Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νυχτερινές γραμμές
Καλά όλα αυτά, αλλά με το ζόρι βγαίνουν οι πρωινές γραμμές. Οι βραδινές είναι οι τελευταίες που θ' ασχοληθούν, πόσο μάλλον να τις "σπάσουν "και στα 2. Tongue

Υ.Γ. Όσο για το νυχτερινό Α5, διαφωνώ. Το Β5 θα κάλυπτε και την Αλεξάνδρας, που το βράδυ δεν περνάει τίποτα.
Απάντηση
Το 500 προς Κηφισιά γεμίζει μόνο στο κομμάτι από Κεραμεικό μέχρι Άνω Πατήσια, ωστόσο έχει ικανοποιητικό κόσμο και στα υπόλοιπα σημεία. Από Κηφισιά όμως εκτός του δρομολογίου των 00:20 που πάει άδειο επειδή μέχρι 00:30 έχει την γραμμή 1, στα υπόλοιπα δεν χώρας να μπεις ούτε από Νέα Ιωνία τις περισσότερες φορές! Το 11 έχει τεράστιο θέμα γιατί στις ώρες από 00:30 μέχρι 02:30 η κατάσταση ακόμα και καθημερινές είναι η εξής από Παγκράτι μέχρι Πατήσια. Σύνταγμα περιμένουν 50 άτομα και χωράνε τα 20-30, πανεπιστήμιο απλά ανοίγει τις πόρτες και δεν χωράει κανένας, το ίδιο μέχρι την Αγγελοπούλου που από εκεί και πέρα συνήθως κατεβαίνουν μόνο. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να έχει πιο συχνά δρομολόγια τουλάχιστον στο κομμάτι Πατησίων - Σύνταγμα ή εναλλακτικά να λειτουργήσει το 608 το οποίο εξυπηρετεί δήμους που έχουν κίνηση το βράδυ. Όλα αυτά όμως σε ένα ιδανικό σενάριο το οποίο σημαίνει να υπήρχε νορμάλ εξυπηρέτηση το πρωί για να δούμε και τα βραδινά. Εδώ το νυχτερινό 11 έχει 2 φορές καλύτερη συχνότητα από το ημερήσιο
Απάντηση
Νυχτερινές γραμμές... Θέμα που πονάει όπως είπε και συμφορουμίτης παραπάνω. Σαφώς θα έπρεπε να υπάρχουν πολλές περισσότερες γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ που να λειτουργούν το βράδυ σε μια πόλη με νυχτερινή ζωή όπως η Αθήνα. Να θυμίσω απλά ότι το 2015 στο Pilsen της Τσεχίας θυμάμαι ότι υπήρχαν 6 νυχτερινές γραμμές σε μια πόλη 170.000 κατοίκων η οποία δεν είχε κάτι ιδιαίτερο από νυχτερινή ζωή...

ΥΓ: Οι οποίες βλέπω ότι έχουν γίνει πλέον 9.
Απάντηση
(09-11-2023, 12:26 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Καλά όλα αυτά, αλλά με το ζόρι βγαίνουν οι πρωινές γραμμές. Οι βραδινές είναι οι τελευταίες που θ' ασχοληθούν, πόσο μάλλον να τις "σπάσουν "και στα 2. Tongue

Υ.Γ. Όσο για το νυχτερινό Α5, διαφωνώ. Το Β5 θα κάλυπτε και την Αλεξάνδρας, που το βράδυ δεν περνάει τίποτα.
Αυτό είναι αλήθεια πως η Αλεξάνδρας δεν έχει συγκοινωνία , αλλά το Β5 ξεκινάει από ένα τελείως νεκρό και επικίνδυνο σημείο , τον Σταθμό Λαρίσης που δεν θα έλεγα πως είναι ιδανικό για νυχτερινή γραμμή. Η Ακαδημία καλύτερη μου ακούγεται
Απάντηση
(09-11-2023, 07:09 PM)kostas720 Έγραψε: Αυτό είναι αλήθεια πως η Αλεξάνδρας δεν έχει συγκοινωνία , αλλά το Β5 ξεκινάει από ένα τελείως νεκρό και επικίνδυνο σημείο , τον Σταθμό Λαρίσης που δεν θα έλεγα πως είναι ιδανικό για νυχτερινή γραμμή. Η Ακαδημία καλύτερη μου ακούγεται
Ένα κάπως πρωτότυπο σενάριο θα ήταν να ξεκινάει από Σίνα και να πηγαίνει Πανεπιστημίου μετά Χαρίλαου Τρικούπη Αλεξάνδρας και επιστροφή αντιστοιχα από Ιπποκράτους Ακαδημίας. Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια 


