Forum
Image search results - "RATP"
HEULIEZ_GX317_PICT2891.JPG
HEULIEZ GX317 2θ ΠΑΡΙΣΙ RATP Τα τελευταία χρόνια ο φορέας αστικών συγκοινωνιών του Παρισιού (RATP) εφαρμόζει ένα σύστημα είσπραξης κομίστρου που απαιτεί την είσοδο απο την μπροστά πόρτα και την έξοδο από πίσω αλλά και την αποφυγή χρήσης τρίτης πόρτας για τον αποκλεισμό των λαθρεπιβατών. Έτσι πλεόν όλα τα οχήματα είναι τρίθυρα. Όταν παραλήφθηκαν τα GX317 άρχισε προφανώς η εφαρμογή του νέου συστήματος και το εικονιζόμενο διαθέτει πλέον δύο πόρτες. Πρόσεξτε οτι η μεσαία πόρτα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο του οχήματος (όπως συμβαίνει και με τα δίθυρα Ο405Ν2 της ΕΘΕΛ) και δεν έχει μετατεθεί προς τα πίσω, όπως γίνεται συνήθως με τα εξαρχής δίθυρα οχήματα, το οποίο ίσως να οφείλεται στην μετασκευή του οχήματος από αρχικά δίθυρο σε τρίθυρο. antonis
HEULIEZ_GX317_PICT3013.JPG
HEULIEZ GX317 ΠΑΡΙΣΙ RATPΤο HEULIEZ GX317 ήταν ο διάδοχος του Renault R312. Αρχικά η Renault επαναπαύτηκε στην επιτυχία του R312 νομίζοντας οτι αρκούσε στην αγορά να διαθέτει χαμηλό λεωφορείο με ένα μόνο σκαλοπάτι. Όταν όμως οι Γερμανοί παρουσίασαν τα υπερχαμηλά μοντέλα τους, όπως το Neoplan N4014, άρχισαν να χάνουν πελάτες και για να κερδίσουν χρόνο συνέπραξαν με την HEULIEZ χρησιμοποιώντας το πίσω μέρος του R312 και ένα καινούργιο εμπρός τμήμα χωρίς σκαλοπάτι στην μεσαία και εμπρόσθια πόρτα το 1995. Το εικονιζόμενο όχημα έχει 3 πόρτες, ωστόσο μόνον η πρώτη χρησιμοποιείται για είσοδο.antonis
4645.jpg
IRISBUS AGORA #8428 RATPΠαρίσι, 18/3/2014OBELIX
IRISBUS_AGORA_LINE_PICT2813.JPG
IRISBUS AGORA LINE ΠΑΡΙΣΙ RATPΜετά την συγχώνευση των IVECO και RENAULT το γνωστό σε όλους μας AGORA συνέχισε να παράγεται με τα σήματα της IRISBUS. Η διαφορά των LINE σε σχέση με τα δικά μας τύπου S είναι η συμβατική τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος που εξοικονομεί χώρο για μια επιπλέον σειρά καθισμάτων και είναι πιο φτηνή από άποψη αγοράς και συντήρησης (μερικοί λένε και κατανάλωσης). Πάντως, προς αποφυγή βανδαλισμών, οι θέσεις πάνω απο τον πίσω άξονα δεν κοιτούν προς τα πίσω αλλά είναι αντικριστές, ώστε να είναι ορατές απο τον οδηγό.antonis
4665.jpg
IRISBUS CITELIS #3499 RATPΠαρίσι, 18/3/2014OBELIX
IRISBUS_CITELIS_LINE_PICT2866.JPG
IRISBUS CITELIS LINE ΠΑΡΙΣΙ RATPΤα IRISBUS CITELIS LINE είναι απο τις πιο πρόσφατες προσθήκες στο στόλο του RATP. Αξιοσημείωτο είναι οτι όλα τα λεωφορεία, ακόμη και τα παλιότερα, βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς την παραμικρή γρατσουνιά, πράγμα που μαρτυράει πολλά για την ποιότητα των συγκοινωνιών της πόλης. antonis
DSC00584.jpg
IRISBUS CITELIS S LINE # 3190 RATP (ΠΑΡΙΣΙ)Irisbus Citelis S line φωτογραφημένο στην γνωστή λεωφόρο Champs Elysse της Γαλλικής Πρωτεύουσας το Παρίσι. TMantzas
MAN_LION_S_CITY_PICT2868.JPG
