Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
Φίλε aliance να είσαι σίγουρος ότι τα πρώτα πρώτα που θα φύγουν θα είναι τα daf. Ήταν άλλωστε στο πρόγραμμα να φύγουν με την πρώτη φουρνιά που θα ερχότανε από καινούργια λεωφορεία. Ακολουθούν Ν1 σε επόμενες φουρνιές και πάει λέγοντας. Για τα daf πάντως είναι σίγουρο
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Τα Ν1 πάντως δεν φεύγουν όλα. Τα καινούρια φυσικού αερίου είναι σύνολο 200, ενώ τα ΜΒ Ο405Ν1 εργοστασιακά σχεδόν 300. Βάλτε και τα DAF-Den Oudsten μέσα, οπότε πολλά Ν1, τουλάχιστον 100-120, θα πρέπει να παραμείνουν.
Τα DAF-Den Oudsten, παρότι ο Άγιος Δημήτριος που τα έχει από την πρώτη τους μέρα τα διατηρεί σε καλή κατάσταση, είναι ο αδύναμος κρίκος καθώς είναι λίγα κομμάτια με το ανάλογο κόστος σε ανταλλακτικά κ.τ.λ., ενώ το ότι τα ανταλλακτικά τους είναι δυσεύρετα δεν τα κάνει και τόσο ελκυστικά για μεταπώληση.
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Ερχεται ανακατασκευη. Για να δουμε αυτο με τις γκαζιερες...
Ακομα το χω απορια που βρηκαν τα λεφτα.. Μυριζομαι πληρη αναληψη της χρηματοδοτησης απο καθαρα ελληνικους πορους.. αν υπολογισουμε το κοστος των γαζιερων γυρω στα 250.000 (πολυ γενικο) τοτε 200x250.000 = 50.000.000€.. Τελεια.
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
Ήταν ούτως η άλλως εδώ και πολύ καιρό στα σχέδια της ΕΘΕΛ να πάρει αυτά τα λεωφορεία φυσικού αερίου. Κατά την γνώμη μου πάντως, ήταν λάθος η κίνηση αυτήν την εποχή τουλάχιστον να πάρει καινούργια οχήματα. Θα μπορούσαν τα λεφτά να πάνε για πρόσληψη οδηγών που χρειάζονται κιόλας. Η αύξηση του στόλου δεν λέει τπτ από την ώρα που υπάρχει αυτή η μεγάλη έλλειψη. Τι να το κάνεις να πάρεις οχήματα από την ώρα που θα κάθονται στο αμαξοστάσιο τα πιο πολλά
. Τεσπα, αυτοί ξέρουν, ας ελπίσουμε ότι κάνουν το σωστό.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Η πρωτη γκαζιερα εχει φωτογραφηθει ηδη απο μελος της κοινοτητας στην Δραπετσωνα. Η προμηθεια εχει ενταχθει στο ΕΣΠΑ το οποιο δεν κανει προσληψεις οδηγων. Τα οχηματα που καθονται στα αμαξοστασια δεν βρισκονται εκει τοσο λογω ελλειψης οδηγων οσο λογω του οτι εχουν σοβαροτατες αβαριες. Για τα DenOudsten εχει ενδιαφερθει η Σοφια. Η κατασταση τους ομως λογω του οτι τα εχουν παρατησει εν οψει αντικαταστασης ειναι τραγικη. Μαζι τους ειναι δεδομενο οτι θα φυγουν αρκετα Ν1 (πιθανως και μεγαλυτερος αριθμος απο αυτα που θα ερθουν) απο τα οποια πρωτα θα αποκατασταθουν τα εναπομειναντα με δωρεες οργανων πρακτικη η οποια εχει τεραστιο κοστος σε εργατωρες. Πανο, τα Ν1 τα εργοστασιακα δεν ειναι περιπου 300, αλλα ακριβως (μειον οι απωλειες). Επισης δεν ειναι καθολου δυσευρετα τα ανταλλακτικα για τα DenOudsten μη σου πω οτι η ευκολια ευρεσης συναγωνιζεται τα αναλογα του 405 και σε χαμηλοτερο κοστος. Cmaniac κατα τα φαινομενα και τις υπαρχουσες πληροφοριες δεν ερχεται καμια ανακατασκευη.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
31-03-2010, 11:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-03-2010, 11:58 PM από antonis.)