Και από πλατεία Αγίας Παρασκευής να ανεβαίνει Χαλάνδρι με την διαδρομή του 421. Ναι λίγο κύκλος αλλά από το τίποτα
Απάντηση
Γενικά θαρρώ πως οι κορμοί πρέπει να γίνουν 24ωροι, με τις πιο ζωτικές γραμμές π.χ Α2, Α5, Α7, Α11 κλπ να γίνονται ανά μισάωρο, και τις λιγότερο σημαντικές ή επικίνδυνες (π.χ Α10 Β12 Γ12) ανά μία ώρα (Ίσως στο Β12 μια τροποποίηση να φτάνει μόνο μέχρι πλατεία Άνω Λιοσίων, υποθετικά μιλώντας πάντα). Το ίδιο επίσης για όσες γραμμές καλύπτουν κεντρικούς δρόμους π.χ 421, 550, 608, 703, με τις αντίστοιχες συχνότητες. Γενικά ξέρω πως για την Αθήνα είναι μη βιώσιμο σενάριο δεδομένης της κατάστασης του ΟΑΣΑ, αλλά γενικά πιστεύω ότι το να γίνουν 24ωρα οι κορμοί και οι κεντρικές γραμμές ίσως να είναι το πιο βιώσιμο μοντέλο. Ειδικά το 703 θα προσέφερε συγκοινωνία σε όλα τα δυτικά προάστια της Αθήνας και του Πειραιά που είναι γύρω από τη Θηβών (άρα σχεδόν όλα, αλλά επίσης καλύπτεται και το Ίλιον και οι Αγίοι Ανάργυροι. Για το Καματερό και την Πετρούπολη βοηθάνε Β12/Γ12 και Α11/Β11 αντίστοιχα). Επίσης θα βοηθούσε αν γενικά η αφετηρία όλων των 24ωρων κορμών κάτω από αυτό το μοντέλο μεταφερόταν στην Ακαδημία, μόνο για τις νυχτερινές ώρες προφανώς, προκειμένου να είναι πιο προσβάσιμες σε όσους γυρνάνε από κέντρο.
ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ Αρκαδίας και ξερό ψωμί Tongue
Απάντηση
Αυτό απέχει πάρα πολύ από την πραγματικότητα για να γίνει αλλά ένα 608 με 2 οχήματα ή μια επέκταση του ωραρίου του 703 κατά μία ώρα θα μπορούσε γιατί στις 22:40 είναι υπερβολικά νωρίς και γεμίζει απίστευτα
Απάντηση
Ίσως θα ήταν καλύτερα να δημουργηθεί ένα δίκτυο νυχτερινών γραμμών, που να το αναλάβει ως έργο ένα από τα ΚΤΕΛ.

Νέες γραμμές, τύπου Ν1, Ν2 κ.ο.κ. με μοναδικό σχεδιασμό, ωράριο 00:30 - 05:30, δικό του χάρτη δικτύου και συχνότητες ανάλογα της επιβατικής κίνησης.

