Altas Novus Cityline LWΗλεκτρικό mini bus για λογαριασμό της Δημόσιας Εταιρείας Συγκοινωνιών της Γενεύης κατασκευασμένο από τον Λιθουανό κατασκευαστή Altas. TMantzas
ANADOLU ISUZU CITYVOLT 12Για τις αστικές συγκοινωνίες υπάρχει και το 12μετρο φούλ ηλεκτρικό CityVolt 12TMantzas
BMC NEOCITY EVΠαρόν και η Τούρκικη BMC με μια πλήρη γκάμα λεωφορείων.
Εδώ βλέπουμε το midi αστικό λεωφορείο που κινείται αποκλειστικά με ρεύμα.TMantzas
BMC PROCITY EVΤυπικό αστικό λεωφορείο 12 μέτρων χαμηλού δαπέδου φούλ ηλεκτρικό που ακούει στο όνομα BMC Procity EVTMantzas
HESS light TRAM 19DCΦωτογραφία με άποψη από τον χώρο εργασίας για τον οδηγό. Πλήρως ψηφιακό ταμπλό και κάμερες παντού μέσα έξω. TMantzas
HESS lightTram 12 Plug Τυπικό 12μ ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο του Ελβετικού Οίκου HESS.
Στοιχεία για το όχημα στο λίνκ https://www.hess-ag.ch/fileadmin/user_upload/Hess/Bus/lighTram/lighTram12/Flyer_lighTram12/WEB_Flyer_lighTram12_Plug_InterBUS_EN.pdfTMantzas
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Το πρωτότυπο HESS Tosa εν αναμονή αναχώρησης για το επόμενο δρομολόγιο από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Γενεύης με προορισμό τον εκθεσειακό χώρο Palexpo. Διακρίνεται ο παντογράφος που βρίσκεται στον φορτιστή.TMantzas
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Το εσωτερικό του πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου λεωφορείου της HESS.
Στα καθίσματα αναγράφονται οι εταιρείες που συμβάλουν στο εγχείρημα, στην οροφή βλέπετε τον φωτισμό του οχήματος που είναι με led σπότ, τις κάμερες καταγραφής εσωτερικού χώρου και στην πόρτα πράσινος φωτισμός led που σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποιος άνθρωπος κοντά.
Τραβηγμένο από το μπροστά μέρος με θέα προς τα πίσωTMantzas
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)
Το εσωτερικό του πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου λεωφορείου της HESS.
Τραβηγμένο από την γαλαρία του οχήματος με θέα προς τα εμπρός.TMantzas
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Άποψη της άρθρωσης (φυσούνας) του πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου λεωφορείου της HESS. Βλέπετε και την οθόνη της τηλεματικής που αναγράφει τις στάσεις και σε πόση ώρα αναχωρεί το όχημα.TMantzas
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Χώρος για 2 αναπηρικά αμαξία για ΑμεΑ.TMantzas
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Αριθμός λεωφορείου στον στόλο της TPG και το λογότυπο της HESS. Διακρίνεται και το σποτάκι Led. TMantzas
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Άποψη από το ταμπλό του οδηγού, διακρίνεται η οθόνη λειτουργιών στην μέση και η τηλεματική στα δεξιά πάνω από τα κουμπιά για τις πόρτες.TMantzas
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Άφιξη του HESS Tosa στον εκθεσειακό χώρο του Palexpo για το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.TMantzas
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Το HESS Tosa έχει αναχωρήσει από το εκθεσειακό κέντρο Palexpo με προορισμό το Διεθνές Αεροδρόμιο της Γενεύης.
Εδώ βλέπετε το πίσω "βαγόνι" του αρθρωτού πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου λεωφορείου.TMantzas
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Το ταμπελάκι με τον αριθμό πλαισίου του πρωτότυπου HESS Tosa και με την ημερομηνία παραγωγής του και τον αναγραφόμενο αριθμό επιβατών σε καθήμενους, ορθίους και Αμεα.TMantzas
IKARUS V4 Η Επιστροφή των μαγυάρων της Ikarus. Την αρχή κάνανε με το πρωτότυπο midi που προορίζεται για τις αστικές συγκοινωνίες.
Είναι φούλ ηλεκτρικό και στα μέσα του 2024 περιμένουμε το 12μ και το 18μετρο.