Αμφιβάλλω εάν η ΕΘΕΛ καταφέρει και πουλήσει έστω κι ένα μεταχειρισμένο λεωφορείο της, άλλωστε πρόκειται για οχήματα 16 ετών με απίστευτη κακομεταχείριση.
Μέχρι να δούμε τις φωτογραφίες των δικών μας, ιδού μερικές από Τσεχία:
http://galerie-autobusu.cz/Irisbus~Citelis_12m_CNG/
Δημοσιεύσεις: 551
Θέματα: 90
Εγγραφή: 12-11-2009
Αισθητικά δεν με ενθουσιάζει, το βρίσκω χειρότερο απο τα Solaris... Τώρα μηχανικά και εσωτερική διαρύθμιση είδωμεν...
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(31-03-2010, 11:55 PM)antonis Έγραψε: Αμφιβάλλω εάν η ΕΘΕΛ καταφέρει και πουλήσει έστω κι ένα μεταχειρισμένο λεωφορείο της, άλλωστε πρόκειται για οχήματα 16 ετών με απίστευτη κακομεταχείριση.
Μέχρι να δούμε τις φωτογραφίες των δικών μας, ιδού μερικές από Τσεχία:
http://galerie-autobusu.cz/Irisbus~Citelis_12m_CNG/
Δείτε στις φωτογραφίες πόσο πιο καλά διαμορφωμένο εσωτερικό έχουν! Οι καρέκλες απέναντι και πίσω από τη μεσαία πόρτα τραβηγμένες μια σειρά μέσα, και μπροστά δεν έχει τετράδες, αλλά μονές καρέκλες! Όχι σαν τα δικά μας Ιρις που δεν χωράει κ-ωλος να γυρίσει!
Η πιο καλή διάταξη στα δικά μας είναι αυτή που έχουν τα 18μετρα Σολάρις, μαζί με τα 18μετρα ΕΛΒΟ/GN2. Aπο 12μετρο θεωρώ άπαιχτες και άφταστες τις σχωρεμένες τις μαούνες!
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Πραγματικά τα Neoplan N4016 έχουν άψογη εσωτερική διαρρύθμιση. Ο χώρος ορθίων μπροστά κάνει και για... πίστα χορού, ενώ πίσω τα καθίσματα είναι αρκετά άνετα. Δυστυχώς αυτή την στιγμή μόνο μία "μαούνα" είναι ενεργή στην Αθήνα, αυτή της δημοτικής συγκοινωνίας της Νέας Ιωνίας.
Καλή διαρρύθμιση του εσωτερικού έχουν και τα ΜΒ Ο405Ν (ανεξάρτητα αν είναι εργοστασιακά Ν1, "Βεργίνες" ή ΕΛΒΟ Ν2, η διαρρύθμιση έχει πολύ μικρές διαφορές.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
02-04-2010, 12:48 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-04-2010, 12:52 AM από christos126.)
Εγώ να πιάσω τη χειρότερη διαρρύθμιση (
) λοιπόν, την οποία νομίζω ότι έχουν τα καινούρια midi Solaris. Και θα βγάλω το άχτι μου. Αναλόγως λοιπόν τον όγκο τους νομίζω χωράνε λίγους ορθίους, ενώ είναι εξαιρετικά άβολα για τους περισσότερους καθήμενους, αφού από τη μία οι μισές θέσεις κοιτούν πίσω, ενώ από την άλλη όλες οι θέσεις από τη δεξιά μεριά πιάνουν χώρο 2 θέσεων και καθίζουν έναν επιβάτη... Αν έχεις ψώνια βέβαια βολεύουν! Αλλά στις στροφές τα καθίσματα σε πετούν έξω, φοβερή φυγόκεντρος! Να μη μιλήσω για την τετράδα θέσεων που έχει προφανώς φτιαχτεί για ανθρώπους δίχως πόδια, ούτε για την μπάρα μπροστά που σε αναγκάζει να φτάσεις στη μεσαία πόρτα για να την τραβήξεις, ώστε να βγεις από την μπροστινή που σου ήταν η πλησιέστερη!
Όμως τα οχήματα αυτά έχουν και αρκετά θετικά, καθώς δεν μασάνε από ανηφόρες, δεν κάνουν ιδιαίτερο θόρυβο, έχουν καλό κλιματισμό, τα φιμέ τζάμια κρατούν καλή θερμοκρασία και τον έντονο ήλιο, ενώ και τα παράθυρα ανοίγουν αλλά και ασφαλίζουν εύκολα.