Forum
Image search results - "GR"
1696937954348.jpg
ANADOLU ISUZU GRAND TOROΈνα midi λεωφορείο γνωστό για την ευελιξία του ανα τους επαγγελματίες.TMantzas
168_tram.JPG
AnsaldoBreda Type 8 LRV, Green Line, ΒοστώνηΑυτά είναι τα πιο καινούργια τραμ της πράσινης γραμμής της Βοστώνης. Εδώ βλέπουμε δύο τραμ Type 8 σε διπλή έλξη, φωτογραφημένα στην γέφυρα μετά τον σταθμό Lechmere και με κατεύθυνση το Science Park.Giannis
080_TrgSlavija_BKM_AKSM-321_00S.JPG
BELKOMMUNMASH AKSM-321.00S #2010 GSP BEOGRADΈνα τρόλλεϋ Belkommunmash AKSM 321.00S στην πλατεία Slavija, στο Βελιγράδι.Giannis
075_Terajize_Belkommunmash_AKSM-321_00S.JPG
BELKOMMUNMASH AKSM-321.00S #2051 GSP BEOGRADΤρόλλεϋ της λευκορώσικης Belkommunmash, τύπου AKSM-321.00S στην λεωφόρο Terajize, δρομολογημένο στην γραμμή 29.Giannis
AKSM-321_04S.JPG
BELKOMMUNMASH AKSM-321.04S #182 GSP BEOGRADΈνα τρόλλεϋ Belkommunmash AKSM-321.04S σταθμευμένο απέναντι από το πανεπιστήμιο του Βελιγραδίου. Η προμετωπίδα του μας πληροφορεί ότι το συγκεκριμένο τρόλλεϋ αποσύρεται για το αμαξοστάσιο.Giannis
109_KraljaMilanaBKM_AKSM-333_04S.JPG
BELKOMMUNMASH AKSM-333.04S #170 GSP BEOGRADΈνας από τους δύο τύπους αρθρωτών τρόλλεϋ που είδα στο Βελιγράδι, ένα λευκορώσικο Belkommunmash AKSM-333.04S στην λεωφόρο Kralja Milana.Giannis
axr1177_futura_leof_dimokratias_irakleio_El_Greco_Tours.jpg
BOVA FUTURA EL GRECO TOURSΣταθμευμένο στην λεωφόρο Δημοκρατίας στο Ηράκλειο, φωτογραφημένο στις 9/8/2018.Giannis
xza2410_Futura_eo_renault_nf_Vikatos.jpg
BOVA FUTURA VIKATOS GROUPΑνεβαίνοντας την εθνική οδό, φωτογραφημένο στο ύψος της παλιάς Ρενώ στην Νέα Φιλαδέλφεια. 30/7/2023.Giannis
zxe1191Magiq_iera_odos_GR_Tours.jpg
BOVA MAGIQ GR TOURSΑραγμένο στην Ιερά Οδό, στις 28/8/2019.Giannis
128_Karadjordjeva_CAFUrbo3_RS.JPG
CAF URBOS 3 #1521 GSP BEOGRADΈνα από τα καινούργια τραμ του Βελιγραδίου, κατασκευασμένα από την ισπανική CAF. Έχουν θάλαμο οδήγησης μόνο στην μία πλευρά του οχήματος.Giannis
042_Kalemegdan_CKDTatraKT4.JPG