Εφοδιάζεται με τις νέου τύπου μπαταρίες LFP.TMantzas
IKARUS V4Το εσωτερικό από το πρωτότυπο Ikarus V4 TMantzas
IRIZAR i6s HydrogenΆποψη από την πίσω πλευρά του Υδρογονοκίνητου i6s. TMantzas
IVECO CROSSWAY ELECΆλλη μια πρεμιέρα από την IVECO που κατέβηκε επιθετικά στη Busworld με ανανεωμένη γκάσμα αστικών λεωφορείων.
Εδώ βλέπουμε το πασίγνωστο Crossway πλήρως ανανεωμένο σε φούλ ηλεκτρική κίνηση μετάδοσης. TMantzas
IVECO STREETWAY ELECΠαρουσίαση και για την IVECO της ολοκαίνουργιας σειράς αστικών λεωφορείων χαμηλού δαπέδου.
Το ολοκαίνουργιο Streetway Elec με νέα γραμμή ηλεκτρικής μετάδοσης και ολοκαίνουργιες μπαταρίες υπόσχεται μεγαλύτερες αυτονομίες στους operator αστικών συγκοινωνιών.TMantzas
IVECO/HEULIEZ EWAY H2Παγκόσμια πρεμιέρα για το EWAY H2 υδρογόνου!
Η IVECO θέτει νέα στάνταρ που δίνει την δυνατότητα και επιλογής Υδρογόνου.
Η γραμμή κίνησης προέρχεται από την Hyundai όπου δίνει τεχνογνωσία στους Ιταλούς για την Υδρογονοκίνηση.TMantzas
IVECO/HEULIEZ EWAY H2 Στην φωτογραφία βλέπουμε τον ηλεκτροκινητήρα της γραμμής μετάδοσης υδρογονοκίνησης δια χειρός HyundaiTMantzas
KARSAN JEST ELECTRIC #ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝΦωτογραφημένο στις 20-12-2018 στην οδό Καλαβρύτων έξω από το Γ.Ν. Πατρών "Άγιος Ανδρέας"patrinos
MAISTER electric mini bus #MARPROMΣτην πόλη Μαριμπόρ πέτυχα το εν λόγω mini bus χωρητικότητας 6 ατόμων. Είναι ηλεκτρικό και κινείται στον πεζοδρομο της παλιάς πόλης. Η μετακίνηση είναι δωρεάν με το εν λόγω όχημα. TMantzas
MCV VOLVO BZL 9.7MΗ VOLVO από το τέλος του έτους θα σταματήσει να παράγει δικά της λεωφορεία στο εργοστάσιο της στην Πολωνία, οπότε όπως αναφέρθηκε και στο αφιέρωμα τα αστικά τα πήρε κατά κύριο λόγο ο Αιγύπτιος αμαξοποιός MCV.
Εδώ βλέπουμε το εσωτετικό από ένα midi φούλ ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο για την Βρετανική αγορά. TMantzas
MCV VOLVO BZL 9.7MΗ VOLVO από το τέλος του έτους θα σταματήσει να παράγει δικά της λεωφορεία στο εργοστάσιο της στην Πολωνία, οπότε όπως αναφέρθηκε και στο αφιέρωμα τα αστικά τα πήρε κατά κύριο λόγο ο Αιγύπτιος αμαξοποιός MCV.
Εδώ βλέπουμε το παλιό ταμπλό της VOLVO. TMantzas
MCV VOLVO BZL 9.7MΗ VOLVO από το τέλος του έτους θα σταματήσει να παράγει δικά της λεωφορεία στο εργοστάσιο της στην Πολωνία, οπότε όπως αναφέρθηκε και στο αφιέρωμα τα αστικά τα πήρε κατά κύριο λόγο ο Αιγύπτιος αμαξοποιός MCV.
Εδώ βλέπουμε ένα midi φούλ ηλεκτρικό για την Βρετανική αγορά.TMantzas
MCV VOLVO BZL 9.7MΗ VOLVO από το τέλος του έτους θα σταματήσει να παράγει δικά της λεωφορεία στο εργοστάσιο της στην Πολωνία, οπότε όπως αναφέρθηκε και στο αφιέρωμα τα αστικά τα πήρε κατά κύριο λόγο ο Αιγύπτιος αμαξοποιός MCV.
Εδώ βλέπουμε ένα midi φούλ ηλεκτρικό για την Βρετανική αγορά. TMantzas
OTOKAR e-TERRITO UΗ προαστιακή πρόταση της Otokar με το μοντέλο e-Territo U που κινείται με έναν ηλεκτροκινητήρα από την Voith με ισχύ 410kW (549hp) και συστοιχίες 15 μπαταριών μέχρι 450kWh.
Το εν λόγω αμάξι είναι μήκους 13 μέτρων σε δυο άξονες.TMantzas