Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(13-04-2013, 08:33 PM)ecoj Έγραψε: Γιατί δεν κόβεται το Α16 στο μετρό στο Αιγάλεω ή στην Αγία Μαρίνα όταν λειτουργήσει ώστε να βελτιωθεί η συχνότητα και να γίνει γενικότερα πιο χρήσιμη; Άλλωστε μέχρι την Κουμουνδούρου πάει και το Β16 το οποίο έχει ανάγκη από μια βελτίωση.
Πάντως εδώ λέει ότι η Αγία Μαρίνα θα 'ναι ο τερματικός των λεωφοριακών γραμμών για Θριάσιο Πεδίο.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=112973092 Έτσι, όπως το λέει λογικά μιλάει για κατάργηση Α16/Β16/Γ16 και μεταφορά τοπικών Ελευσίνας/Ασπροπύργου στην Αγία Μαρίνα.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
14-04-2013, 06:00 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-04-2013, 06:05 AM από pvuccino.)
Εγώ πάντως πιστεύω πως ή θα πρέπει οι εναπομείναντες κορμοί να πιάσουν κέντρο κέντρο για να αποφύγουν και τις επικίνδυνες αφετηρίες (κι όχι να μου πηγαίνουν το Α10... Σταθμό Λαρίσης!) ή να θεσπίσουμε κανονικά και με το νόμο τις 2 μετεπιβιβάσεις ειδικά για πιο μακρινές περιοχές να ησυχάσουμε! Αλλά να γίνονται οργανωμένα και με σχέδιο, όχι τώρα που γίνονται στη ζούλα κι όπως να 'ναι! Αν ας πούμε στα βόρεια προάστια μπορούσαν να υπάρχουν και κάποια τοπικά που δεν έχουν βάση το Ζηρίνειο, αλλά τον Αγ.Στέφανο ή τη Δροσιά πχ, θα είχαμε δυνατότητες κάλυψης πολύ μεγαλύτερων περιοχών! Το ίδιο και στην Αρτέμιδα. (που ήδη ψιλογίνεται με τα 322/323, αν και γι' αυτά πληρώνει ο δήμος) Τέρμα δηλαδή οι μακαρονοειδείς γραμμές μέσω Βραυρώνας και μέσω Αγ.Νικολάου. Μία γραμμή από Νομισματοκοπείο (ή ακόμα καλύτερα Ανθούσα) μέχρι κέντρο Αρτέμιδας κι απο 'κει τοπικό δίκτυο! Αρκεί βέβαια να μην έχεις πάνω από 5 λεπτά αναμονή στην κάθε ανταπόκριση και να γίνεται όσο το δυνατόν στον ίδιο χώρο! (αν πεις στη γιαγιά μπες εδώ δεξιά, στρίψε δυο στενά και θα βγεις στο τοπικό την έχασες!)
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-04-2013, 06:00 AM)pvuccino Έγραψε: Εγώ πάντως πιστεύω πως ή θα πρέπει οι εναπομείναντες κορμοί να πιάσουν κέντρο κέντρο για να αποφύγουν και τις επικίνδυνες αφετηρίες (κι όχι να μου πηγαίνουν το Α10... Σταθμό Λαρίσης!) ή να θεσπίσουμε κανονικά και με το νόμο τις 2 μετεπιβιβάσεις ειδικά για πιο μακρινές περιοχές να ησυχάσουμε! Αλλά να γίνονται οργανωμένα και με σχέδιο, όχι τώρα που γίνονται στη ζούλα κι όπως να 'ναι! Αν ας πούμε στα βόρεια προάστια μπορούσαν να υπάρχουν και κάποια τοπικά που δεν έχουν βάση το Ζηρίνειο, αλλά τον Αγ.Στέφανο ή τη Δροσιά πχ, θα είχαμε δυνατότητες κάλυψης πολύ μεγαλύτερων περιοχών! Το ίδιο και στην Αρτέμιδα. (που ήδη ψιλογίνεται με τα 322/323, αν και γι' αυτά πληρώνει ο δήμος) Τέρμα δηλαδή οι μακαρονοειδείς γραμμές μέσω Βραυρώνας και μέσω Αγ.Νικολάου. Μία γραμμή από Νομισματοκοπείο (ή ακόμα καλύτερα Ανθούσα) μέχρι κέντρο Αρτέμιδας κι απο 'κει τοπικό δίκτυο! Αρκεί βέβαια να μην έχεις πάνω από 5 λεπτά αναμονή στην κάθε ανταπόκριση και να γίνεται όσο το δυνατόν στον ίδιο χώρο! (αν πεις στη γιαγιά μπες εδώ δεξιά, στρίψε δυο στενά και θα βγεις στο τοπικό την έχασες!)