MAN A21 ΠΑΡΙΣΙ RATPEκτός απο τα κάθε είδους Renault και Irisbus, υπάρχουν και αρκετά LION'S CITY της ΜΑΝ τόσο 12μετρα όσο και 18μετρα. Τα συγκεκριμένα οχήματα είναι του 2003.antonis
MAN_LION_S_CITY_G_PICT2956.JPG
MAN A23 RATPΈνα ολοκαίνουργιο αρθρωτό LION'S CITY. Πρόσεξτε την έγχρωμη προμετωπίδα. Παρίσι 14-7-2009.antonis
4574.jpg
MAN LIONS CITY HYBRID #9973 RATPΠαρίσι, 18/3/2014OBELIX
P5244339.JPG
PARIS - RATP - MAN A23 #4959Ένα από τα Lion's city GL που παραγγέλθηκαν για τη γραμμή 352 (πιο γνωστή με το όνομα Roissybus) που συνδέει το Παρίσι με το αεροδρόμιο Charles de Gaulle. To εισιτήριο τιμάται EUR 9,4! Εδώ φωτογραφημένο στην αφετηρία της Place de l' Opera.420 Peiraias - Agia Paraskevi
P5244322.JPG
PARIS - RATP - MONTMARTROBUS - HEULIEZ GX 117Ένα από τα λεωφορειάκια που κάνουν συγκοινωνία στο λόφο της Μονμάρτρης στο Παρίσι. Αυτά τα Heuliez Midi αντικαθιστούν συχνά πυκνά τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που εκτελούν τη γραμμή και τα οποία υποφέρουν συχνά από βλάβες.420 Peiraias - Agia Paraskevi
P5244337.JPG
PARIS - RATP - RENAULT AGORA LΈνα αρθρωτό Agora στη γραμμή 27 Gare Saint-Lazare - Porte d' Ivry, μια από τις πιο συχνές του δικτύου της RATP, μπροστά από την Opera Garnier.420 Peiraias - Agia Paraskevi
RENAULT_R312_3D_PICT2962.JPG
RENAULT R312 ΠΑΡΙΣΙ RATPΤο RENAULT R312 αποτελεί το πρώτο λεωφορείο με χαμηλό δάπεδο (όχι υπερχαμηλό, μιας και διαθέτει σε όλες τις πόρτες ένα σκαλοπάτι). Αν το δει κανείς από πίσω θα καταλάβει αμέσως την ομοιότητα με τα Renault Agora, μιας και είναι το πρώτο λεωφορείο στο οποίο τοποθετήθηκαν τα μηχανικά μέρη σε ένα όρθιο κουτί στο πίσω μέρος, ώστε να μειωθεί το ύψος του δαπέδου. Κατασκευάστηκε απο το 1987 έως το 1997 και ένα τέτοιο βρίσκεται στην Πάτρα. Το εικονιζόμενο χρησιμοποιείται για βοηθητικούς σκοπούς, αφού πλέον τα τρίθυρα λεωφορεία δεν χρησιμοποιούνται στο Παρίσι (ωστόσο υπάρχουν ακόμη λίγα δίθυρα).antonis
SAVIEM_SC10U_PICT3005.JPG
SAVIEM SC10U ΠΑΡΙΣΙ RATPΤα SAVIEM SC10 αποτελούσαν μια χαρακτηριστική εικόνα στις γαλόφωνες χώρες, μιας και απο το 1965 έως το 1989 έχουν κατασκευαστεί περισσότερα απο 11.000 (μετά το 1981 κατασκευαζόταν απο την Renault το SC10R, που αποτελεί την ανανεωμένη έκδοση του αρχικού σχεδίου) με υποδαπέδιο κινητήρα ΜΑΝ 7,2 λίτρων. Το εικονιζόμενο όχημα είναι της αρχικής έκδοσης (πριν το 1981) διαθέτει πίσω εξώστη (δυστυχώς δεν διακρίνεται) και είναι απο τις λίγες εκατοντάδες που κατασκευάστηκαν, είτε εξ αρχής είτε από μετατροπή κλειστών οχημάτων στο πρότυπο των προπολεμικών κατασκευών που κυκλοφορούσαν στην πόλη. Σήμερα πλέον όλα έχουν αποσυρθεί εκτός από λίγα που κάνουν νοσταλγικές διαδρομές για τουρίστες. antonis
15 files on 1 page(s)


Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Οροι Προσβασης Και Χρήσης
Based on Curve theme for CPG and Innoopia Theme for MyBB Copyright © 2008 - 2011 Joomla Templates by ZooTemplate.Com. All rights reserved.