Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Λειτουργικό μοντέλο ΟΑΣΑ και συγκοινωνιακών οργανισμών στον κόσμο
#3
(24-06-2022, 12:30 PM)aquasonic Έγραψε: Για εμένα τουλάχιστον το μεγαλύτερο πρόβλημα στον ΟΑΣΑ είναι οτι τα αρχικά καταλήγουν σε "Αθηνών" και όχι Αττικής. Κανονικά κάθε περιφέρεια θα έπρεπε να έχει μια ανάλογη υπηρεσία που να ορίζει δρομολόγια, χάρτες ειση΄εισιτήρια και αναθέσεις έργου σε όλα τα ΜΜΜ της. Να μπορεί να υπάρχει ενιαίο εισιτήριο για συνδιασμένες μεταφορές. Δεν μπορεί να έχει άλλο εισιτήριο ο Αγ.Στέφανος με λεωφορείο και άλλο η τραινοσε. Δεν γίνεται να μην μπορείς να βγάλεις ενα εισιτήριο να πας απο π.χ Λαύριο μεχρι Σαλαμίνα και να πρέπει να βγάλεις 3 διαφορετικά.

Και φυσικά δεν γίνεται να υπάρχουν 3-4 ναυτηλιακές που να προσφέρουν δρομολόγια στην π.χ Αίγινα και να μην υπάρχει μια συνολική βάση δρομολογίων και να πρέπει να ψάχνεσαι ανάμεσα στα διάφορα site που υπάρχουν. Ξαναλέω πάντα ενδοπεριφερειακά.

Και το ίδιο ισχύει για ολες τις περιφέρειες, ειδικά εκεί που τα ΚΤΕΛ και ΑΚΤΕΛ κάνουν πάρτυ με δρομολόγια, στάσεις τύπου "δίπλα στον κάδο σκουπιδών, ανάμεσα στην γκαραζόπορτα και το ψόφιο ρακούν" και καμία ενημέρωση για το τι λεωφορείο θα είναι (αστικό / ημιαστικό / υπεραστικό, με πρόσβαση για αμέα, wc κλπ).

Καλά δεν πιάνω καν τις δημοτικές συγκοινωνίες, θα βγάλω επική χολή.
Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό. Οι δημοτικές συγκοινωνίες ωστόσο δε θα έπρεπε να ενταχθούν στους χάρτες ώστε να αξιοποιούνται κι από το κοινό; Ελάχιστοι τις γνωρίζουν.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Λειτουργικό μοντέλο ΟΑΣΑ και συγκοινωνιακών οργανισμών στον κόσμο - από Ody. - 25-06-2022, 02:10 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)