Σίγουρα πρέπει να πιάσουν κέντρο κέντρο όσοι κορμοί μείνουν π.χ. Κάννιγγος, Ομόνοια, Ιπποκράτους κτλ. Όμως 2 μετεπιβιβάσεις θα διώξει πολύ κόσμο απ' την συγκοινωνία καθώς δεν γίνεται να συντονιστόυν όλες οι γραμμές καθώς η καθεμία έχει και τι δική της συχνότητα. Τα 322/323 είναι σαν δημοτική συγκοινωνία που απλώς πληρώνεται ο ΟΑΣΑ για να την εκτλεί. Τα Α10/Β10 θα πάνε Στ. Λαρίσης λογικά για να αποφύγουν τη διέλυση απ' την Πλατεία Βάθης που βρίσκονται οι τοξικομανείς.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(14-04-2013, 05:34 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα Α10/Β10 θα πάνε Στ. Λαρίσης λογικά για να αποφύγουν τη διέλυση απ' την Πλατεία Βάθης που βρίσκονται οι τοξικομανείς.
Μωρέ καλά κάνουν και τα παίρνουν από Πλατ.Βάθης, εννοείται! Και πρέπει και τα Α11/Β11 να φύγουν! Αλλά σκοπός ήταν να τα πάνε προς το κέντρο όχι να τα απομακρύνουν περισσότερο! Εντάξει να κόψουν τα 024/719 στο Σταθμό Λαρίσης - είναι και ψιλοτοπικά άλλωστε - αλλά τους κορμούς; Μία μετεπιβίβαση λέγεται αυτό;
Εκείνος ο παράδρομος στην Ακαδημίας ακόμα δεν έχω καταλάβει τι σκοπό επιτελεί. Αυτοκίνητα παρκαρισμένα έχει ελάχιστα... πεζόδρομος δε γίνεται... γιατί διώξαν κακήν κακώς όλες τις γραμμές απο 'κει; Δε θα μπορούσαν να πάνε εκεί τα Μενίδια;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(14-04-2013, 08:56 PM)pvuccino Έγραψε: Εκείνος ο παράδρομος στην Ακαδημίας ακόμα δεν έχω καταλάβει τι σκοπό επιτελεί. Αυτοκίνητα παρκαρισμένα έχει ελάχιστα... πεζόδρομος δε γίνεται... γιατί διώξαν κακήν κακώς όλες τις γραμμές απο 'κει; Δε θα μπορούσαν να πάνε εκεί τα Μενίδια;
Εκείνος ο παράδρομος στην Ακαδημίας είναι ΡΟΥΣΦΕΤΙ! Για να βγαίνουν θέσεις στάθμευσης για τον δήμο Αθηναίων. Και τι κάνει μια μεγάλη επιχείριση; Πάει στο δήμο Αθηναίων και λέει, πόσα βγάζετε από κάθε θέση στάθμευσης; π.χ 100€ / μήνα * 20 θέσεις = 2000€. Πάρτε 1800€ μετρητά και στο χέρι και δεν μας ξαναενοχλείτε.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(14-04-2013, 09:24 PM)nikos1991 Έγραψε: Εκείνος ο παράδρομος στην Ακαδημίας είναι ΡΟΥΣΦΕΤΙ! Για να βγαίνουν θέσεις στάθμευσης για τον δήμο Αθηναίων. Και τι κάνει μια μεγάλη επιχείριση; Πάει στο δήμο Αθηναίων και λέει, πόσα βγάζετε από κάθε θέση στάθμευσης; π.χ 100€ / μήνα * 20 θέσεις = 2000€. Πάρτε 1800€ μετρητά και στο χέρι και δεν μας ξαναενοχλείτε.
