Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(27-12-2018, 08:13 PM)Larioupol Έγραψε: Καλησπέρα, σήμερα 27 Δεκεμβρίου είδα κάτι πολύ θετικό για τις συγκοινωνίες. Το 164 δρομολογείται αυτή την στιγμή 19:10 με 5 οχήματα. Θέλω να πω ένα μπράβο στην ΟΣΥ και στον ΟΑΣΑ, που έκαναν αυτην την αλλαγή. Ας ελπίζουμε να φτιαχτούν όλες οι γραμμές.. Συγκεκριμένα τα 50974, 50180, 50215, 50347, 50705
Κάποια άλλη γραμμή θα τα κλαίει λογικά..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
(28-12-2018, 10:42 AM)nikos1991 Έγραψε: Κάποια άλλη γραμμή θα τα κλαίει λογικά..
Καλημέρα - όντως για εχθές 27/12/2018 το 164 είχε σχεδόν όλη την Ημέρα 4 με 5 οχήματα σήμερα και στις 10:00 έχει 4 οχήματα τα : 50213,50237,50318, και μόλις τα πούμε μετά τις γιορτές με τον Δήμαρχο για την συγκεκριμένη γραμμή να έχουμε κάτι ευχάριστο να του πούμε παρ ότι της κόπηκαν τα αρθρωτά.
- Αυτό που θα πρέπει να γίνει φίλε "nikos1991" να μην "κλαίμε" κάποια άλλη γραμμή όταν κάποια πηγαίνει καλά αλλά να υπάρχει σωστή ροή και κανονικότητα σε όλες ! Άντε να δούμε - Εύχομαι καλές γιορτές με υγεία σε όλους μας !
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
28-12-2018, 11:32 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-12-2018, 11:34 AM από Citaro. Edited 2 times in total.)
(28-12-2018, 11:19 AM)panage_1970 Έγραψε: Καλημέρα - όντως για εχθές 27/12/2018 το 164 είχε σχεδόν όλη την Ημέρα 4 με 5 οχήματα σήμερα και στις 10:00 έχει 4 οχήματα τα : 50213,50237,50318, και μόλις τα πούμε μετά τις γιορτές με τον Δήμαρχο για την συγκεκριμένη γραμμή να έχουμε κάτι ευχάριστο να του πούμε παρ ότι της κόπηκαν τα αρθρωτά.
- Αυτό που θα πρέπει να γίνει φίλε "nikos1991" να μην "κλαίμε" κάποια άλλη γραμμή όταν κάποια πηγαίνει καλά αλλά να υπάρχει σωστή ροή και κανονικότητα σε όλες ! Άντε να δούμε - Εύχομαι καλές γιορτές με υγεία σε όλους μας !
Aυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ είναι ότι - όπως πάντα - η λειτουργία της συγκοινωνίας εξαρτάται από τις παρεμβάσεις των Δημάρχων και όχι από κάποιο quality management που λέμε και στο χωριό μου.
Τέτοιου είδους διαχείριση παραπέμπει φυσικά σε Σοβιετία και σε ανατολικό μπλόκ, όπου, λόγω της έλλειψης πόρων και μέσων, επιστρατευόταν το κάθε λογής "βύσμα" για να αναδιανείμει ετεροβαρώς κάτι που δεν υπήρχε σε επάρκεια.
Επαναλαμβάνω και πάλι ότι η δομή και η λειτουργία του Λεκανοπεδίου είναι τέτοια, που οι παρεμβάσεις Δημάρχων και τοπαρχών κάνουν μόνο ζημιά και τίποτα άλλο. Το πρόβλημα δεν είναι αν στην Αργυρούπολη βγήκε το 164 με 5/5 οχήματα. Το πρόβλημα είναι ότι λίγο πιό κάτω δεν θα βρεί ο Αργυρουπολίτης λεωφορείο να πάει στον τελικό του προορισμό γιατί ο δήμαρχος Βύρωνα δεν ήταν αρκετά "μάχιμος".
