MERCEDES-BENZ CITARO BZ - #1141 - HOCHBAHN HAMBURGΈνα ηλεκτροκίνητο Citaro με κυψέλες καυσίμου. Μαζί με το αδερφό όχημα 1142, παραλαβής 2014, δρομολογείται στη γραμμή 109, η οποία έχει πάρει τον τίτλο "γραμμή καινοτομίας" και παίρνει αποκλειστικά οχήματα με καινούριες τεχνολογίες για πειραματικούς σκοπούς.420 Peiraias - Agia Paraskevi
MERCEDES-BENZ CITARO BZ - #1142 - HOCHBAHN HAMBURGΤο έτερο εκ των δύο Citaro με κυψέλες υδρογόνου, εδώ στο τέρμα της γραμμής 109 στο Alsterdorf. Η εγκατάσταση που διακρίνεται πάνω από το όχημα είναι για τα ηλεκτρικά-υβριδικά Volvo που δρομολογούνται στη γραμμή αυτή και φροντίζei για ταχεία φόρτιση της μπαταρίας. Πίσω από το HydroCitaro διακρινεται ένα ολοκαίνουριο αρθρωτό, το όχημα 7528.420 Peiraias - Agia Paraskevi
MERCEDES-BENZ eCITARO FUEL CELL (DAIMLER BUSES)Φωτογραφία με το νέο φωτιστικό σώμα του eCitaro που κινείται με υδρογόνο.TMantzas
MERCEDES-BENZ eCITARO FUEL CELL (DAIMLER BUSES)Το εσωτερικό της καμπίνας επιβατών.
Βλέπετε τον νέο διακριτικό φωτισμό.
Στον χώρο του κινητήρα είναι σετ μπαταριών.TMantzas
MERCEDES-BENZ eCITARO FUEL CELL (DAIMLER BUSES)Άλλη μια φωτογραφία από το εσωτερικό του υδρογονοκίνητου eCitaro.
Τραβηγμένη από την γαλαρία με θέα προς τα μπροστά.TMantzas
MERCEDES-BENZ eCITARO FUEL CELL (DAIMLER BUSES)Μια γενικότερη άποψη της πίσω όψης από το Υδρογονοκίνητο eCitaro TMantzas
MERCEDES-BENZ eCITARO FUEL CELL - MERCEDES-BENZ eCITARO Αριστερά Παγκόσμια Πρεμιέρα του eCitaro με κυψέλες καυσίμου (Υδρογόνο) και νέα φωτιστικά σώματα.
Δεξιά το τωρινό eCitaro με νέες μπαταρίες, αυξημένη αυτονομία και τα ίδια υψηλά στάνταρ της Daimler BusesTMantzas
MERCEDES-BENZ eCITARO vs MERCEDES-BENZ eCITARO FUEL CELL (DAIMLER BUSES)Παγκόσμια Πρεμιέρα για το eCitaro Υδρογόνου στα δεξιά.
Διακρίνεται το κουβούκλιο στην οροφή είναι μεγαλύτερο λόγω της δεξαμενής υδρογόνου.
Αριστερά το eCitaro το γνωστό ηλεκτρικό σε όλη την Ευρώπη που σπάει ταμεία και δείχνει την αξιοπιστία του καθημερινά.
Πλέον με νέες μπαταρίες για μεγαλύτερη αυτονομία και αντοχή σε βάθος χρόνου.TMantzas
SOLARIS URBINO BZ - #7492 - HOCHBAHN HAMBURGΤο ένα από τα δύο Solaris που κινούνται με μπαταρία και διαθέτουν πρόσθετη κυψέλη καυσίμου, η οποία φορτίζει τη μπαταρία κι επεκτείνει την αυτονομία του λεωφορείου. Τα οχήματα έχουν έρθει με leasing και δρομολογήθηκαν περίπου στα μέσα του Ιανουαρίου 2015 στη γραμμή 109.420 Peiraias - Agia Paraskevi
TEMSA HD FUEL CELLΤο μεσαίο λεωφορείο/πούλμαν της Temsa με κινητήριο σύνολο υδρογόνου υπόσχεται 1000χλμ αυτονομίας.TMantzas
10 files on 1 page(s)
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.