|
|

VOLVO SUNSUNDEGUI SIDERAL #97 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣΆποψη της μπροστινής πλευράς...OBELIXJun 12, 2010
|
|

VOLVO SUNSUNDEGUI SIDERAL #97 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣΗ συνάντηση με τον Παναγιώτη ήταν αστεία, διότι νωρίτερα μίλαγα με τον Θανάση του 96 και μου έλεγε ότι ο Παναγιώτης είχε ρεπό και αν μπορούσα να κατέβαινα στο χωριό να τον φωτογραφίσω... Πάμε λοιπόν να δούμε τον λευκό άγγελο!OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΑν θυμάμαι καλά και ο επάνω υαλοκαθαριστήρας του μπροστινού παρμπρίζ είναι ειδική παραγγελία... Μιας και αυτή είναι η τελευταία φωτό του ενός εκ των διδύμων, να ευχαριστήσω τον Αντώνη τον ιδιοκτήτη του 51 αλλά και τον Κωστή ιδιοκτήτη του 76 με τον οποίο έγινε η συνεννόηση για την φωτογράφιση. Καλούς δρόμους παιδιά και την επόμενη φορά θα τα πούμε στα Χανιά!OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΗ χειρολαβή της δεξιάς πλευράς...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΟι ενσωματωμένες χειρολαβές δεξιά και αριστερά είναι ειδική παραγγελία...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΗ λεπτομέρεια κάνει την διαφορά...
ΠαρουσίασηOBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΕυχάριστη η διχρωμία στα καθίσματα...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΤο κουμπί για την στάση είναι soft touch...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΆποψη του ταμπλό...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΗ Mercedes προτιμά Blaupunkt...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥLet's step inside...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΚαι μια ολόσωμη με κλειστούς καθρέφτες...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΟδηγέ, πάτα το κουμπάκι να κλείσουν οι καθρέφτες...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΠίσω και αριστερή πλευρά...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΤο πίσω παρμπρίζ...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥBig brother is watching...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥ460HP με 8άρι powershift...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΠίσω πλευρά...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΠίσω και δεξιά πλευρά...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΗ εμπρός πλευρά...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΕμπρός και αριστερή πλευρά...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΛεπτομέρεια με το αστέρι παρόν...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΚι άλλη μία...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΕμπρός και δεξιά πλευρά...OBELIXJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΜόλις έφτασε στον Πειραιά από Θεσσαλονίκη για να προλάβει το καράβι για Χανιά, με εμφανή τα σημάδια από το ταξίδι...OBELIXJun 12, 2010
|
|

SETRA S415GT-HD #58 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣΚαι εκτός από το VOLVO, τι άλλο ψαρέψαμε σήμερα? Ένα SETRA...
ΠαρουσίασηOBELIXJun 12, 2010
|
|

VOLVO SUNSUNDEGUI SIDERAL #97 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣεπειδή μαζεύτηκαν πολλά αστέρια στις παρουσιάσεις, για να δούμε και κάτι διαφορετικό...OBELIXJun 12, 2010
|
|

Πρακτικά Βουλής - Απάντηση ΥΜΕ Σχετικά Με Θέματα ΟΑΣΑ - ΕΘΕΛLeoforeia.grJun 12, 2010
|
|

MB TRAVEGO II #51 ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥΤο γεγονός ότι το site ήταν εκτός για κάμποσο καιρό, δεν σημαίνει βεβαίως-βεβαίως ότι και ο φωτογράφος ήταν εκτός...Ή μάλλον ήταν όντως εκτός...Εκτός Αθήνας...Λεπτομέρειες προσεχώς!OBELIXJun 11, 2010
|
|

AYATS BRAVO I CITY #3 ATHENS BUS TOURΤα νέα λεωφορεία του γύρου της Αθήνας είναι απο την AYATS. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της AYATS, όπου υπάρχουν και κάποιες φωτογραφίες απο τα συγκεκριμένα οχήματα. (21-5-2010). antonisJun 10, 2010
|
|
| 16517 files on 551 page(s) |
 |
 |
 |
 |
 |
497 |  |
 |
 |
 |
|