Έχουνε βάλει παρκόμετρα δηλαδή; Γιατί κάθε φορά που περνάω απο 'κει ζήτημα είναι να 'χει 5-6 παρκαρισμένα!
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(14-04-2013, 09:53 PM)pvuccino Έγραψε: Έχουνε βάλει παρκόμετρα δηλαδή; Γιατί κάθε φορά που περνάω απο 'κει ζήτημα είναι να 'χει 5-6 παρκαρισμένα!
Οχι. Η πληρωμή γίνεται με προπληρωμένες ξυστές κάρτες. Πότε έχεις δει 5-6 αμαξια? Κάθε μερα που είμαι εκεί λόγω σχολής, ο παράδρομος είναι φίσκα στα παρκαρισμένα (βλέπετε κάποιοι έχουν ακόμα λεφτα να έρχονται με αμαξια στο κέντρο). Και το πιο εξοργιστικό είναι πως τώρα οι τεμπέληδες που δεν παιρνουν μετρο/λεωφορεία πάνε και παρκάρουν στη Σίνα, δυσκολεύοντας τα λεωφορεία να κάνουν εκει τέρμα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ο παράδρομος της Ακαδημίας γεμάτος από παρκαρισμένα είναι. Και όσα δεν έχουν κάρτα στάθμευσης, τρώνε και ωραιότατο πρόστιμο από τη Δημοτική Αστυνομία.
Και στη Σίνα όντως υπάρχει πολλές φορές πρόβλημα, αφού δε είναι μόνο τα λεωφορεία που κάνουν τέρμα, αλλά και το Α4 και το 230 που διέρχονται από τη Σίνα.
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
14-04-2013, 10:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-04-2013, 10:53 PM από ecoj.)
(14-04-2013, 08:56 PM)pvuccino Έγραψε: Μωρέ καλά κάνουν και τα παίρνουν από Πλατ.Βάθης, εννοείται! Και πρέπει και τα Α11/Β11 να φύγουν! Αλλά σκοπός ήταν να τα πάνε προς το κέντρο όχι να τα απομακρύνουν περισσότερο! Εντάξει να κόψουν τα 024/719 στο Σταθμό Λαρίσης - είναι και ψιλοτοπικά άλλωστε - αλλά τους κορμούς; Μία μετεπιβίβαση λέγεται αυτό; Εκείνος ο παράδρομος στην Ακαδημίας ακόμα δεν έχω καταλάβει τι σκοπό επιτελεί. Αυτοκίνητα παρκαρισμένα έχει ελάχιστα... πεζόδρομος δε γίνεται... γιατί διώξαν κακήν κακώς όλες τις γραμμές απο 'κει; Δε θα μπορούσαν να πάνε εκεί τα Μενίδια;
Η πλατεία Βάθης ούτε μέσα στο κέντρο κέντρο είναι και εκτός αυτού είναι και χάλια γενικότερα. Οπότε καλύτερα στο σταθμό Λαρίσης. Το να πηγαίνουν τόσες γραμμές στο κέντρο κέντρο είναι λίγο περιττό μιας και οι περισσότεροι κατεβαίνουν στο μετρό και ποιος αντέχει κι άλλα λεωφορεία στην Πανεπιστημίου η οποία θεωρητικά θα κλείσει;