ČKD TATRA KT4 #202 GSP BEOGRADΈνα τσέχικο τραμ Tatra KT4 στην γραμμή 2, πίσω από το φρούριο του Βελιγραδίου (Kalemegdan). Τα Tatra KT4 για το Βελιγράδι ήταν τα τελευταία που κατασκευάστηκαν από την εταιρία και η ονομασία του μοντέλου ήταν KT4YU. Κάποια ανακατασκευάστηκαν από τις Gosa/Inekon.Giannis
134_Karadjordjeva_CKDTatraKT4_RS.JPG
ČKD TATRA KT4 #379 GSP BEOGRADTo τραμ Tatra KT4 #379 έξω από τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Βελιγραδίου.Giannis
079_TrgSlavija_CKDTatraKT4.JPG
ČKD TATRA KT4 #385 GSP BEOGRADΈνα Tatra KT4 στην πλατεία Slavija στο Βελιγράδι. Τα τραμ στο Βελιγράδι είναι μετρικά. Διακρίνεται πάνω δεξιά στην εικόνα ένα ψαλίδι τρόλλεϋ-τραμ.Giannis
imx8615_DAF_SB3000_Jonckheere_Deauville_leof_athinon_Vikatos_Group.jpg
DAF SB3000 JONCKHEERE DEAUVILLE VIKATOS GROUPΣτην λεωφόρο Αθηνών, φωτογραφημένο στις 28/10/2016.Giannis
137_Karadjordjeva_DuewagBe4-6_RS.JPG
DUEWAG GT6 (BE4/6) #622 GSP BEOGRADΣτην λεωφόρο Karadjordjeva, κοντά στον κεντρικό σιδηροδρομικό του Βελιγραδίου. Τα συγκεκριμένα τραμ έχουν γίνει δωρεά από την ελβετική πόλη της Βασιλείας στο Βελιγράδι. Στο εσωτερικό τους υπάρχουν ακόμα πινακίδες στα γερμανικά. Πολλές φορές ο συγκεκριμένος τύπος τραμ είχε και ρυμούλκες.Giannis
GRAMMES_EAS_ETHEL_UPDATED_17MAR2009.xls
GRAMMES EAS ETHEL UPDATED 17MAR2009Πίνακας με τις γραμμές της ΕΑΣ και της ΕΘΕΛ για ΟΛΟΥΣ τους τομείς (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9). ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗΣ (ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ). Η ΣΤΗΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1987 ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΗΛΠΑΠ (ΤΡΟΛΛΕΫ). ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΗΛΕΣ ΜΕ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 2000. ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΦΥΛΛΟ, ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ-ΚΟΡΜΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ "ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ" (Α,Β,Γ,Ε,Χ).

Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ "ATLAS BALKANCAR" ΚΑΙ "GIORGOS KOLLIAS".

ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ.

17-03-2009
Giorgos Kollias
GRAMMES_EAS_UPDATED_02APR2007.xls
GRAMMES EAS UPDATED 02APR2007Πίνακας με τις γραμμές της ΕΑΣ για ΟΛΟΥΣ τους τομείς (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9). ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗΣ (ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ). Η ΣΤΗΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1987 ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΗΛΠΑΠ (ΤΡΟΛΛΕΫ).

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ!

02-04-2007
Giorgos Kollias
GRAMMES_EAS_UPDATED_21FEB2009.xls
GRAMMES EAS UPDATED 21FEB2009Πίνακας με τις γραμμές της ΕΑΣ για ΟΛΟΥΣ τους τομείς (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9). ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗΣ (ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ). Η ΣΤΗΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1987 ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΗΛΠΑΠ (ΤΡΟΛΛΕΫ). ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΗΛΕΣ ΜΕ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 2000. ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΦΥΛΛΟ, ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ-ΚΟΡΜΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ "ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ" (Α,Β,Γ,Ε,Χ).

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ!

21-02-2009
Giorgos Kollias
697_GrandCentral.JPG
Grand Central TerminalΑυτή είναι μία εξωτερική φωτογραφία του Grand Central Terminal στο Manhattan στη Νέα Υόρκη. Εξυπηρετεί τις προαστιακές γραμμές της πολιτείας της Νέας Υόρκης και είναι ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός σταθμός στον κόσμο! Άνοιξε το 1871 και ανακαινίστηκε το 1913, οπότε και πήρε την σημερινή του μορφή και το διάστημα 1994 - 2000.Giannis
123_TrgRepublike_ik-103.JPG
IKARBUS IK-103 #P0504 TAMNAVA TRANSΈνα Ikarbus Ik-103 στην πλατεία Δημοκρατίας (Republike Trg), στο Βελιγράδι.Giannis
320_ik-107_airport.JPG
IKARBUS IK-107 #PO2247 BANBUSΈνα Ikarbus Ik-107 που χρησιμοποιείται στην γραμμή Α1, η οποία είναι μία από τις δύο γραμμές που συνδέουν το Βελιγράδι με το αεροδρόμιο Ν. Τέσλα. Εδώ το βλέπουμε στις αφίξεις του αεροδρομίου. Η άλλη γραμμή είναι η 72 της GSP, που σταθμεύει στον πάνω όροφο (αναχωρήσεις) και έχει πιο φθηνό εισιτήριο (73 δηνάρια ενώ το Α1 κοστίζει 300).Giannis
064_BrankovMost_ik112.JPG
IKARBUS IK-112 #P03102 ARRIVAΈνα Ikarbus Ik-112 της Arriva στην γέφυρα Brankov Most. Απ' ότι κατάλαβα τα λεωφορεία στο Βελιγράδι έχουν στην προμετωπίδα του οχήματος μόνο τον προορισμό του οχήματος.Giannis
135_Karadjordjeva_ik201_rs.JPG
IKARBUS IK-201 #5175 LASTAΈνα Ikarbus Ik-201 της εταιρίας Lasta στην λεωφόρο Karadjordjeva στο Βελιγράδι.Giannis
065_BrankovMost_ik206_lasta.JPG
IKARBUS IK-206 #P0143 LASTAΈνα αρθρωτό Ikarbus Ik-206 της εταιρίας Lasta στην Brankov Most. Η Ikarbus είναι μία σέρβικη βιομηχανία κατασκευής οχημάτων. Η Lasta είναι μία ιδιωτική εταιρία που εκτελεί υπεραστικά κυρίως δρομολόγια στην Σερβία και την ΝΑ Ευρώπη αλλά εκτελεί δρομολόγια και σε ορισμένες γραμμές του Βελιγραδίου.Giannis
141_Karadjordjeva_ik218M_RS.JPG
IKARBUS IK-218 #1380 GSP BEOGRADΈνα αρθρωτό Ikarbus Ik-218 στην λεωφόρο Karadjordjeva στο Βελιγράδι.Giannis
171_StudentskiTrg_ik-218N.JPG
IKARBUS IK-218N #942 GSP BEOGRADΑπέναντι από το πανεπιστήμιο του Βελιγραδίου, περιμένοντας να ξεκινήσει δρομολόγιο στην γραμμή 31.Giannis
1696885021568.jpg
IRIZAR i6s HydrogenΦωτογραφία από το εσωτερικό του ημιυπερηψωμένου Irizar i6s που κινειται με υδρογόνο. TMantzas
1696885021580.jpg
IRIZAR i6s HydrogenΦωτογραφία από το ταμπλό του οδηγού, του υδρογονοκίνητου i6s TMantzas
1696885021593.jpg
IRIZAR i6s HydrogenΠαγκόσμια πρεμιέρα στην Busworld 2023 στις Βρυξέλλες και για το υδρογονοκίνητο λεωφορείο μεσαίων αποστάσεων της Irizar.
Το μοντέλο είναι πρακτικά το συμβατικό αλλά με διαφορετικό καύσιμο κίνησης.
Απουσιάζουν οι καθρέφτες και στην θέση τους ειναι κάμερες.
TMantzas
1696885051635.jpg
IRIZAR i6s HydrogenΆποψη από την πίσω πλευρά του Υδρογονοκίνητου i6s. TMantzas
132 files on 5 page(s) 1


Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Οροι Προσβασης Και Χρήσης
Based on Curve theme for CPG and Innoopia Theme for MyBB Copyright © 2008 - 2011 Joomla Templates by ZooTemplate.Com. All rights reserved.