Πρόβλημα είναι να μην μπορεί μια διοίκηση αμαξοστασίου να βάλει χέρι στο προσωπικό και να μοιράσει τις βάρδιες με σωστό τρόπο. Διότι κάτι τέτοιο μυρίζομαι τελευταία στον Βοτανικό. Μου άφησαν το ΣΚ 22/23-12 όλες τις γραμμές τους γυμνές, και μου βγάλανε χθές 27/12 σχεδόν πλήρη επάνδρωση ... να την κάνω τί;; Που κυκλοφορούσαμε πέντε νοματαίοι στην Αθήνα;; Ή, επειδή βολεύει τους οδηγούς, μου επανδρώνεις τις πρωϊνές βάρδιες πλήρως και, μόλις μεσημεριάσει, δεν βρίσκεις λεωφορείο ;; Έτσι δε γίνεται κάθε μέρα στο 235; Έτσι δεν έγινε και στις 26/12 στο 220/1 που βγάλανε αξημέρωτα 3/3 οχήματα να κουβαλάνε μύγες, και μόλις μεσημέριασε και ο κόσμος ήθελε να παει βόλτα, εξαφανίστηκε η μεσημεριανή βάρδια ;
Να σοβαρευόμαστε. Το πρόβλμα μπορεί να είναι η έλλειψη οδηγών ή τεχνικών, αλλά μέχρι ένα σημείο. Το πώς κάνει διαχείριση του ανθρωπίονου δυναμικού μια εταιρεία, είναι ανεπίτρεπτο να το ρυθμίζουν τοπικοί παράγοντες. Ο μόνος που δικαιούται να το κάνει, είναι η διοίκηση της ΟΣΥ και η βρεγμένη σανίδα του ΟΑΣΑ, που έπρεπε εδώ και καιρό να πέφτει σε ορισμένους ....
Ας διαβάζουμε και πίσω από τα γραφόμενα . Ξέρουμε τι γίνεται .
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
(28-12-2018, 11:32 AM)Citaro Έγραψε: Aυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ είναι ότι - όπως πάντα - η λειτουργία της συγκοινωνίας εξαρτάται από τις παρεμβάσεις των Δημάρχων και όχι από κάποιο quality management που λέμε και στο χωριό μου.
Τέτοιου είδους διαχείριση παραπέμπει φυσικά σε Σοβιετία και σε ανατολικό μπλόκ, όπου, λόγω της έλλειψης πόρων και μέσων, επιστρατευόταν το κάθε λογής "βύσμα" για να αναδιανείμει ετεροβαρώς κάτι που δεν υπήρχε σε επάρκεια.
Επαναλαμβάνω και πάλι ότι η δομή και η λειτουργία του Λεκανοπεδίου είναι τέτοια, που οι παρεμβάσεις Δημάρχων και τοπαρχών κάνουν μόνο ζημιά και τίποτα άλλο. Το πρόβλημα δεν είναι αν στην Αργυρούπολη βγήκε το 164 με 5/5 οχήματα. Το πρόβλημα είναι ότι λίγο πιό κάτω δεν θα βρεί ο Αργυρουπολίτης λεωφορείο να πάει στον τελικό του προορισμό γιατί ο δήμαρχος Βύρωνα δεν ήταν αρκετά "μάχιμος".
