Forum
HESS LIGHTRAM HYBRID - #9202 - HOCHBAHN HAMBURG
Το ένα από τα δύο υβριδικά διπλά αρθρωτά της Hess, τα οποία έχουν χρονομισθωθεί από τη Hochbahn  από το 2012, εδώ στο τέρμα της γραμμής Μ5 στο Burgwedel. Τα οχήματα αυτά δοκιμάζονται ως πιθανοί αντικαταστάτες των VanHool AGG 300, τα οποία προβλέπεται να αποσυρθούν μέχρι το τέλος του 2016. Σε αντίθεση με τα VanHool, στα οποία είναι κινητήριος μόνο ο δεύτερος άξονας, στα Hess μεταδίδεται η κίνηση στον δεύτερο και τρίτο άξονα.
Keywords: Hess Lightram Hochbahn
Share

HESS LIGHTRAM HYBRID - #9202 - HOCHBAHN HAMBURG

Το ένα από τα δύο υβριδικά διπλά αρθρωτά της Hess, τα οποία έχουν χρονομισθωθεί από τη Hochbahn από το 2012, εδώ στο τέρμα της γραμμής Μ5 στο Burgwedel. Τα οχήματα αυτά δοκιμάζονται ως πιθανοί αντικαταστάτες των VanHool AGG 300, τα οποία προβλέπεται να αποσυρθούν μέχρι το τέλος του 2016. Σε αντίθεση με τα VanHool, στα οποία είναι κινητήριος μόνο ο δεύτερος άξονας, στα Hess μεταδίδεται η κίνηση στον δεύτερο και τρίτο άξονα.

File information
Filename:DSCN0160.JPG
Album name:420 Peiraias - Agia Paraskevi / Αμβούργο
Rating (1 votes):55555(Show details)
Keywords:Hess / Lightram / Hochbahn
Αναγνωριστικό Κυκλοφορίας:HH-XL 1202
Αναγνωριστικό Στόλου:9202
Κατασκευή:2012
Filesize:4278 KiB
Date added:Mar 08, 2015
Dimensions:5152 x 3864 pixels
Displayed:232 times
AF Focus Position:Top0640
Color Mode:COLOR
Compressed Bits Per Pixel:2
DateTime Original:2015:03:08 13:17:53
Digital Zoom:1x
Digital Zoom Ratio:0
EXIF Image Height:3864 pixels
EXIF Image Width:5152 pixels
Exposure Bias:0 EV
Exposure Program:Program
Exposure Time:1/1000 sec
FNumber:f/3.7
File Source:Digital Still Camera
Flash:No Flash
Flash Setting:NORMAL
Focus Mode:AF-F
ISO:80
ISO Selection:AUTO
ISO Setting:0
Light Source:Unknown: 0
Make:Nikon
Manual Focus Distance:0 m
Metering Mode:Pattern
Model:COOLPIX S3600
Noise Reduction:OFF
Quality:NORMAL
Scene Type:Directly Photographed
Software:COOLPIX S3600V1.0
URL:https://leoforeia.gr/photos/displayimage.php?pid=13495
Favorites:Add to Favorites
Embed URL:
Κώδικας για προβολή στο forum (μικρογραφία)

Comment 1 to 2 of 2
Page: 1

TMantzas   [Mar 10, 2015 at 12:10 AM]
HESS ανώτερα. Τα VH έχω ακούσει ότι τους βγήκαν ζημιάρικα γιαυτό τα αποσύρουν νωρίτερα. Πάντως οι Ελβετοί σκίζουν Wink
420 Peiraias - Agia Paras   [Mar 10, 2015 at 09:22 AM]
Προτιμώ τα Vanhool και τον ήχο του κινητήρα τους από το ηλεκτρονικό σφύριγμα του Hess στο δεύτερο βαγόνι Wink Όσο για το αν τα ΑGG 300 είναι ζημιάρικα υπάρχουν διάφορες εκδοχές της ιστορίας. Απ ότι έχω ακούσει τους έβγαλαν παιδικές ασθένειες στην αρχή (π.χ. ελλιπής ψύξη του κινητήρα με αέρα, προβλήματα με τη λειτουργία των θυρών), που διορθώθηκαν όμως εν συνεχεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα οχήματα αυτά είναι 7 μέρες την εβδομάδα στο δρόμο (δρομολογούνται και ΣΚ και βραδινές ώρες στη γραμμή Μ5) και ταξιδεύουν με μέση πληρότητα 80% της χωρητικότητάς τους. Το πάστωμα γίνεται εμφανές όταν έρχεται κάποιο απλό αρθρωτό. Τώρα τι θα γίνει από το 2017 κι αν θα αποσυρθούν όλα, άγνωστο (τα 87ΧΧ θα είναι δεκαετίας τότε). Πάντως κάτι ακούγεται περί Capacity, που δεν είναι και τελείως απίθανο, μιας και η Mercedes έχει μερίδιο αγοράς άνω του 90% στο στόλο της Hochbahn.

Comment 1 to 2 of 2
Page: 1


Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Οροι Προσβασης Και Χρήσης
Based on Curve theme for CPG and Innoopia Theme for MyBB Copyright © 2008 - 2011 Joomla Templates by ZooTemplate.Com. All rights reserved.