Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#21
γιατί οι βεργίνες τι έχουν? για τα χρόνια τους και για τα λεφτά που κοστίζανε τότε μια χαρά λεωφορεία είναι. Απόδειξη, κάντε μία βόλτα με τις βεργίνες στο Μαρούσι και θα καταλάβετε τι εννοώ. Ούτε στην ΕΘΕΛ δεν ήταν τόσο καλά συντηρημένες. Καλύτερα πάνε τώρα. Φυσικά είναι γνώμη μου αυτή. Όσο για τα νεοπλάν θα συμφωνήσω και με το παραπάνω. Αρκετά καλά λεωφορεία, με πολύ καλό χώρο μέσα. Για τα βάνχουλ, να μην το συζητήσω καλύτερα.
Απάντηση
#22
Μια χαρα οχηματαρες ηταν και τα Vanhool. Απλα ζοριζοντουσαν λιγακι στις ανηφορες! Αφηστε που ειχαν απο τον πιο καλο κλιματισμο του στολου της ΕΘΕΛ!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#23
Τα VanHool είχαν κάποια ελαττώματα όπως την χειρότερη σε σχέση με τα άλλα συνομήλικά τους εσωτερική διαρρύθμιση, αλλά και τον αδύναμο κινητήρα (άλλωστε προέρχονται ως σχέδιο από εσωτερικά λεωφορεία για αεροδρόμια και όχι ως αστικά). Και ίσως μια τέτοια χρήση να μην ήταν και τόσο κακή επιλογή... π.χ. εσωτερικά στα λιμάνια, ή να ενοικιαστούν κάποια από την Olympic Air στην θέση των Neoplan Midi.

Οι Βεργίνες έχουν βολέψει στο Μαρούσι όμως ένας λόγος που συντηρούνται καλά είναι ότι είναι 5 στον αριθμό, ενώ σε καθημερινή βάση χρησιμοποιείται ουσιαστικά μόνο μία, για το 070, που κι αυτή σταματά στις 8:00 το βράδυ, συν άλλη μία που κάνει το πρωϊνό της Πανεπιστημιούπολης, άρα υπάρχει και περιορισμένη χρήση και επαρκής χρόνος για συντήρηση. Στο 040 έχουν αρκετό καιρό να χρησιμοποιηθούν καθώς οι ανεγκέφαλοι ΙΧήδες εξακολουθούν να παρκάρουν σε γωνίες (ειδικά στην γωνία Βασ. Σοφίας και 28ης Οκτωβρίου στην Eurobank υπάρχει πάντα τέτοιο πρόβλημα), παρότι έχουν μπει τα πλαστικά κολωνάκια για να τους αποτρέπουν, έτσι οι "Βεργίνες" λόγω του μεγέθους τους είχαν πρόβλημα διέλευσης.
Απάντηση
#24
(13-05-2010, 06:42 AM)kostas260 Έγραψε: γιατί οι βεργίνες τι έχουν? για τα χρόνια τους και για τα λεφτά που κοστίζανε τότε μια χαρά λεωφορεία είναι. Απόδειξη, κάντε μία βόλτα με τις βεργίνες στο Μαρούσι και θα καταλάβετε τι εννοώ. Ούτε στην ΕΘΕΛ δεν ήταν τόσο καλά συντηρημένες. Καλύτερα πάνε τώρα. Φυσικά είναι γνώμη μου αυτή. Όσο για τα νεοπλάν θα συμφωνήσω και με το παραπάνω. Αρκετά καλά λεωφορεία, με πολύ καλό χώρο μέσα. Για τα βάνχουλ, να μην το συζητήσω καλύτερα.

Οι Βεργινες με τα Ν1 ειχαν διαφορα 600.000δρχ., δεν νομιζω να πιστευεις οτι αυτη ειναι η διαφορα τους ποιοτικα? Στο Μαρουσι οι Βεργινες δεν συντηρηθηκαν ΠΟΤΕ, βαμμενες ειναι, αν το κριτηριο για ενα αμαξι ειναι η βαφη τοτε ειναι αριστουργηματα.
(14-05-2010, 09:28 AM)panos81 Έγραψε: Τα VanHool είχαν κάποια ελαττώματα όπως την χειρότερη σε σχέση με τα άλλα συνομήλικά τους εσωτερική διαρρύθμιση, αλλά και τον αδύναμο κινητήρα (άλλωστε προέρχονται ως σχέδιο από εσωτερικά λεωφορεία για αεροδρόμια και όχι ως αστικά). Και ίσως μια τέτοια χρήση να μην ήταν και τόσο κακή επιλογή... π.χ. εσωτερικά στα λιμάνια, ή να ενοικιαστούν κάποια από την Olympic Air στην θέση των Neoplan Midi.