Πρόβλημα είναι να μην μπορεί μια διοίκηση αμαξοστασίου να βάλει χέρι στο προσωπικό και να μοιράσει τις βάρδιες με σωστό τρόπο. Διότι κάτι τέτοιο μυρίζομαι τελευταία στον Βοτανικό. Μου άφησαν το ΣΚ 22/23-12 όλες τις γραμμές τους γυμνές, και μου βγάλανε χθές 27/12 σχεδόν πλήρη επάνδρωση ... να την κάνω τί;; Που κυκλοφορούσαμε πέντε νοματαίοι στην Αθήνα;; Ή, επειδή βολεύει τους οδηγούς, μου επανδρώνεις τις πρωϊνές βάρδιες πλήρως και, μόλις μεσημεριάσει, δεν βρίσκεις λεωφορείο ;; Έτσι δε γίνεται κάθε μέρα στο 235; Έτσι δεν έγινε και στις 26/12 στο 220/1 που βγάλανε αξημέρωτα 3/3 οχήματα να κουβαλάνε μύγες, και μόλις μεσημέριασε και ο κόσμος ήθελε να παει βόλτα, εξαφανίστηκε η μεσημεριανή βάρδια ;
Να σοβαρευόμαστε. Το πρόβλμα μπορεί να είναι η έλλειψη οδηγών ή τεχνικών, αλλά μέχρι ένα σημείο. Το πώς κάνει διαχείριση του ανθρωπίονου δυναμικού μια εταιρεία, είναι ανεπίτρεπτο να το ρυθμίζουν τοπικοί παράγοντες. Ο μόνος που δικαιούται να το κάνει, είναι η διοίκηση της ΟΣΥ και η βρεγμένη σανίδα του ΟΑΣΑ, που έπρεπε εδώ και καιρό να πέφτει σε ορισμένους ....
Ας διαβάζουμε και πίσω από τα γραφόμενα . Ξέρουμε τι γίνεται . Φίλε μου και δεν περίμενα να σου ενεργοποιήσω αντίδραση με αυτά που έγραψα , και ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ , Η συνάντηση που θα υπάρξει με φορείς και που σε αυτην θα βρίσκεται και ο Δήμαρχο ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ από εμάς , ΟΠΩΣ ήταν από την μεριά του ΟΑΣΑ η ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ να κόψει από την γραμμή οριστικά αρθρωτά , μέσα στον Νοέμβριο !!, αλλά θα είναι μια συζήτηση εφ όλης της ύλης για την συγκοινωνία της "Αργυρούπολης" και ευρύτερα.
- ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΧΩ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΒΛΑΠΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ , ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ από το Α/Μ Αγ.Δημητρίου. - ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ Μ Ο Ν Ο Ν ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ Η Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Ο Τ Η Τ Α ΚΑΙ Τ Ι Π Ο Τ Α ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!!!! ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ !! ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΙΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ της ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΧΕΣ Κ Ο Ψ Ι Μ Ο ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ Ι Σ Ο Μ Ε Ρ Η Τ Η Ρ Η Σ Η της Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Ο Τ Η Τ Α Σ ΓΙΑ Ο Λ Ο Υ Σ!!!
ΚΑΙ Πάλι Καλές γιορτές
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
28-12-2018, 01:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-12-2018, 01:10 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(28-12-2018, 12:14 PM)panage_1970 Έγραψε: Φίλε μου και δεν περίμενα να σου ενεργοποιήσω αντίδραση με αυτά που έγραψα , και ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ
Aφ' ενός δεν υπάρχει λόγος να γράφουμε με κεφαλαία, που υποδηλώνουν φωνασκίες. Αφ' ετέρου, στηλιτεύω μια παγιωμένη νοοτροπία και όχι τη δική σου δράση ή αυτή των φορέων του Δήμου Αργυρούπολης. Στα πλαίσια της νοοτροπία που επικρατεί σ' αυτόν τον τόπο, καλώς πράττετε και μπράβο σας. Όμως το κάνετε (αναγκαστικά και λόγω χωρικής αρμοδιότητας) αποσπασματικά και - όπως ομολογούν τα γραφόμενά σου - για την επαναφορά στην κανονικότηα του Α/Σ Αγ. Δημητρίου.