Θα μπορούσε να ξεκινήσει με τις γραμμές 500, 790, Χ14, 11 (από Παγκράτι μόνο), 040 και νέες επηρεασμένες από Α1, Α5, 608, 703 και μία Πειραιάς - Χαιδάρι - Κέντρο Αθήνας, με τρία σημεία ανταπόκρισης, Πειραιά / Σύνταγμα / Ομόνοια.
Απάντηση
(10-11-2023, 11:56 AM)sgkatsos Έγραψε: Ίσως θα ήταν καλύτερα να δημουργηθεί ένα δίκτυο νυχτερινών γραμμών, που να το αναλάβει ως έργο ένα από τα ΚΤΕΛ.

Νέες γραμμές, τύπου Ν1, Ν2 κ.ο.κ. με μοναδικό σχεδιασμό, ωράριο 00:30 - 05:30, δικό του χάρτη δικτύου και συχνότητες ανάλογα της επιβατικής κίνησης.

Θα μπορούσε να ξεκινήσει με τις γραμμές 500, 790, Χ14, 11 (από Παγκράτι μόνο), 040 και νέες επηρεασμένες από Α1, Α5, 608, 703 και μία Πειραιάς - Χαιδάρι - Κέντρο Αθήνας, με τρία σημεία ανταπόκρισης, Πειραιά / Σύνταγμα / Ομόνοια.
Καλό θα ήταν γνκ να φτιαχτούν νυχτερινές γραμμές πιλοτικά έστω στην αρχή με δρομολόγια ανάλογα τις περιοχές που καλύπτουν αν 30' ή μια ώρα , αλλά σαν δρομολόγια να έχουν τον χαρακτήρα των παλιών κορμών και να μην αφήνουν σε νεκρά σημεία πχ όπως είναι το μεγαλύτερο κομμάτι της ιεράς οδού πχ μια στάση στον Κεραμεικό και μια στον εσταυρωμένο ( όχι απαραίτητα ακολουθώντας τους σταθμούς του μετρό) και να εξυπηρετούν περιοχές με το κέντρο πχ να μπορεί κάποιος από Ομόνοια να πάει Πειραιά ή Περιστέρη. Αντίστοιχα από Σύνταγμα πχ δάφνη και Μπραχάμι από κεντρικούς οδούς αλλά καλό θα ήταν να εξυπηρετούνται και τα προάστια πχ η δυτική Αθήνα με τον Πειραιά πέρα από ένα νυχτερινό 703 πχ Χαϊδάρι Πειραιάς αλλά μέσω  δυτικού Πειραιά  πχ σύνδεση μέσω ιεράς οδού και μετά μεγάλου Αλεξάνδρου και Ταξιαρχών, Αθήνας και μετά Πειραιά ή Πειραιά με Αθήνα πχ να ξεκινάει από την πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως στο Κερατσίνι και να φτάνει κέντρο Ομόνοια. Τυχαία τώρα γιατί είναι και οι περιοχές που χρησιμοποιώ. Γνκ όμως η σημερινή μορφή τους δεν πιστεύω έχει απόλυτο νόημα. Πχ 790 Γλυφάδα Περιστέρι το νόημα είναι φτιάξε μια γραμμή με δύο το πολύ λεωφορεία ανά κατεύθυνση με συγκεκριμένα δρομολόγια και όχι να καλύπτουν το ένα άκρο της Αθήνας με το άλλο και απλά να περνά από το κέντρο της Αθήνας γιατί πχ πλέον το κέντρο είναι άδειο από λεωφορεία κι με αυτά που περνάνε τις λεγόμενες νυχτερινές ώρες αφήνουν αρτηρίες του κέντρου και χρειάζεσαι απόσταση να διανύσεις για να πας σε μια στάση. Καλύτερα  είναι δρομολόγια όπως το 11 σαν τρόλλεϋ ως νυχτερινό  με λογικές περιοχές που εξυπηρετεί και ας πω ένα δικό μου πχ το 21 παρά το 500 και τα άλλα
Απάντηση
Καλησπέρα σε όλους. Γνωρίζει κανείς το 115 Κίτσι-Ακαδημία πως πηγαίνει από επιβατική κίνηση; Επίσης δρομολογείται από το κτελ αττικής ή από κάποιο άλλο και από ποιο αμαξοστάσιο βγαίνει;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)