Είχα φτιάξει ένα χάρτη με τις γραμμές του Μενιδίου και Θρακομακεδόνων που δεν φαίνονται στους χάρτες του ΟΑΣΑ. Βέβαια όταν τον έφτιαξα υπήρχε το 726.
![[Εικόνα: acharnai.jpg]](http://img52.imageshack.us/img52/819/acharnai.jpg)
Για το 714 δεν είμαι σίγουρος αν είναι αυτή ακριβώς η διαδρομή του. Το 724 ουσιαστικά έχει δύο ρόλους α) συνδέει τους Θρακομακεδόνες με τον ΗΣΑΠ στην Νέα Ιωνία και β) είναι τοπικό Θρακομακεδόνων. Τα τερμαγωνάκια είναι οι αφετηρίες/τέρματα.
Κατά την γνώμη μου καλώς κόπηκε το 726. Απασχολούσε 1 όχημα (απ' ότι φαινόταν από τα δρομολόγια του) και είχε κακή συχνότητα, ανά 60' περίπου. Κατα την γνώμη μου η σύνδεση Θρακομακεδόνων και Μενιδίου θα έπρεπε να γίνεται με 504+Χ40/Χ41. Το 724 επίσης, όοοοοταν ανοίξει ο σταθμός του προαστιακού της Μεταμόρφωσης αρκεί να φτάνει εκεί. Στο βόρειο κομμάτι του θα έπρεπε να μην κάνει το τοπικό δρομολόγιο στους Θρακομακεδόνες. Έτσι εξοικονομούνται 1-2 λεωφορεία.
Το τοπικό κομμάτι θα μπορούσε να το κάνει μία νέα γραμμή Θρακομακεδόνες - Βαρυμπόμπη, ένωση πρακτικά του τοπικού τμήματος του 724 και του 537. Το 537 έχει ένα όχημα και κυκλοφορεί μόνο σε ώρες αιχμής και άδειο. Η νέα γραμμή θα ξεκινά από Βαρυμπόμπη, θα φτάνει ως τον ΣΣ Δεκέλειας και από εκεί θα φτάνει ως τους Θρακομακεδόνες όπως το 504. Η ίδια γραμμή θα κάνει και το τοπικό Θρακομακεδόνων. Με κύκλο 80'-90' και 3 οχήματα (1 από 726, 1 από 537 και 1 από 724) έχουμε συχνότητα ανά 30' και πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση από την σημερινή. Χάνει λίγο σε συχνότητα το βόρειο κομμάτι των Θρακομακεδόνων αλλά ούτως ή άλλως είναι αραιοκατοικημένο.
![[Εικόνα: acharnai.jpg]](http://img52.imageshack.us/img52/819/acharnai.jpg)
Για το 714 δεν είμαι σίγουρος αν είναι αυτή ακριβώς η διαδρομή του. Το 724 ουσιαστικά έχει δύο ρόλους α) συνδέει τους Θρακομακεδόνες με τον ΗΣΑΠ στην Νέα Ιωνία και β) είναι τοπικό Θρακομακεδόνων. Τα τερμαγωνάκια είναι οι αφετηρίες/τέρματα.
Κατά την γνώμη μου καλώς κόπηκε το 726. Απασχολούσε 1 όχημα (απ' ότι φαινόταν από τα δρομολόγια του) και είχε κακή συχνότητα, ανά 60' περίπου. Κατα την γνώμη μου η σύνδεση Θρακομακεδόνων και Μενιδίου θα έπρεπε να γίνεται με 504+Χ40/Χ41. Το 724 επίσης, όοοοοταν ανοίξει ο σταθμός του προαστιακού της Μεταμόρφωσης αρκεί να φτάνει εκεί. Στο βόρειο κομμάτι του θα έπρεπε να μην κάνει το τοπικό δρομολόγιο στους Θρακομακεδόνες. Έτσι εξοικονομούνται 1-2 λεωφορεία.
Το τοπικό κομμάτι θα μπορούσε να το κάνει μία νέα γραμμή Θρακομακεδόνες - Βαρυμπόμπη, ένωση πρακτικά του τοπικού τμήματος του 724 και του 537. Το 537 έχει ένα όχημα και κυκλοφορεί μόνο σε ώρες αιχμής και άδειο. Η νέα γραμμή θα ξεκινά από Βαρυμπόμπη, θα φτάνει ως τον ΣΣ Δεκέλειας και από εκεί θα φτάνει ως τους Θρακομακεδόνες όπως το 504. Η ίδια γραμμή θα κάνει και το τοπικό Θρακομακεδόνων. Με κύκλο 80'-90' και 3 οχήματα (1 από 726, 1 από 537 και 1 από 724) έχουμε συχνότητα ανά 30' και πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση από την σημερινή. Χάνει λίγο σε συχνότητα το βόρειο κομμάτι των Θρακομακεδόνων αλλά ούτως ή άλλως είναι αραιοκατοικημένο.