27-09-2011, 01:49 PM
Σημειώθηκε βλάβη στο αυτόματο σύστημα σηματοδότησης
Σανγκάη
Δύο συρμοί του μετρό στη Σανγκάη συγκρούστηκαν εξαιτίας βλάβης του αυτόματου συστήματος σηματοδότησης, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τουλάχιστον 40 επιβάτες, ανακοίνωσε η εταιρεία που διαχειρίζεται τον υπόγειο σιδηρόδρομο.
Σύμφωνα με τους υπευθύνους, η βλάβη σημειώθηκε στις 14:10 (τοπική ώρα), με αποτέλεσμα να χρειαστεί οι εργαζόμενοι στους σταθμούς να κατευθύνουν χειροκίνητα τα τρένα.
Η σύγκρουση σημειώθηκε στον σταθμό Γιου Γουάν στις 14:51.
Περισσότεροι από 500 επιβάτες εγκατέλειψαν τους συρμούς μετά το ατύχημα.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Xinhua, υπάρχουν τραυματίες, ενώ στην ιστοσελίδα microblogging Weibo.com δημοσιεύτηκαν φωτογραφίες που δείχνουν ανθρώπους να αιμορραγούν και πυροσβέστες να φτάνουν στο σημείο.
Το ατύχημα σημειώνεται δύο μήνες μετά τη σύγκρουση δύο υπερταχειών, στις 23 Ιουλίου, κοντά στο Γουενζού της ανατολικής Κίνας, κατά την οποία σκοτώθηκαν 40 άνθρωποι.
Το δυστύχημα είχε προκαλέσει τεράστια ανησυχία για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Κίνας και είχε οδηγήσει στο «πάγωμα» των έργων στον τομέα των σιδηροδρόμων.
Παράλληλα, η υπ' αριθμόν δύο κατασκευάστρια εταιρεία τρένων στην Κίνα, CNR Corp Ltd., αποφάσισε να ανακαλέσει για τεχνικούς λόγους 54 υπερταχείες αμαξοστοιχίες της γραμμής Πεκίνο-Σανγκάη.
Σανγκάη
Δύο συρμοί του μετρό στη Σανγκάη συγκρούστηκαν εξαιτίας βλάβης του αυτόματου συστήματος σηματοδότησης, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τουλάχιστον 40 επιβάτες, ανακοίνωσε η εταιρεία που διαχειρίζεται τον υπόγειο σιδηρόδρομο.
Σύμφωνα με τους υπευθύνους, η βλάβη σημειώθηκε στις 14:10 (τοπική ώρα), με αποτέλεσμα να χρειαστεί οι εργαζόμενοι στους σταθμούς να κατευθύνουν χειροκίνητα τα τρένα.
Η σύγκρουση σημειώθηκε στον σταθμό Γιου Γουάν στις 14:51.
Περισσότεροι από 500 επιβάτες εγκατέλειψαν τους συρμούς μετά το ατύχημα.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Xinhua, υπάρχουν τραυματίες, ενώ στην ιστοσελίδα microblogging Weibo.com δημοσιεύτηκαν φωτογραφίες που δείχνουν ανθρώπους να αιμορραγούν και πυροσβέστες να φτάνουν στο σημείο.
Το ατύχημα σημειώνεται δύο μήνες μετά τη σύγκρουση δύο υπερταχειών, στις 23 Ιουλίου, κοντά στο Γουενζού της ανατολικής Κίνας, κατά την οποία σκοτώθηκαν 40 άνθρωποι.
Το δυστύχημα είχε προκαλέσει τεράστια ανησυχία για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Κίνας και είχε οδηγήσει στο «πάγωμα» των έργων στον τομέα των σιδηροδρόμων.
Παράλληλα, η υπ' αριθμόν δύο κατασκευάστρια εταιρεία τρένων στην Κίνα, CNR Corp Ltd., αποφάσισε να ανακαλέσει για τεχνικούς λόγους 54 υπερταχείες αμαξοστοιχίες της γραμμής Πεκίνο-Σανγκάη.