MB TRAVEGO I #59 ΚΤΕΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ1076 viewsμέσα στα αξεσουάρ και η ονειροπαγίδα...OBELIX
BOVA FUTURA V #86 ΚΤΕΛ ΚΟΖΑΝΗΣ1074 viewsΚαι επειδή το να έχεις περιποιημένο αμάξι δεν είναι θέμα μάρκας αλλά ιδεολογίας του ιδιοκτήτη, ας δούμε λοιπόν και την περίπτωση του Σάκη...OBELIX
MB TOURISMO I #40 ΚΤΕΛ ΑΡΚΑΔΙΑΣ1074 views...και τα μπλε φώτα του διαδρόμου...OBELIX
MB TOURISMO I #40 ΚΤΕΛ ΑΡΚΑΔΙΑΣ1074 viewsΟ χώρος πάνω από το τζάμι του οδηγού...το παράξενο είναι ότι οι φόρμουλες είναι Ferrari...OBELIX
MB TOURISMO I #40 ΚΤΕΛ ΑΡΚΑΔΙΑΣ1071 viewsΕπειδη ο ΤΟΜ δεν ειναι λογια αλλα ειναι των πραξεων παραθετω μια φωτο που σηκωσαμε ολο το Αστρος απο τη μουσικη του! Club Mercedes!TMantzas
MB O302S3 BIAMAX #87 ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΛΑΣΙΘΙΟΥ1070 viewsΤρεις γενιές MB η μια δίπλα στην άλλη...OBELIX
MB TRAVEGO I #49 ΚΤΕΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ1069 viewsΗ θέση οδήγησης από ψηλά...OBELIX
VOLVO IRIZAR CENTURY II #67 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ1069 viewsΠίσω και δεξιά πλευρά ελαφρώς φωτισμένη...OBELIX
MB TRAVEGO I #55 ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣ1065 viewsφεύγοντας από το Δαφνί είπαμε με τον Κώστα να εκμεταλλευτούμε το φως που υπήρχε και να βγάλουμε άλλη μία φωτό της αριστερής πλευράς... OBELIX
MB TOURISMO I #52 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ1065 viewsΛεπτομέρεια από τα σκαλιά της εισόδου...OBELIX
MB TRAVEGO II #76 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΗΣ1064 viewsΤο μοναδικό λεωφορείο που τρέχει με windows 7 ξανά στην gallery...OBELIX
MB TOURISMO I #40 ΚΤΕΛ ΑΡΚΑΔΙΑΣ1063 viewsή μήπως νομίσατε ότι εδώ δεν θα υπήρχε χρώμιο?OBELIX
Magirus-Deutz 230E120 ΝΤΟΪΤΣ ΕΛΛΑΣ-ΒΕΛΟ #12 ΚΤΕΛ Ν. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ1062 viewsΈνα τεράστιο σήμα της Magirus δίπλα από την θέση του οδηγού, καθώς και το ταμπελάκι της ΝΤΟΪΤΣ ΕΛΛΑΣ με τον αριθμό της καρότσαςdimangelid
MB TRAVEGO II #76 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΗΣ1061 viewsΓια να δούμε που ακριβώς έγινε η φωτογράφηση, σε ένα από τα δύο GPS που διαθέτει το όχημα...OBELIX
SCANIA HISPANO DIVO I #29 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ1059 viewsΗ ευρύτερη περιοχή του πιλοτηρίου...διακρίνεται ο προκάτοχος του δράκου...OBELIX
MB TRAVEGO I #55 ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣ1058 viewsΤο ηχοσύστημα -που αποτελεί σημαντική επένδυση- κυριολεκτικά τα σπάει! η απόδοσή του είναι εκπληκτική! Η πρώτη εικόνα που μου ήρθε στο μυαλό είναι το λεωφορείο με τον ήχο τσίτα, να κάνει γύρω-γύρω στην Πλατεία Μπουρναζίου! Όσοι έχετε βρεθεί καλοκαίρι στην Μπουρναζούπολη καταλαβαίνεται τι λέω...θα τρέλλαινε πολύ κόσμο...OBELIX
MB TRAVEGO II #76 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΗΣ1058 viewsΚοντινό στην οθόνη και την προειδοποίηση για τις κάμερες μια εκ των οποίων φαίνεται αριστερά...OBELIX
MB TRAVEGO I #80 ΚΤΕΛ ΑΡΚΑΔΙΑΣ1057 viewsΚόκκινο αστέρι...OBELIX