Άρα τα Α16, Β16, Γ16 αν τελικά περιοριστούν στην Αγία Μαρίνα θα είναι καλύτερα και θα παρέχουν πρακτική εξυπηρέτηση στην Ελευσίνα. Στην Κουμουνδούρου δεν πάει κανένας. Ή ας κρατήσουν ένα από τα τρία στην Κουμουνδούρου άμα είναι τόσο απαραίτητο. Το 856 δεν φτάνει σαν κορμός στην Ιερά οδό; Το 813 δεν βοηθάει; Ξέρετε πως κανένα από αυτά δεν γεμίζει μέχρι την Αθήνα; Στο μεγαλύτερο μέρος της Ιεράς οδού δεν υπάρχει παρά ησυχία και όχι πολύς κόσμος. Η Ιερά οδός δεν είναι Λένορμαν. Όσο για την Αθηνών οκ το Α15 και το Β15 μια χαρά τα πάνε. Άλλωστε η συχνότητα του Β16 είναι χάλια ενώ το Γ16 επίσης δεν γεμίζει. Και στην τελική αν θέλει σωστή εξυπηρέτηση ο Ασπρόπυργος ας γίνει γραμμή της προκοπής το 866. Γιατί είναι πιο πρακτική σαν γραμμή το Γ16 από το 866; Στο μετρό πάει.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(14-04-2013, 10:52 PM)ecoj Έγραψε: Άρα τα Α16, Β16, Γ16 αν τελικά περιοριστούν στην Αγία Μαρίνα θα είναι καλύτερα και θα παρέχουν πρακτική εξυπηρέτηση στην Ελευσίνα. Στην Κουμουνδούρου δεν πάει κανένας. Ή ας κρατήσουν ένα από τα τρία στην Κουμουνδούρου άμα είναι τόσο απαραίτητο. Το 856 δεν φτάνει σαν κορμός στην Ιερά οδό; Το 813 δεν βοηθάει; Ξέρετε πως κανένα από αυτά δεν γεμίζει μέχρι την Αθήνα; Στο μεγαλύτερο μέρος της Ιεράς οδού δεν υπάρχει παρά ησυχία και όχι πολύς κόσμος. Η Ιερά οδός δεν είναι Λένορμαν. Όσο για την Αθηνών οκ το Α15 και το Β15 μια χαρά τα πάνε. Άλλωστε η συχνότητα του Β16 είναι χάλια ενώ το Γ16 επίσης δεν γεμίζει. Και στην τελική αν θέλει σωστή εξυπηρέτηση ο Ασπρόπυργος ας γίνει γραμμή της προκοπής το 866. Γιατί είναι πιο πρακτική σαν γραμμή το Γ16 από το 866; Στο μετρό πάει.
Eγώ μαζί σου να κοπούν στην Αγ.Μαρίνα, όμως έτσι θα πρέπει να παραδεχτούν ανοιχτά τις 2 μετεπιβιβάσεις! Που και τώρα φυσικά συμβαίνουν, αλλά τώρα μπορούν να κρυφτούν πίσω απ' το δάχτυλό τους και να πουν: "Μα και η Κουμουνδούρου κέντρο είναι! Ποιές 2 μετεπιβιβάσεις;" Επίσης μπορεί το 99% του κόσμου να κατεβαίνει στο Αιγάλεω, αλλά εφ' όσον έχεις δεσμευτεί για μία μετεπιβίβαση πρέπει να κατέβεις Κουμουνδούρου, έστω και για έναν επιβάτη! Απλά αυτό που θα κάνουν είναι να φτιάξουν κι ένα τοπικό για Ελευσίνα (τύπου 866) από Αγ.Μαρίνα, παράλληλο με το Α16 και θ' αρχίσουν να βάζουν στο τελευταίο κάτι αστείες συχνότητες μέχρι να το απαξιώσουν εντελώς και να τους πει ο ίδιος ο κόσμος κάποια στιγμή "Ε άντε καταργήστε το να τελειώνουμε!" Αυτά τα ωραία συμβαίνουν όταν κάποιος δεν έχει το θάρρος της γνώμης του...