28-05-2011, 09:38 AM
Τόσο τα έργα των νέων αυτοκινητοδρόμων, όσο και η μείωση των τιμών των διοδίων είναι κυριολεκτικά στον αέρα αφού οι διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες είναι σε οριακό σημείο.
'Οπως γράφουν ΤΑ ΝΕΑ, οι τράπεζες θεωρούν οτι τα έργα δεν είναι βιώσιμα.
Κατά συνέπεια θεωρείται πολύ δύσκολο να ισχύσουν µειώσεις στα διόδια από τα τέλη Ιουνίου, όπως διέρρεαν πριν από µέρες από το υπουργείο Υποδοµών.
'Οπως γράφει η εφημερίδα, οι τράπεζες θεωρούν ότι µέχρι στιγµής δεν είναι διασφαλισµένες ότι θα πάρουν τα χρήµατά τους για το Μεσοπρόθεσµο Πρόγραµµα που ανακοίνωσε λίγο πριν από το Πάσχα η κυβέρνηση.
Η πρόταση της κυβέρνησης προς τους κατασκευαστές και τις τράπεζες προκειµένου να συνεχίσουν τα έργα είναι µείωση στα διόδια από 25% έως 30% για τα κατασκευασµένα τµήµατα των αυτοκινητοδρόµων επί 3 χρόνια και ταυτόχρονη µείωση 50% για τα υπό κατασκευή τµήµατα.
Η πρόταση περιλαµβάνει ακόµη την αλλαγή χάραξης τµηµάτων των αυτοκινητοδρόµων που έχουν µπλοκάρει λόγω των αποφάσεων του Συµβουλίου της Επικρατείας. Αν σταµατήσουν τα έργα, το Δηµόσιο θα πρέπει να καταβάλει ως αποζηµίωση 2,5 δισ. ευρώ. Μέχρι στιγµής έχουν σταµατήσει τα έργα στον αυτοκινητόδροµο Κορίνθου - Πάτρας και στα Τέµπη, ενώ έχουν σταµατήσει οι εργολαβίες του Δηµοσίου στο Πέταλο Μαλιακού (στην παράκαµψη Στυλίδας και Λαµίας).
Την ίδια ώρα είναι µπλοκαρισµένα τα έργα στην Ιόνια Οδό (στην περιοχή Κλόκοβα), στον ηµικόµβο Μιντιλογλίου (στην Αχαΐα), στον υγροβιότοπο Καϊάφα (θα πρέπει να απενταχθούν µε απόφαση του ΣΤΕ 25 χιλιόµετρα στο τµήµα Πύργος - Καλό Νερό) και στον Ε-65 (τον αυτοκινητόδροµο που συνδέει την ΠΑΘΕ µε την Εγνατία), όπου το ΣΤΕ έχει αποφασίσει προσωρινή παύση των εργασιών για 42 χιλιόµετρα.
'Οπως γράφουν ΤΑ ΝΕΑ, οι τράπεζες θεωρούν οτι τα έργα δεν είναι βιώσιμα.
Κατά συνέπεια θεωρείται πολύ δύσκολο να ισχύσουν µειώσεις στα διόδια από τα τέλη Ιουνίου, όπως διέρρεαν πριν από µέρες από το υπουργείο Υποδοµών.
'Οπως γράφει η εφημερίδα, οι τράπεζες θεωρούν ότι µέχρι στιγµής δεν είναι διασφαλισµένες ότι θα πάρουν τα χρήµατά τους για το Μεσοπρόθεσµο Πρόγραµµα που ανακοίνωσε λίγο πριν από το Πάσχα η κυβέρνηση.
Η πρόταση της κυβέρνησης προς τους κατασκευαστές και τις τράπεζες προκειµένου να συνεχίσουν τα έργα είναι µείωση στα διόδια από 25% έως 30% για τα κατασκευασµένα τµήµατα των αυτοκινητοδρόµων επί 3 χρόνια και ταυτόχρονη µείωση 50% για τα υπό κατασκευή τµήµατα.
Η πρόταση περιλαµβάνει ακόµη την αλλαγή χάραξης τµηµάτων των αυτοκινητοδρόµων που έχουν µπλοκάρει λόγω των αποφάσεων του Συµβουλίου της Επικρατείας. Αν σταµατήσουν τα έργα, το Δηµόσιο θα πρέπει να καταβάλει ως αποζηµίωση 2,5 δισ. ευρώ. Μέχρι στιγµής έχουν σταµατήσει τα έργα στον αυτοκινητόδροµο Κορίνθου - Πάτρας και στα Τέµπη, ενώ έχουν σταµατήσει οι εργολαβίες του Δηµοσίου στο Πέταλο Μαλιακού (στην παράκαµψη Στυλίδας και Λαµίας).
Την ίδια ώρα είναι µπλοκαρισµένα τα έργα στην Ιόνια Οδό (στην περιοχή Κλόκοβα), στον ηµικόµβο Μιντιλογλίου (στην Αχαΐα), στον υγροβιότοπο Καϊάφα (θα πρέπει να απενταχθούν µε απόφαση του ΣΤΕ 25 χιλιόµετρα στο τµήµα Πύργος - Καλό Νερό) και στον Ε-65 (τον αυτοκινητόδροµο που συνδέει την ΠΑΘΕ µε την Εγνατία), όπου το ΣΤΕ έχει αποφασίσει προσωρινή παύση των εργασιών για 42 χιλιόµετρα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.