Η πορεία του αιτήματός σας είναι προδιαγεγραμμένη (και ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι δεν ευθύνεστε εσείς αλλά η νοοτροπία της δημόσιας διοίκησης στη χώρα) :
α) θα απευθύνετε επισήμως αίτημα στον ΟΑΣΑ β) ο ΟΑΣΑ θα καλέσει εκπρόσωπο του Δήμου και των φορέων για ενημέρωση γ) ο ΟΑΣΑ θα διατάξει το Α/Σ Αγ. Δημητρίου να προσέχει τη δρομολόγηση δ) το Α/Σ Αγ. Δημητρίου θα ζητήσει ενισχύσεις (οδηγοί, οχήματα, τεχνίτες) ε) άλλο που δε θέλανε οι εργαζόμενοι καθώς ξέρουμε πολύ καλά ποιοί πήγαν από το Ελληνικό στο Μπραχάμι (αρεστοί και χρήσιμοι) και ποιοί οδηγήθηκαν στον Βοτανικό (μη "αρεστοί") και έτσι θα απογυνμωθεί κάποιο άλλο αμαξοστάσιο, από αυτά που χαρακτηρίζονται "δυσμενής μετάθεση" στ. για άλλη μια φορά ο ΟΑΣΑ δεν λειτούργησε ως εποπτεύων φορέας αλλά ως διαχειριστής εξωτερικών πιέσεων.
Η οργή μου εκεί κατατείνει : στό ότι ο φορέας εποπτείας (ΟΑΣΑ) δεν μπορεί να μαζέψει την θυγατρική του (ΟΣΥ) και να της επιβάλλει, χωρίς εξωτερικές παρεμβάσεις, την ομαλότητα και την κανονικότητα που ΟΛΟΙ επιθυμούμε. Είδες το Α/Σ Πέτρου Ράλλη; Άλλαξε ο προϊστάμενος και ξαφνικά "αναστήθηκαν" νταλίκες. Αφού πρώτα απειλήθηκε με Εισαγγελέα η ΟΣΥ λόγω της προηγούμενης κατάστασης. Αν δεν αλλάξουν αυτά, δεν βελτιώνεται ΤΙΠΟΤΑ και όλες οι δράσεις θα είναι αποσπασματικές.
Τέλος, για να μην παρεξηγηθούν εκ νεου τα γραφόμενά μου, δίνω τον ορισμό του αρεστού και χρήσιμου : Αρεστός και χρήσιμος είναι ο οδηγός που διατίθεται αδιαμαρτύρητα προς εργασία στις αναπάυσεις του ("ρεπό"), που "σηκώνει" το τηλέφωνο Κυριακή μεσημέρι για να "βγάλει" εκτάκτως βάρδια που έμεινε ανεπάνδρωτη και, προς ανταπόδοση της εξυπηρέτησης, θα έχει προνομιακή μεταχείριση στο πρόγραμμα εργασίας, θα μπορεί να ανταλλάξει βάρδιες που δεν τον εξυπηρετούν, που - όταν αποφασίσει να πάρει ρεπό, θα πάρει συνεχόμενα ΣΚ και εορτές.
"Μη αρεστός" είναι ο οδηγός που δεν επιθυμεί να εργαστεί πέραν των 25 ημερών το μήνα, που θέλει να πάει σπίτι του να δει την οικογένειά του, που την ημέρα της ανάπαυσης δεν θα σηκώσει τηλέφωνο. Αυτός βέβαια, θα παίρνει τα ρεπό του, αλλά "τυχαίως πώς" θα εργάζεται σε δύσκολες γραμμές και δύσκολα αμαξοστάσια.
Συνεπώς, για να βγεί συγκοινωνιακό έργο με τις παρούσες συνθήκες, πρέπει να καταστρατηγηθεί πρώτα απ' όλα η εργατική νομοθεσία και να βγαίνουν στο δρόμο οδηγοί με 28 και 29 μέρες συνεχόμενης εργασίας, με ο,τι κινδύνους αυτό συνεπάγεται.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
28-12-2018, 02:44 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-12-2018, 02:45 PM από GeorgIrisbus. Edited 1 time in total.)
