Image search results - "Büssing"
|
BUSSING HELLAS SS50050 #96 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ...ΦΟΡΕΣΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 96... ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΤΟ 91 ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΜΑΝ BUSSING SS 500 50...
|
|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣτη φωτογραφία ποζάρει ένα Büssing Senator "εναμισηώροφο", αν μπορεί να θεωρηθεί δόκιμος ο μεταφρασμένος από τα γερμανικά όρος, κατασκευής του 1965. Ανήκει στο σύλλογο συγκοινωνιακής ιστορίας Heinrich Büssing, μέλη του οποίου το ανακατασκεύασαν μεταξύ 2007 και 2010. Από τότε έχει παραχωρηθεί προς χρήση στην συγκοινωνιακή επιχείρηση της πόλης του Braunschweig, όπου και ήταν και η έδρα της Büssing μέχρι το 1971, οπότε και εξαγοράστηκε από την ΜΑΝ. Το λεωφορείο εκτελεί πλέον κάθε Σάββατο ένα δρομολόγιο - ξενάγηση στο Braunschweig. Με τα 145 άλογα του κινητήρα του φροντίζει για ένα σχετικα χαλαρό τέμπο, όπως ταιριάζει σε ξεναγήσεις.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΕδώ η πίσω όψη του Büssing, όπου φαίνεται καθαρά και ο πρόσθετος μισός όροφος. To λεωφορείο έχει βαφτιστεί Heinrich προς τιμήν του ιδρυτή της Büssing.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΛεπτομέρεια από την τρίτη πόρτα, όπου διακρίνεται η έλλειψη σκαλοπατιού. Όταν πρωτοτέθηκε σε κυκλοφορία, αυτή ήταν και η βασική πόρτα εισόδου στο όχημα, μιας και ο εισπράκτορας καθόταν δεξιά πίσω από την πόρτα. Οι επιβάτες ανέβαιναν στην πίσω πλατφόρμα, το όχημα ξεκινούσε και η διαδικασία κοπής εισιτηρίων συνεχιζόταν εν κινήσει. Τα λεωφορεία αυτά με τον ενάμιση επιπλέον όροφο κατασκευάστηκαν ως εναλλακτική των αρθρωτών λεωφορείων, μιας και είχαν αυξημένη χωρητικότητα επιβατών και η λειτουργία τους απαιτούσε έναν μόνο εισπράκτορα. Σε αντίθεση με τα διώροφα λεωφορεία, το πάνω κατάστρωμα είναι πολύ χαμηλότερο κι επιτρέπει τη δρομολόγηση του οχήματος σχεδόν χωρίς καθόλου περιορισμούς ύψους.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣυνεχίζοντας τη βόλτα μας στο Büssing, εδώ βλέπουμε άποψη από την πλατφόρμα της τρίτης πόρτας. Διακρίνεται στα αριστερά η σκάλα για το άνω κατάστρωμα.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
|
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣτη φωτογραφία αυτή διακρίνονται το όνομα του λεωφορείου, το λιοντάρι της Büssing (ταυτόχρονα και έμβλημα της πόλης του Braunschweig), καθώς επίσης και, κάτω αριστερά από τη μεσαία πόρτα, το σήμα του αμαξοποιείου Ludewig από το Essen, που πρώτο δημιούργησε εναμισηώροφα λεωφορεία. 420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
BVG 2622 DE 74Eνα όχημα με 6κύλινδρο κινητήρα 150 αλόγων της Bussing και σασμάν 2 ταχυτήτων.aquasonic
|
|
|
MAN BUSSING #44 ΚΤΕΛ ΦΩΚΙΔΑΣΕίναι φωτογραφημένο στο πάρκινγκ λεωφορείων του σταθμού Μακεδονία στην Θεσσαλονίκη, στις 24 Σεπτεμβρίου 2008. Το συγκεκριμένο έχει κινητήρα Mercedes...dimangelid
|
|
MAN BUSSING HELLAS SS500 #19 ΚΤΕΛ ΚΙΛΚΙΣΤο υπ'αριθμ. 19 του ΚΤΕΛ ΚΙΛΚΙΣ μάρκας MAN (με αμάξωμα BUSSING HELLAS), παροπλισμένο στην άκρη της πόλης.Giorgos Kollias
|
|
|
|
MAN BUSSING ΕΛΛΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ ΕΜ. ΚΑΛΑΪΤΖΗΣΣε πάρκινγκ του παλιού αεροδρομίου του Ελληνικού στις 20/9/2010. Πρώην 37 ΚΤΕΛ Νομού Πρέβεζας.dimangelid
|
|
MAN SS500 BUSSING HELLAS #29 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΠρώην #29 Αργολίδας.
Εμπρός αριστερά
|
|
MAN SS500 BUSSING HELLAS #29 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΠρώην #29 Αργολίδας.
Εμπρός δεξιά
|
|
MAN SS500 BUSSING HELLAS #29 ΚΤΕΛ Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΠρώην #29 Αργολίδας.
Δεξιά πλευρά
|
|
MAN SS500 BUSSING-HELLAS #13 ΚΤΕΛ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣΓια το φίλο thomas88kon.
Στον Κηφισσό στις 10/8/1995. kyriakos
|
|
MAN-BUSSING 1_ΚΤΕΛ ΤήνουΛήψη με ψηφιακή τον Ιούλιο 06. Το ίδιο όχημα, άλλη τοποθεσία. Μεσημεράκι στην παραλία Αγίου Φωκά.
|
|
|
|
ΑΜΒΟΥΡΓΟ - BÜSSING PRÄSIDENT 14Ημιαστικό λεωφορείο κατασκευής του 1964. Ανήκει στην εταιρία VHH και εκτελούσε μέχρι το 1976 δρομολόγια συνδέοντας μακρινά προάστια με το κέντρο του Αμβούργου. 420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|
|
|
|