Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Κυκλώματα λεωφορειακών γραμμών Ο.ΣΥ.
#11
(25-04-2014, 11:06 PM)mercedes elbo Έγραψε: Irisbus Diesel:

#9ΧΧ: Γραμμές Ράλλη (Α13, B/Γ18, 051, 622/815, 813).

Η Ράλλη κανονικά παίρνει τα 25 τελευταία, δηλαδή #959-#983. Κατά πλειοψηφία αυτό τηρείται, δηλαδή τουλάχιστον 20 Ραλλιώτικα είναι σε αυτή την ομάδα. Βέβαια κατά διαστήματα έχουν αναφερθεί το #725 στο Β/Γ18, το #938 στο 622/815 κ.α
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#12
(26-04-2014, 09:46 AM)Giannis Έγραψε: Πιθανόν οι παρατηρήσεις σου να σχετίζονται με το κύκλωμα στο οποίο ανήκει η κάθε γραμμή. Για τα Citelis έχω παρατηρήσει ότι το "σημείο καμπής" στον αριθμό τους είναι κάπου στο 9080.

Τα Citelis με χάρτες του Α8 νομίζω ξεκινάνε από #9081 και πρέπει να φτάνουν μέχρι #9112. Οπότε όντως μέχρι #9080 πρέπει να είναι το όριο για τα #90ΧΧ και κάπου στο #9112 για τα #91ΧΧ αν και όπως και στις υπόλοιπες πρότυπες (εκτός του 302) μπαίνουν και οχήματά τους σε άλλες γραμμές.
Απάντηση
#13
Τα εύκολα ξεχάσαμε:
Citelis #9001 - #9006 που δουλεύουν την πρότυπη γραμμή 302.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#14
(26-04-2014, 05:15 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα Citelis με χάρτες του Α8 νομίζω ξεκινάνε από #9081 και πρέπει να φτάνουν μέχρι #9112. Οπότε όντως μέχρι #9080 πρέπει να είναι το όριο για τα #90ΧΧ και κάπου στο #9112 για τα #91ΧΧ αν και όπως και στις υπόλοιπες πρότυπες (εκτός του 302) μπαίνουν και οχήματά τους σε άλλες γραμμές.

Είναι αρκετα μπερδεμένο. Στα Β12, Γ12, 024 και στο πρότυπο Α8 εμφανίζονται Citelis τα οποία είναι σχεδόν πάντα μεταξύ των #9080 και #9130. Και όως νομίζω πως μέσα σε αυτά τα Citelis υπάρχουν κάποια χωρίς χάρτες του Α8. Τώρα Β8, Γ9, 711, 723, 823 και κάποια άλλα τοπικά Λιοσίων και Αχαρνών παίρνουν πάντα 90ΧΧ Citelis. Στο 735 (και ίσως και σε άλλα) όμως εμφανίζεται τα ΣΚ ότι Citelis να 'ναι. Τα υπόλοιπα όλα παίρνουν συνήθως από το #9130 και πάνω άλλα δεν είναι απόλυτο μιας και σε αρκετές (Α11, Α15, 730, 822 κλπ) έχουν μπει και 90ΧΧ Citelis αλλά και Citelis του Α8.
Απάντηση
#15
ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΣΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Α' ΚΥΚΛΩΜΑ (7): Α1, Α2, Β2, 040, 122, 242, 550

Β' ΚΥΚΛΩΜΑ (11): Α3, Α7, 120, 142, 154, 164, 165, 171, 237, 304, 305, 608

Γ’ + Δ' ΚΥΚΛΩΜΑ (15): 140, 203, 204, 206, 220, 221, 235, 250 / 116, 117, 124, 128, 162, 205, 309
Ε' ΚΥΚΛΩΜΑ (3): 101, 142, 155

Ζ' ΚΥΚΛΩΜΑ (3): Χ97, 040, 242

Η’ ΚΥΚΛΩΜΑ (8): 209, 212, 227, 230, 406, 407, 418, 910

ΣΥΝΟΛΟ: 48 ΓΡΑΜΜΕΣ
Απάντηση
#16
(08-06-2015, 06:52 AM)georgio Έγραψε: ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΣΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Α' ΚΥΚΛΩΜΑ (7): Α1, Α2, Β2, 040, 122, 242, 550

