Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
#11
(17-08-2011, 10:00 PM)Kostas Steyr Hellas Έγραψε: χθες βραδυ αργα κατα τις 00.30 ειχε μεινει επεισης ενα σολαρις του Χ96 λιγο πριν την σπηλια στην βαρης κορωπιου....
Πάντως είναι κρίμα 2 ετών λεωφορεία και να μένουν αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί ενώ τα Χ95-Χ96 παίρναν solaria από 880 και πάνω γιατί ξαφνικά βάλαν ότι solaris υπήρχε στο Α/Σ και πολλά απ'αυτά έχουν διαλυθεί απ' τα 703 που τα βάζουν συνέχεια. Και το αστείο είναι ότι βάζουν στο Χ95-6 κάτι 821,829,845 κ.α. και σε Β5,608,843 κ.α.βάζουν solaris όπως το 914,916 που έχουν ραφιέρες ειδικά για το αεροδρόμιο.AngryAngry
Απάντηση
#12
Τα λεωφορεία του αεροδρομίου έχουν κάνει σχεδόν τα διπλάσια χιλιόμετρα σε σχέση με τα υπόλοιπα (να χαρώ εγώ διαχείριση στόλου).

Έτσι, αναγκάστηκαν να τα βάλουν στις εντός Αθηνών γραμμές και αντίστοιχα έβαλαν τα άλλα στο αεροδρόμιο για να εξισωθούν τα χιλιόμετρα τους.
Απάντηση
#13
Σήμερα γύρω στις 20:00 στο Τέρμα Ζωγράφου, πρέπει να λύθηκε το χειρόφρενο από τη νταλίκα 455, εφυγε στην κατηφόρα και συγκρούστηκε με σταθμευμένο τζιπ
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#14
(13-09-2011, 09:22 PM)nikos1991 Έγραψε: Σήμερα γύρω στις 20:00 στο Τέρμα Ζωγράφου, πρέπει να λύθηκε το χειρόφρενο από τη νταλίκα 455, εφυγε στην κατηφόρα και συγκρούστηκε με σταθμευμένο τζιπ

Αλίμονο στον "τζιπάκια", ότι αποζημίωση πάρει από την ΕΘΕΛ θα πάει σε έκτακτη εισφορά και τέλη κυκλοφορίας.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#15
(13-09-2011, 09:35 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Αλίμονο στον "τζιπάκια", ότι αποζημίωση πάρει από την ΕΘΕΛ θα πάει σε έκτακτη εισφορά και τέλη κυκλοφορίας.

Έγραψες φίλε!
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#16
(13-09-2011, 09:22 PM)nikos1991 Έγραψε: Σήμερα γύρω στις 20:00 στο Τέρμα Ζωγράφου, πρέπει να λύθηκε το χειρόφρενο από τη νταλίκα 455, εφυγε στην κατηφόρα και συγκρούστηκε με σταθμευμένο τζιπ

Δεν υπαρχει τροπος να λυθει το χειροφρενο σε λεωφορειο, κατι αλλο εγινε...
Απάντηση
#17
(13-09-2011, 11:28 PM)chrispan Έγραψε: Δεν υπαρχει τροπος να λυθει το χειροφρενο σε λεωφορειο, κατι αλλο εγινε...

Μπορεί να έχεις δίκιο καθώς δεν είμαι μηχανικός. Το λεωφορείο ήταν σταματημένο ώρα πάνω στην ανηφόρα που έχει το τέρμα, ο οδηγός είχε κατέβει, είχε κλείσει πόρτες και φώτα κι έκανε το διάλειμμά του παραδίπλα στο τέρμα του 230. Οπότε κάποια στιγμή το όχημα ξεκίνησε την πορεία του προς τα πίσω την οποία ανέκοψαν κάτι τσιμεντένια κολονάκια.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#18
O405GN ειναι το λεωφορειο, σωστα? Οταν τραβας χειροφρενο αδειαζει τον αερα απο τα κυλινδρακια του σχετικου κυκλωματος και κλειδωνουν τα φρενα στον μεσαιο αξονα. Απο τη στιγμη ομως που ειναι σε ανηφορα και κλειστο δυσκολα να το αφησε χωρις χειροφρενο ο οδηγος, θα του επαιρνε πισω και θα το τραβουσε αμεσως πριν κατεβει απο το τιμονι. Και αφου ηταν κλειστο δεν υπαρχει περιπτωση να το πειραξε καποιος αλλος, εκτος αν ηταν ηδη μεσα!!! Δεν μπορω να καταλαβω τι μπορει να εφταιξε...
Απάντηση
#19
Ακριβώς Ο405GN. Το λεωφορείο ήταν εντελώς άδειο με κλειστές πόρτες και κανέναν μέσα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#20
Δεν εξηγειται με τιποτα, θεωρητικα δεν υπαρχει τροπος να συμβει κατι τετοιο. Δεν σε αμφισβητω, αλλα το ειδες, εγινε μπροστα σου το συμβαν ή σου το ειπαν? Μηπως δεν υπολογιζουμε καποια παραμετρο...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 24 Επισκέπτης (ες)