|
|

SETRA S215HD #72 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ678 viewsΜινιατουρα του παλιου #72 του κτελ αργολιδαςGEORGEARGOS
|
|

NBN-1042 ex OAΣΘ #942673 viewsO μουσειακος Αλεξανδρος του Σαρακακη, παρκαρισμενος εξω απο το αμαξοποιειο.ikarus260
|
|

MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUS668 viewsΘα υποθέσω ότι εδώ λέει ότι το όχημα έχει 54 θέσεις...OBELIX
|
|

MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUS663 viewsΤο όχημα είχε δύο air-condition ένα για την αριστερή πλευρά και ένα για τη δεξιά. Εδώ η εξαγωγή πάνω από την μπροστινή πόρτα...OBELIX
|
|

NBN-1042 ex OAΣΘ #942660 viewsO μουσειακος Αλεξανδρος του Σαρακακη, παρκαρισμενος εξω απο το αμαξοποιειο.ikarus260
|
|
|

DIOROFO TSOKOS656 views
|
|

DIOROFO TSOKOS649 views
|
|

ΑΜΑΞΟΠΟΙΕΙΟ ΤΣΩΚΟΥ - ΔΕΚΑΕΤΙΑ ' 60 648 viewsΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΜΑΞΟΠΟΙΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '60.dion-tsokos
|
|

NBN-1042 ex OAΣΘ #942641 viewsO μουσειακος Αλεξανδρος του Σαρακακη, παρκαρισμενος εξω απο το αμαξοποιειο.ikarus260
|
|

Mercedes O405 Bahnbus 1639 views
|
|

NBN-1042 ex OAΣΘ #942636 viewsO μουσειακος Αλεξανδρος του Σαρακακη, παρκαρισμενος εξω απο το αμαξοποιειο.ikarus260
|
|

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΕΛΒΟ598 viewsΕυχαριστώ τον AquaSonic για την ιδέα!Mercedes O405N2
|
|

Mercedes O405 Bahnbus 2587 views
|
|

NBN-1042 ex OAΣΘ #942586 viewsTo σημα του ΟΑΣΘ, πανω στο μουσειακο Αλεξανδρος του Σαρακακη.ikarus260
|
|
|
|

IKARUS ΣΕ ΒΑΓΟΝΙΑ-ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ572 viewsΣτις 6 Φλεβάρη 1980 η "ΒΡΑΔΥΝΗ" δημοσιεύει τη συγκεκριμένη φωτο. Η λεζάντα της αναφέρει ότι έφθασαν σιδηροδρομικώς στο Μενίδι την προηγούμενη ημέρα τα 46 πρώτα από τα 200 συνολικά IKARUS που είχαν παραγγελθεί. (Μιλάμε για 46 λεωφορεία που πήραν τελικά πινακίδες "ΥΖ").Giorgos Kollias
|
|
|

ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ562 viewsΤα συγκεκριμένα διπλώματα δόθηκαν σε εκδήλωση του ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασηθίου όπου τιμήθηκαν όλοι οι παλαίμαχοι ιδιοκτήτες. Στη φωτό το δίπλωμα του ιδιοκτήτη του τωρινού λεωφορείου #94OBELIX
|
|

VanTank TGIE534 viewsΕιδικη παραγγελεια για τα μελη του leoforeia.gr. 15μετρο για να χωραμε ολοι, 4αξονικο για καλυτερο grip. Κινητηρας wartsila τον βγαλαμε απο ενα τανκερ που κοβοταν και τον πηραμε κοψοχρονια. Οποιος εχιε ντεποζιτο 7 τοννων να επικοινωνησει. Τανκ για καταστροφη οποιουδηποτε βλακα που εκλεισε τον δρομο. 70 τοννοι αποβαρο για χρηση και ως οδοστρωτηρας. Εγκεκριμενο απο το Ελληνικο σωμα πεζικου. VanTank... Γιατι ετσι θα σας τσουξει.aquasonic
|
|

MAN NL202 # 1485 BVG (ΒΕΡΟΛΙΝΟ)534 viewsΜόλις 4 τέτοια ΜΑΝ είναι στην πόλη του Βερολίνου, τι ακριβώς είναι?TMantzas
|
|

GRAMMES EAS UPDATED 02APR2007502 viewsΠίνακας με τις γραμμές της ΕΑΣ για ΟΛΟΥΣ τους τομείς (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9). ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗΣ (ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ). Η ΣΤΗΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1987 ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΗΛΠΑΠ (ΤΡΟΛΛΕΫ).
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ!
02-04-2007Giorgos Kollias
|
|

ΟΣΕ - Αναρδιαρθρωση / Συνέντευξη Τύπου ΥΜΕ477 viewsΗ συνεντευξη τυπου του ΥΜΕ για την αναρδιρθρωση του ΟΣΕ που εγινε στις 24/6/2009Leoforeia.gr
|
|

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ FIAT 370476 viewsΔιαφημιστική καταχώριση στον ημερήσιο τύπο (έτος 1978) για τα πούλμαν FIAT 370.
Παλιές καλές εποχές...Giorgos Kollias
|
|

GRAMMES EAS ETHEL UPDATED 17MAR2009466 viewsΠίνακας με τις γραμμές της ΕΑΣ και της ΕΘΕΛ για ΟΛΟΥΣ τους τομείς (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9). ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗΣ (ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ). Η ΣΤΗΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1987 ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΗΛΠΑΠ (ΤΡΟΛΛΕΫ). ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΗΛΕΣ ΜΕ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 2000. ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΦΥΛΛΟ, ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ-ΚΟΡΜΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ "ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ" (Α,Β,Γ,Ε,Χ).
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ "ATLAS BALKANCAR" ΚΑΙ "GIORGOS KOLLIAS".
ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ.
17-03-2009Giorgos Kollias
|
|
|

Thessaloniki459 views
|
|
|
|
|

APOGEYMATINH447 viewsΑΠΟΚΟΜΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΩΡΟΦΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΠΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ" ( ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΤΣΩΚΟΣ )
|
|
| 102 files on 4 page(s) |
 |
3 |
|