Οι Βεργίνες έχουν βολέψει στο Μαρούσι όμως ένας λόγος που συντηρούνται καλά είναι ότι είναι 5 στον αριθμό, ενώ σε καθημερινή βάση χρησιμοποιείται ουσιαστικά μόνο μία, για το 070, που κι αυτή σταματά στις 8:00 το βράδυ, συν άλλη μία που κάνει το πρωϊνό της Πανεπιστημιούπολης, άρα υπάρχει και περιορισμένη χρήση και επαρκής χρόνος για συντήρηση. Στο 040 έχουν αρκετό καιρό να χρησιμοποιηθούν καθώς οι ανεγκέφαλοι ΙΧήδες εξακολουθούν να παρκάρουν σε γωνίες (ειδικά στην γωνία Βασ. Σοφίας και 28ης Οκτωβρίου στην Eurobank υπάρχει πάντα τέτοιο πρόβλημα), παρότι έχουν μπει τα πλαστικά κολωνάκια για να τους αποτρέπουν, έτσι οι "Βεργίνες" λόγω του μεγέθους τους είχαν πρόβλημα διέλευσης.
Πανο δεν ειναι ετσι ακριβως. Το Α300 ειναι εξελιξη του Α500, ενω η διαρρυθμιση τους οδηγησε πολλες πολεις να τα αγορασουν λογω της πληρους απουσιας βαθμιδων. Ο αναιμικος κινητηρας τους ηταν μοναδικη επιλογη διοτι δεν υπηρχε αλλο μπλοκ που να χωραει στον διαθεσιμο χωρο. Το ιδιο επαναληφθηκε εξαλλου και με το B7L (και που να δειτε το B7TL). Στο φιναλε μιλαμε για αστικο λεωφορειο και οχι για αμαξι επιδοσεων, το VH για την εποχη του σε αποδοση στον δρομο ηταν απλα επαρκες.

Τωρα για τις Βεργινες, το οτι δεν κυκλοφορουν δεν σημαινει οτι συντηρουνται...
Απάντηση
#25
(14-05-2010, 09:28 AM)panos81 Έγραψε: ... (άλλωστε προέρχονται ως σχέδιο από εσωτερικά λεωφορεία για αεροδρόμια και όχι ως αστικά). Και ίσως μια τέτοια χρήση να μην ήταν και τόσο κακή επιλογή... π.χ. εσωτερικά στα λιμάνια, ή να ενοικιαστούν κάποια από την Olympic Air στην θέση των Neoplan Midi.

Έχοντας βρεθεί πολλές φορές στο αεροδρόμιο φέτος πρέπει να σου που ότι τους πιο πολλούς επιβάτες σε Midi της Olympic Air τους είδα όταν μπήκε ένα συνεργείο καθαρισμού. Για εμένα ήδη το Midi είναι μεγάλο για την χρήση που γίνεται.
Απάντηση
#26
στο αμαξοστασιο του ησαπ στον πειραια υπαρχουν 6 λεωφορεια Van Hool A300. γνωριζει καποιος για που τα προοριζει?
Απάντηση
#27
Έχει απαντηθεί το θέμα. Τα πήρε για υπηρεσιακούς λόγους (μεταφορά προσωπικού κλπ)
Απάντηση
#28
αυτο το λεωφορειο που κυκλοφορει στην δημοτικη συγκοινωνια Αρτεμιδος ειναι "Βεργινα" ή κανω λαθος?
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#29
(12-09-2010, 12:41 PM)Vasilis21 Έγραψε: αυτο το λεωφορειο που κυκλοφορει στην δημοτικη συγκοινωνια Αρτεμιδος ειναι "Βεργινα" ή κανω λαθος?

Yes, it is και κανει καποιες guest εμφανισεις καθημερινα στο Αεροδρομιο Ελ. Βενιζελος. Cool
Απάντηση
#30
Δείχνουν αρκετή προτίμηση στις Βεργίνες. Με αυτή της Αρτέμιδας, πάμε ήδη στις 9 σε Δήμους. Ενώ τα Neoplan δεν τα ζητά κανείς... μόνο 1 πήγε στην Νέα Ιωνία.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)