Β' ΚΥΚΛΩΜΑ (11): Α3, Α7, 120, 142, 154, 164, 165, 171, 237, 304, 305, 608

Γ’ + Δ' ΚΥΚΛΩΜΑ (15): 140, 203, 204, 206, 220, 221, 235, 250 / 116, 117, 124, 128, 162, 205, 309
Ε' ΚΥΚΛΩΜΑ (3): 101, 142, 155

Ζ' ΚΥΚΛΩΜΑ (3): Χ97, 040, 242

Η’ ΚΥΚΛΩΜΑ (8): 209, 212, 227, 230, 406, 407, 418, 910

ΣΥΝΟΛΟ: 48 ΓΡΑΜΜΕΣ

Ωραίος!

Για το 142 είσαι σίγουρος ότι είναι και στο Β' και στο Ε'; Γιατί για το Β' είναι τελείως άκυρο να έχει γραμμή με midi μαζί με τις νταλικογραμμές. Χώρια που έχει μόνο ένα όχημα Δευ-Σαβ οπότε το μόνο που μπορεί να γίνεται είναι να ανήκει η πρωινή βάρδια και στο ένα κύκλωμα και η απογευματινή στο άλλο, πράγμα που δεν έχει και ιδιαίτερη λογική γιατί είναι το ίδιο όχημα.

Επίσης, γνωρίζεις και ποιά οχήματα είναι ανά κύκλωμα;
Απάντηση
#17
(08-06-2015, 06:24 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ωραίος!

Για το 142 είσαι σίγουρος ότι είναι και στο Β' και στο Ε'; Γιατί για το Β' είναι τελείως άκυρο να έχει γραμμή με midi μαζί με τις νταλικογραμμές. Χώρια που έχει μόνο ένα όχημα Δευ-Σαβ οπότε το μόνο που μπορεί να γίνεται είναι να ανήκει η πρωινή βάρδια και στο ένα κύκλωμα και η απογευματινή στο άλλο, πράγμα που δεν έχει και ιδιαίτερη λογική γιατί είναι το ίδιο όχημα.

Επίσης, γνωρίζεις και ποιά οχήματα είναι ανά κύκλωμα;
Δυστηχώς όχι! Και μενα μου φάνηκε περιεργο που τα 120 και 142 είναι στο Β' κύκλωμα και για το 120 είναι σίγουρο γιατί είχα δει πέρυσι και στο ethel drivers βάρδιες οδηγών ανα μήνα και είχε Α3,Α4,Α5 κλπ και ενα 120!
Απάντηση
#18
(10-06-2015, 03:34 AM)georgio Έγραψε: Δυστηχώς όχι! Και μενα μου φάνηκε περιεργο που τα 120 και 142 είναι στο Β' κύκλωμα και για το 120 είναι σίγουρο γιατί είχα δει πέρυσι και στο ethel drivers βάρδιες οδηγών ανα μήνα και είχε Α3,Α4,Α5 κλπ και ενα 120!

Για το 120 όντως είναι στο Β' για αυτό και δεν το ανέφερα. Μάλιστα αν δεις εδώ στην 3η εικόνα έχει βάρδιά του και δεν γράφει λεωφορείο δίπλα αφού λογικά το Β' έχει μόνο νταλίκες. Το 142 με προβληματίζει περισσότερο ότι είναι και στο Β' και στο Ε'. Μάλλον, θα είναι στο ένα κύκλωμα π.χ. τις Καθημερινές και στο άλλο τα Σάββατα.

Αυτό όμως που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι στο Α' τα Α1, Α2 που τα βλέπω συνήθως με τα μεγάλα 500αρια (#550-#599) και ταυτόχρονα τα 122, 550 με τα μικρά 400αρια.
Απάντηση
#19
Δεν είναι παράξενο τα οχήματα να μην πάνε σύμφωνα με τα κυκλώματα.
Στα Άνω Λιόσια τα οχήματα χωρίζονται ως εξής μέχρι τώρα:

Renault -> 537 728 729 733 735 752 753 878 879 (τοπικά Κάραβου)
+ 712 (όχι στον ίδιο βαθμό)

