Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 2.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[2020] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
Πράγματι, από δημοσίευση το είδα και εγώ φαίνεται πως έκλεισαν τον κύκλο τους. Τώρα τι γίνεται; Επιστρέφονται πίσω;
Υγ: Τελευταία φορά που ανέβηκα σε ένα τέτοιο, ήταν αρχές Σεπτεμβρίου χαμηλά στη Μεσογείων.
Απάντηση
Για μένα ήταν τα χειρότερα οχήματα από όλα όσα είχε κατά καιρούς η ΟΣΥ (από Ν1 και μετά). Τραγική επιτάχυνση, εσωτερικό λες και είναι από την κατοχή, προβλήματα συνέχεια.
Πάντως στο 421 τα προτιμούσα από τα Agora τώρα που τα είχε όλα η Ανθούσα γιατί χωρούσαν και 15 άνθρωποι παραπάνω. Τα Citelis πάντως είναι μακράν τα καλύτερα
Απάντηση
(, 09:58 AM)Konstantinos Έγραψε: Πράγματι, από δημοσίευση το είδα και εγώ φαίνεται πως έκλεισαν τον κύκλο τους. Τώρα τι γίνεται; Επιστρέφονται πίσω;
Υγ: Τελευταία φορά που ανέβηκα σε ένα τέτοιο, ήταν αρχές Σεπτεμβρίου χαμηλά στη Μεσογείων.
Κι ομως, αυτα τα συγκεκριμένα (6258-6292) παρα το ότι είχαν αθλια συναρμολόγηση, ήταν ο,τι καλύτερο απο χώρους για τους επιβάτες. Τεράστιο εμπρόσθιο τμήμα για όρθιους και άνετες καρέκλες πίσω. Σε πληρη αντιδιαστολή με τα νεα citaro που δεν χωρανε ουτε τα 2/3 των επιβατων και οι θεσεις ειναι μόνο για ατομα κατω απο 1,60... Θα λείψουν.
Απάντηση
(, 10:06 AM)Citaro Έγραψε: Κι ομως, αυτα τα συγκεκριμένα (6258-6292) παρα το ότι είχαν αθλια συναρμολόγηση, ήταν ο,τι καλύτερο απο χώρους για τους επιβάτες. Τεράστιο εμπρόσθιο τμήμα για όρθιους και άνετες καρέκλες πίσω. Σε πληρη αντιδιαστολή με τα νεα citaro που δεν χωρανε ουτε τα 2/3 των επιβατων και οι θεσεις ειναι μόνο για ατομα κατω απο 1,60... Θα λείψουν.
Έχω μπει σε όλους τους τύπους λεωφορείων (σχεδόν), και έχω να πω ότι τα νέα Μερσεντές είναι αλήθεια ότι δεν έχουν καλή διαρρύθμιση εν αντιθέσει με τα παλιά, έχουμε και στη δουλειά τα facelift Citaro του Παπαδάκη. Καλύτερα τα παλιά από κάθε άποψη. Τώρα για τα Iveco, αδιαφορία θα πω εγώ τίποτα το σπουδαίο. Θυμίζουν όμως κάτι από λεωφορεία ταξιδιωτικά του ΚΤΕΛ.
Μία μέρα χωρίς γέλιο, είναι μια χαμένη μέρα...
Απάντηση
Ένα καλό είναι πως καθώς ο αριθμός των μεταχειρισμένων leasing όλων των τύπων έχει μειωθεί κατά πολύ, κοντεύουμε να απαλλαγούμε από τα δίπορτα και τα LE γενικά.
Απάντηση
Στις 11.30 που τα μέτραω αυτή την εβδομάδα είναι έξω γύρω στα 30
Απάντηση
Βγήκαν σήμερα κάποια που είχαν μέρες να εμαφνιστούν όπως το 6096, 6127, 6136 κλπ αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι αυτό. Η λογική λέει τέλος του έτους αλλά δεν βλέπω να βγαίνουν τα νούμερα στο Βοτανικό ούτε στο Μπραχάμι για τα Volvo.
Απάντηση
Αρχικά ο Βοτανικός λέει ότι θα κρατήσει 20 κομμάτια (γίνεται αυτή τη στιγμή έλεγχος για το ποια αξίζουν να μείνουν)

Επίσης όταν όλα τα μαν βγουν κανονικά και δεν μπαίνουν μέσα λόγω πόρτας θα είναι όλα τέλεια
4 καθημερινές τώρα κάθε πρωί το μπραχαμι έχει μαξ 2 μαν έξω μόνο. Αν βγουν και τα 10, τα βολβό προφανώς δεν θα χρειάζονται
Απάντηση
Έχει επανέλθει και το 6141 μετά από καμιά βδομάδα αλλά τα BVG και τα Qbuzz έχουν εξαφανιστεί εντελώς (καλύτερα).

Πάντως αν αποφασίσουν να κρατήσουν κάποια απαιτείται διαδικασία αγοράς και όχι έτσι στον αέρα.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [2024] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 καινούργιων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) patrinos 118 24.539 23-11-2025, 09:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: O302S
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 206.746 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: B10M-SB756, Man Lion's city, notis, 6 Επισκέπτης (ες)