Επίσης θα πρέπει ο ΟΑΣΑ να διατάξει (δεν ξέρω αν είναι σωστή ή πολύ κακή λέξη) όλους τους συνδικαλιστές να πιάσουν τιμόνι ΧΘΕΣ. Γιατί ξέρω αρκετούς που έγιναν συνδικαλιστές για να φύγουν από το τιμόνι ή το συνεργείο. Όταν πχ (δεν θυμάμαι τους αριθμούς ακριβώς αν κάποιος τα θυμάται ας με διορθώσει) ο ΟΑΣΑ λέει ότι από τα 2000 οχήματα λειτουργικά είναι τα 1200 και από αυτά κυκλοφορούν κάθε μέρα 700 αυτό είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα γιατί ξέρουμε όλοι ότι κάθονται πάρα πολλά οχήματα μέσα και επίσης δεν γίνεται να είναι όλα εφεδρεία. Στα 10 κρατάς εφεδρεία 1 άντε 2 όχι τα 6.
Δημοσιεύσεις: 91
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-06-2018
@Citaro να προσθέσω σε αυτά που λες για "αρεστούς" και "μη αρεστούς" ότι ισχύει και στους τεχνίτες
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(28-12-2018, 12:14 PM)panage_1970 Έγραψε: Φίλε μου και δεν περίμενα να σου ενεργοποιήσω αντίδραση με αυτά που έγραψα , και ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ , Η συνάντηση που θα υπάρξει με φορείς και που σε αυτην θα βρίσκεται και ο Δήμαρχο ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ από εμάς , ΟΠΩΣ ήταν από την μεριά του ΟΑΣΑ η ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ να κόψει από την γραμμή οριστικά αρθρωτά , μέσα στον Νοέμβριο !!, αλλά θα είναι μια συζήτηση εφ όλης της ύλης για την συγκοινωνία της "Αργυρούπολης" και ευρύτερα.
- ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΧΩ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΒΛΑΠΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ , ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ από το Α/Μ Αγ.Δημητρίου. - ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ Μ Ο Ν Ο Ν ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ Η Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Ο Τ Η Τ Α ΚΑΙ Τ Ι Π Ο Τ Α ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!!!! ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ !! ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΙΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ της ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΧΕΣ Κ Ο Ψ Ι Μ Ο ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ Ι Σ Ο Μ Ε Ρ Η Τ Η Ρ Η Σ Η της Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Ο Τ Η Τ Α Σ ΓΙΑ Ο Λ Ο Υ Σ!!!
ΚΑΙ Πάλι Καλές γιορτές
Κατ' αρχάς, κλείσε το Caps Lock, μιας και τα κεφαλαία γράμματα υποδηλώνουν πως φωνάζεις στον συνομιλητή σου.
Κατά δεύτερον, αν βρεθείτε με τον κ. Κωνσταντάτο, καλό είναι να του εκθέσετε (χρησιμοποιώ β' πληθυντικό, μιας και απ' ότι έχω καταλάβει ανήκεις σε κάποια συλλογικότητα, την οποία και δεν μας την αποκαλύπτεις) τα γενικά συγκοινωνιακά προβλήματα του ενιαίου Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης και όχι μόνο τα προβλήματα της Αργυρούπολης (164), όπως για παράδειγμα την δύσκολη σύνδεση του δήμου με την παραλιακή (142 ανά 40 και βάλε λεπτά), την αραιή σύνδεση με τον Πειραιά (κάθε μέρα λείπει όχημα από το Β1 αλλά δε βλέπω να συγκινείται κανείς), την έλλειψη σύνδεσης Αγίας Παρασκεύης-Σουρμένων και πολλά άλλα, τα οποία γνωρίζω ως γέννημα-θρέμμα Ελληνικού.
|