Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΣΘ
#41
Βρέθηκα στην Θεσσαλονίκη το προ-προηγούμενο ΣΚ. Δυστυχώς μου έκανε κακή εντύπωση η εμπειρία μου από τον ΟΑΣΘ. Στην τηλεματική κατ΄αρχάς τα δρομολόγια, απ' ότι κατάλαβα περιμένοντας λεωφορεία του οργανισμού, δεν είναι τα πραγματικά. Το Σάββατο το μεσημέρι πχ περίμενα στον ΑΣ ΙΚΕΑ τα 02Κ και 03Κ για κάνα 20' και δεν ήρθαν ποτέ τα λεωφορεία που έγραφε η εφαρμογή. Τελικά κατέληξα να πάρω το 01Χ ακολουθώντας άλλους επιβάτες που επίσης περίμεναν μάταια τα 02Κ και 03Κ και βαρέθηκαν να περιμένουν.

Την Κυριακή το βράδυ περίμενα το 31 των 23:20 από τα ΚΤΕΛ και, γνωρίζοντας ότι δεν είναι αξιόπιστα τα δρομολόγια, παρακολούθησα τα δρομολόγια πιο μπροστά, τόσο από την αφετηρία, όσο και από το τέρμα για να δω τι ισχύει. Είδα ότι εκτελούνται στην ώρα τους οπότε λέω ότι το δρομολόγιο που ήθελα θα γινόταν κανονικά. Τελικά έφυγε 23:15 και το έχασα... Περπάτησα μέχρι τον ΝΣΣΘ για να πάρω το 23 που με βόλευε, για να προλάβω το τελευταίο δρομολόγιο των 23:45, το οποίο έγινε αλλά καθυστερημένα, κατά τις 0:00, μάλλον κάπου κόλλησε το λεωφορείο πιο νωρίς.

Στα ΚΤΕΛ από την άλλη έχω την εντύπωση ότι τα δρομολόγια που φαίνονται στην τηλεματική εκτελούνται κανονικά.

Και τα leasing λεωφορεία που κυκλοφορούν δεν με ενθουσίασαν. Ωραία εξωτερικά είναι μεν αλλά σε όσα μπήκα δεν υπήρχε αναγγελία στάσεων ενώ σε ένα Citaro C2 της γραμμής 23 είδα χαλασμένο κουμπί στάσης. ΟΚ το δείγμα leasing λεωφορείων που μπήκα είναι μικρό (5-6 οχήματα) αλλά μου χτυπάει άσχημα σε "νέο" λεωφορείο να βλέπω κάτι τέτοιο.

Τέλος, μπήκα και σε ένα Yutong στην γραμμή 24 (στην οποία δεν εφαρμοζόταν η επιβίβαση από την πρώτη πόρτα). Ωραίο ήταν, ακριβώς ίδιο με τα αθηναϊκά αδελφάκια του μου φάνηκε. Την Δευτέρα είδα και αρκετά παλιότερα ιδιόκτητα οχήματα να κυκλοφορούν, ενώ το ΣΚ είδα αποκλειστικά Yutong και leasing.
Απάντηση
#42
Ναι, είναι γεγονός ότι τα στην εφαρμογή δεν έχει ο ΟΑΣΘ το αντίστοιχο του ημερήσιου προγράμματος του ΟΑΣΑ. Τα ωράρια που εμφανίζονται είναι το επίσημα, που σπάνια τηρούνται ακριβώς (εξαίρεση η γραμμή του αεροδρομίου, η 50, η 22).
Και επίσης, όντως, τα σαββατοκύριακα που βγαίνουν λιγότερα λεωφορεία στην κυκλοφορία παρατηρείται ότι κυκλοφορούν κυρίως leasing, ενώ τις καθημερινές υπάρχει μίξη όλων, leasing, Yutong, ιδιόκτητων, ακόμη και Λειψίας

Εξοπλισμό από το νέο σύστημα της AMCO είδες; Έχει αρχίσει η εγκατάστασή του (υπολογιστής οδηγού, επικυρωτικά, οθόνη πληροφόρησης)
Απάντηση
#43
(22-10-2024, 11:45 PM)vard_57 Έγραψε: Εξοπλισμό από το νέο σύστημα της AMCO είδες; Έχει αρχίσει η εγκατάστασή του (υπολογιστής οδηγού, επικυρωτικά, οθόνη πληροφόρησης)

Ναι, είδα τέτοια επικυρωτικά μηχανήματα σε 2-3 οχήματα!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)