Image search results - "SOR"
|

SOR BN 9,5 #3536 - DPBΕδώ ένα πολύ όμορφο τσέχικο λεωφορείο SOR της δημοτικής εταιρείας μεταφορών της Μπρατισλάβα (DPB). Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020 στον σταθμό λεωφορείων κάτω από το κάστρο της πόλης. N1Ellinikou
|
|

SOR C10,5 ČSAD AUTOBUSY ČESKE BUDĚJOVICEΈνα τσέχικο ημιαστικό λεωφορείο τύπου C10,5, κατασκευασμένο από την SOR, φωτογραφημένο στην πόλη Písek της Τσεχίας τον Μάϊο του 2015.Giannis
|
|

SOR C10,5 ČSAD AUTOBUSY ČESKE BUDĚJOVICEΈνα ακόμα SOR C10,5, φωτογραφημένο στην πόλη Písek της Τσεχίας.Giannis
|
|

SOR CG10,5 CNG ČSAD AUTOBUSY ČESKE BUDĚJOVICEΈνα τσέχικης κατασκευής SOR CG10,5, μήκους 10,5 μέτρων. Πρόκειται για ένα ημιαστικό λεωφορείο που εκτελεί δρομολόγια κοντά στο České Budějovice (ΝΔ Τσεχία). Το όχημα αυτό κινείται με φυσικό αέριο. Η φωτογραφία τραβήχτηκε τον Μάιο του 2015 στην πόλη Písek.Giannis
|
|

SOR CNG 10,5 ČSAD MHD KLADNOΈνα SOR CNG 10,5 της εταιρείας ČSAD MHD Kladno, φωτογραφημένο τον Μάιο του 2015 στο αεροδρόμιο της Πράγας. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα SOR CN 10,5 που κινείται με φυσικό αέριο (εξού και το G στην περιγραφή του μοντέλου του οχήματος). Το συγκεκριμένο όχημα είναι ένα ημιαστικό λεωφορείο μήκους 10,75 μέτρων, με μπροστινή είσοδο χωρίς σκαλοπάτια.Giannis
|
|

SOR NB12 #3598 DPPΈνα τσέχικης κατασκευής SOR NB12, φωτογραφημένο στο Terminal 2 του αεροδρομίου της Πράγας τον Απρίλη του 2015.Giannis
|
|

SOR NB12 #3609 DPPΗ πίσω αριστερή όψη ενός SOR NB12.Giannis
|
|

SOR NB12 #3612 DPPΈξω από το Terminal 1 του αεροδρόμιου της Πράγας, τον Μάιο του 2015.Giannis
|
|

SOR NB12 #3620 DPPΈνα από τα SOR NB12 που διαθέτει η εταιρία DPP (Dopravní podnik hlavního města Prahy, a.s., η εταιρεία που εκτελεί συγκοινωνία στην Πράγα). Εδώ βλέπουμε το όχημα #3620 να έχει μόλις αναχωρήσει από το Terminal 1 του αεροδρόμιου της Πράγας. Προσέξτε ότι παρόλο που έχει μήκος δώδεκα μέτρα, έχει τέσσερις πόρτες.Giannis
|
|

SOR NB12 #556 PMDPΈνα δωδεκάμετρο SOR στην πόλη Pilsen της Τσεχίας. Πρόκειται για ένα τσέχικης κατασκευής λεωφορείο. Προσέξτε ότι παρόλο που το συγκεκριμένο όχημα έχει μήκος δώδεκα μέτρα έχει 4 πόρτες.Giannis
|
|

SOR NB18 #6658 DPPΗ πίσω αριστερή όψη ενός SOR NB18, φωτογραφημένου στο Terminal 2 του αεροδρομίου της Πράγας.Giannis
|
|

SOR NB18 #6861 DPPΈνα SOR NB18 σταθμευμένο στο Terminal 1 του αεροδρόμιου της Πράγας, φωτογραφημένο τον Μάιο του 2015.Giannis
|
|

SOR NB18 #6863 DPPΕδώ βλέπουμε ένα από τα αρθρωτά λεωφορεία που χρησιμοποιούν οι DPP, η εταιρεία που εκτελεί την αστική συγκοινωνία στην Πράγα. Πρόκειται για ένα SOR NB18, μήκους 18,75 μέτρων. Στην φωτογραφία εικονίζεται το #6863 φωτογραφημένο στο Terminal 2 του αεροδρομίου της Πράγας.Giannis
|
|

SOR NB18 #6906 DPPΈνα SOR NB18 έχοντας μόλις αναχωρήσει από το Terminal 1 του αεροδρόμιου της Πράγας. Τα οχήματα αυτά έχουν μήκος 18,75 μέτρα και στην φωτογραφία αυτή φαίνονται και οι πέντε πόρτες του οχήματος.Giannis
|
|

SOR-SKODA 31 TR #6820 - DPBΚαι εδώ βλέπουμε ένα τσεχικής κατασκευής τρόλεϊ, το οποίο έχει πέντε πόρτες για την επιβίβαση/αποβίβαση των επιβατών από την άλλη πλευρά. Την στιγμή εκείνη, το προσωπικό της DPB είχε κατεβάσει την μια κεραία για επισκευή ή τεχνικό έλεγχο με αποτέλεσμα να φαίνεται στη φωτογραφία μόνο το ένα κέρατο συνδεδεμένο με το μπουγαδόσυρμα. Φωτογραφημένο τον Φεβρουάριο του 2020 στις αφετηρίες λεωφορείων έμπροσθεν του κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Μπρατισλάβα (Bratislava Hlavná Stanica).N1Ellinikou
|
|

SOR/SKODA 30TR DPBΕδώ βλέπουμε ένα από τα καινούργια τρόλλεϋ που έχει παραγγείλει η εταιρία συγκοινωνιών της Μπρατισλάβα (DPB) σε δοκιμές με τον βοηθητικό κινητήρα του στο δίκτυο τρόλλεϋ του Pilsen. Πρόκειται για ένα όχημα SOR/Skoda 30Tr, χτισμένο σε λεωφορείο SOR NB12, με ηλεκτρονικά και συναρμολόγηση από την Skoda.Giannis
|
|
|
|
|