MB TOURISMO I #52 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ741 views'Αποψη της πίσω και δεξιάς πλευράς...OBELIX
MB O404-15RH #90 ΚΤΕΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ741 viewsΜα, καλά...πόσες εξατμίσεις έχει το όχημα?OBELIX
SCANIA HISPANO DIVO I #29 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ740 viewsΠίσω και δεξιά πλευρά...OBELIX
VOLVO SUNSUNDEGUI SIDERAL #97 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ739 viewsΗ συνάντηση με τον Παναγιώτη ήταν αστεία, διότι νωρίτερα μίλαγα με τον Θανάση του 96 και μου έλεγε ότι ο Παναγιώτης είχε ρεπό και αν μπορούσα να κατέβαινα στο χωριό να τον φωτογραφίσω... Πάμε λοιπόν να δούμε τον λευκό άγγελο!OBELIX
MB TOURISMO I #30 ΚΤΕΛ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ738 viewsΤο πιο εντυπωσιακό με αυτό το αμάξι είναι ότι όπου και να ψάξεις δεν πρόκειται να βρεις την παραμικρή σκόνη ή βρωμιά...χαρακτηριστικό παράδειγμα ο θόλος του εμπρός δεξιού τροχού...OBELIX
MB TRAVEGO I #49 ΚΤΕΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ737 viewsDon't touch, it kicks...OBELIX
SCANIA HISPANO DIVO II #2 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ737 viewsΩς συνήθως η ηλέκτρονική ταμπέλα είναι ο κατεξοχήν χώρος για την ιστορία του κάθε αυτοκινητιστή...Οι συγκεκριμένες φωτό έχουν ήδη ανέβει στην gallery...OBELIX
MB TOURISMO I #52 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ735 viewsΚαι κλείνουμε με τα προηγούμενα αυτοκίνητα των ιδιοκτητών που όπως φαίνεται είναι φανατικοί των αστεριών... Να ευχαριστήσω πολύ τον Σταύρο για τον χρόνο που διέθεσε για την φωτογράφιση, η οποία προέκυψε πολύ ξαφνικά και απρογραμμάτιστα. Καλούς δρόμους φιλάρα και συνέχισε έτσι! OBELIX
SCANIA HISPANO DIVO II #2 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ735 viewsΠλήρης άποψη της αριστερής πλευράς. I'm on fire!OBELIX
SETRA S415HD AMPHITRION HOLIDAYS735 viewsΑπό εδώ "έκλεψε" η MB την πατέντα με το σήμα στα καθίσματα...OBELIX
SCANIA HISPANO DIVO I #60 ΚΤΕΛ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 735 viewsΗ θέση του οδηγού...OBELIX
733 views
Βιαμάξ F580 733 viewsΤο εσωτερικό του κόκκινου F580 των Ναυπηγείωνaquasonic
SETRA S415GT-HD #58 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ732 viewsΤο σαλόνι σε μπλε-άσπρο...OBELIX
MB TRAVEGO I #132 ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΛΑΣΙΘΙΟΥ732 viewsCB και πατάκι με το αστέρι...OBELIX
MB TRAVEGO I #49 ΚΤΕΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ731 viewsΛεπτομέρεια από την πίσω δεξιά πλευρά...OBELIX
SCANIA HISPANO DIVO I #29 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ731 viewsΑν οι άλλοι έχουν AMG, εμείς έχουμε pininfarina...OBELIX
SCANIA HISPANO DIVO I #29 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ731 viewsΠίσω από την θέση του συνοδηγού...OBELIX
SETRA S415GT-HD #58 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ730 viewsΑυτή τη φωτογραφία δεν την γλυτώναμε με τίποτα!OBELIX
MB TRAVEGO I #49 ΚΤΕΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ729 viewsΛεπτομέρεια από εμπρός και αριστερά...OBELIX
MB O303-15RHD #132 ΚΤΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΛΑΣΙΘΙΟΥ728 viewsΤέλος παρουσίασης με τον Νίκο στη θέση του οδηγού... Χάρη στην επιμονή του στο ψάξιμο βρέθηκαν οι φωτογραφίες του τριαριού...Κι αν επιμείνει λίγο ακόμα θα έχουμε σε λίγο και την πρώτη "Νύφη του Λιβυκού"... OBELIX
SETRA S415HD AMPHITRION HOLIDAYS728 viewsΦωτογραφημένο στο parking του Θεατρου της Επιδαύρου από τον Γ. Λιάτα. Η Amphitrion διαθέτει 2 ίδια και ένα 40άρι. OBELIX
TRUCK FESTIVAL 2011727 viewsΟ κόσμος έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τα λεωφορεία και οι ερωτήσεις στους ιδιοκτήτες έπεφταν βροχή...OBELIX
MAN LIONS COACH #50 ΚΤΕΛ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 727 viewsΑς δούμε κι ένα λιοντάρι...OBELIX
SCANIA HISPANO DIVO II #2 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ726 viewsΗ τελευταία εικαστική παρέμβαση που έκανε ο Γιώργος! Έντυσε με αυτό το εντυπωσιακό σχέδιο το ντουλαπάκι...OBELIX
MB O404-15RH #90 ΚΤΕΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ726 viewsΗ μάσκα από την αριστερή πλευρά...OBELIX
MB TRAVEGO I #80 ΚΤΕΛ ΑΡΚΑΔΙΑΣ725 viewsΓενική άποψη των καθισμάτων. Και στην πλάτη τι γράφει? Travego φυσικά!OBELIX
SCANIA HISPANO DIVO I #29 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ725 viewsτό κάτω μέρος της πίσω πλευράς...δράκοι παντού!OBELIX
MB O404-15RH #90 ΚΤΕΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ724 viewsΑστέρι vs Texaco σημειώσατε 1...OBELIX