Citelis #9007 - #9080 -> 504 537 619 711 712 721 723 724 727 728 729 733 735 752 753 740 823 878 879 Γ9
+ 503 507 509 535 536 (τοπικά Ζηρινείου) τις Κυριακές
+ 444 (αλλά δεν ξέρω αν έχουν ακόμα βάρδια τα Λιόσια τα Σάββατα)
+ Α10/Β10 τα πολύ ξημερώματα μόνο (από οχήματα του Γ9 και δεν ξέρω αν γίνεται ακόμα)

Citelis #9081 - #9128 -> 024 421 Α8 Β12 Γ12
+ 619 823 (μόνο τα ΣΚ και αν)

Citelis #9129 - #9200 -> 700 719 730 732 748 822 Α11/Β11 Α13 Α15 Β15/Ε15 Γ10
+ 702 το πρωί (από δρομολόγηση Α11/Β11)
+ 727 επειδή υπάρχει απογευματινή βάρδια που ξεκινάει από το Α11/Β11 και μετά συνεχίζει στο 727 (δεν ξέρω αν υπάρχει καλοκαίρι)

Σημείωση ότι σε γραμμές που παίρνουν Citelis από #9129 και πάνω βλέπεις συχνά και μικρότερα νούμερα. Αντίθετα σε γραμμές που έχουν τα μικρότερα νούμερα είναι εξαιρετικά σπάνιο να δεις νούμερο μεγαλύτερο του #9128. Επίσης Renault εκτός των γραμμών που έγραψα δεν μπαίνει με τίποτα σε κανονικές συνθήκες και τα Σαββατοκύριακα δεν βγαίνει κανένα Renault πουθενά.

Οι οδηγοί δεν ακολουθούν αυτό το μοτίβο. Έχει τύχει να δω έναν οδηγό τη μία μέρα 730 και την άλλη Β12. Όπως επίσης το 823 μπορεί να υπάγεται στο κύκλωμα με τα τοπικά Αχαρνών κλπ αλλά συνήθως βλέπεις οδηγούς που βλέπεις και σε 822, 730, 732 κλπ. Κάποιοι οδηγοί νομίζω δουλεύουν σε μεγαλύτερο εύρος γραμμών από άλλους.
Απάντηση
#20
(14-06-2015, 07:17 PM)ecoj Έγραψε: Citelis #9129 - #9200 -> 700 719 730 732 748 822 Α11/Β11 Α13 Α15 Β15/Ε15 Γ10
+ 702 το πρωί (από δρομολόγηση Α11/Β11)
+ 727 επειδή υπάρχει απογευματινή βάρδια που ξεκινάει από το Α11/Β11 και μετά συνεχίζει στο 727 (δεν ξέρω αν υπάρχει καλοκαίρι)

Σημείωση ότι σε γραμμές που παίρνουν Citelis από #9129 και πάνω βλέπεις συχνά και μικρότερα νούμερα. Αντίθετα σε γραμμές που έχουν τα μικρότερα νούμερα είναι εξαιρετικά σπάνιο να δεις νούμερο μεγαλύτερο του #9128. Επίσης Renault εκτός των γραμμών που έγραψα δεν μπαίνει με τίποτα σε κανονικές συνθήκες και τα Σαββατοκύριακα δεν βγαίνει κανένα Renault πουθενά.

Για το Γ' κύκλωμα (#9129-#9200) λογικό είναι να παίρνουν και αμάξια από τα άλλα κυκλώματα διότι έχει 72 οχήματα και τις Καθημερινές πρέπει να βγάζει περίπου 70 οχήματα [700~7, 719~6, 730~5, 732~10 (εδώ δεν ξέρω ακριβώς την αναλογία ΛΙΟ-ΒΟΤ αλλά κάπου τόσα πρέπει να είναι), 748~3, 822~7, Α/Β11~14, Α15~10, Β/Ε15~3, Γ10~5]. Σίγουρα δεν βγαίνουν όλα αυτά στην πράξη γιατί υπάρχουν κομμένες βάρδιες αλλά σίγουρα θα υπάρχουν και Citelis αυτού του κυκλώματος με βλάβες οπότε αναπόφευκτα παίρνουν Citelis και από τα άλλα κυκλώματα.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)