Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
(14-10-2020, 10:11 PM)TMantzas Έγραψε: [color=var(--always-white)]Για λύστε μου τις απορίες και μένα που είμαι εκτός Ελλάδος και έχω χάσει το πανηγύρι - συγκοινωνιακό πολιτισμό που μπαίνει η Αττική.
Τι σημαίνει "ΑΣΣΚ", οι πίνακιδες ΧΕΗ ** σίγουρα δεν είναι από Αττική.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων[/color]








ΧΕΗ είναι συνδυασμός Αθήνας, δηλαδή Κεντρικός Τομέας Αττικής, Χολαργός
ΑΣΣΚ είναι το ηλεκτρονικό εισιτήριο, Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου
Δεν πρόλαβα τον @garvanitis  Smile
Απάντηση
(14-10-2020, 08:20 PM)MrVanHool Έγραψε: Από αύριο, οι γραμμές 734 και 735 από το ΚΤΕΛ Αττικής και 723, 749, 805, 855 από το ΚΤΕΛ Κορινθίας με δικά τους οχήματα πια.
ΧΕΗ-8201 έως ΧΕΗ-8205 Αττική
ΧΕΗ-8206 έως ΧΕΗ-8215 Κορινθία
1 Setra 734, 4-5 Ζεφύρι (Lion's City, το 3 Setra), 7 805, 8 749, 9,11,12 Φυλή, 6,13,14,15 855, 10 εφεδρικό. Κορινθίας όλα Citaro θα είναι.

Με αυτοκόλλητα αφού δεν πρόλαβε ο Παπαδάκης να προγραμματίσει τις προμετωπίδες, αλλά με μηχανήματα ΑΣΣΚ που θέλουν σύνδεση για να λειτουργήσουν κανονικά (ανάβουν κανονικά όλες οι οθόνες).

Βλέπω τα Λιόσια γλιτώνουν πολλά λεωφορεία. 

Έχουμε μια πρώτη εκτίμηση για το που θα μπουν ως ενισχυτικά; Α8 κλπ;
Απάντηση
Χτες στο λιμάνι της Πάτρας εθεάσησαν solaris και scania..
Απάντηση
Από αύριο, οι γραμμές 876 και 890 από το ΚΤΕΛ Κορινθίας με 5 νέα οχήματα και 307, 326 από το ΚΤΕΛ Αττικής.
Απάντηση
(18-10-2020, 11:46 AM)MrVanHool Έγραψε: Από αύριο, οι γραμμές 876 και 890 από το ΚΤΕΛ Κορινθίας με 5 νέα οχήματα και 307, 326 από το ΚΤΕΛ Αττικής.
Το 308 ποτε? Έχει ζήτηση η γραμμή Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
(18-10-2020, 11:46 AM)MrVanHool Έγραψε: Από αύριο, οι γραμμές 876 και 890 από το ΚΤΕΛ Κορινθίας με 5 νέα οχήματα και 307, 326 από το ΚΤΕΛ Αττικής.

Καμία τηλεματική θα παίξει ποτέ ή οι συνδικαλιστές θα μας τα "συνδικαλιζουν" (για να μην το πω αλλιώς) για πολύ ακόμα αποτρέποντας το ξήλωμα από τα παλιά οχήματα της ΟΣΥ για να μπουν στα ΚΤΕΛ τα συστήματα τηλεματικης;
Απάντηση
Βλέποντας τα δρομολόγια των γραμμών που σταδιακά περνάνε στα ΚΤΕΛ και από τα δρομολόγια που ανέβηκαν σε ΦΕΚ για τις γραμμές που δεν έχουν ακόμα παραχωρηθεί παρατηρείται μια αύξηση δρομολογίων σε γραμμές που σε καμία περίπτωση δεν ήταν αναγκαία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 326 μια γραμμή με ελάχιστες πληρότητες, που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει, προστέθηκε και 2ο λεωφορείο (ακόμα και τις Κυριακές) για να μεταφέρουν και τα 2 ... αέρα. Το κόστος της γραμμής πλέον για κάθε ημέρα ανέρχεται σε 32,5 χλμ κύκλος * 24 δρομολόγια * 1,43 αποζημίωση στο ΚΤΕΛ (χωρίς τον ΦΠΑ..) = 1115,40€. Από έσοδα ξέρουμε ότι με την επιβατική κίνηση της γραμμής και με 0% εισιτηριοδιαφυγή πάνω από 5€ όλη την μέρα δεν θα μαζέψει σε καμία περίπτωση ενώ ταυτόχρονα κάποιο προφανές κοινωνικό όφελος δεν υφίσταται αφού η γραμμή είναι επικαλυπτόμενη από άλλες γραμμές. Σημειωτεόν η γραμμή έχει ελάχιστες διασταυρώσεις/φανάρια, πραγματοποιεί ελάχιστες στάσεις, κινείται κατά βάση σε ανοιχτούς δρόμους χωρίς πολλές κλίσεις (για τα δεδομένα της Αθήνας) με συνέπεια να μπορεί το αυτοκίνητο να πηγαίνει "πορεία" με σταθερή ταχύτητα επιτυγχάνοντας τη μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμων.

Παρόμοια ως προς τη σύμβαση σε μικρότερο βαθμό συμβαίνουν και σε άλλες γραμμές όπως 120, 116-7, 306, 723 ενώ σε άλλες με συχνότερες στάσεις και αρκετά επιβαρυμένες από επιβατική κίνηση όπως 507, 735, 863, 876 τα δρομολόγια είτε δεν μεταβάλλονται ή αυξάνονται ελάχιστα..

(18-10-2020, 04:13 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Καμία τηλεματική θα παίξει ποτέ ή οι συνδικαλιστές θα μας τα "συνδικαλιζουν" (για να μην το πω αλλιώς) για πολύ ακόμα αποτρέποντας το ξήλωμα από τα παλιά οχήματα της ΟΣΥ για να μπουν στα ΚΤΕΛ τα συστήματα τηλεματικης;

Πρέπει να δούμε όμως και ποιος θα πληρώσει τις εργασίες τοποθέτησης.. Κανονικά τα ΚΤΕΛ βάσει νόμου είναι υποχρεωμένα να καλύψουν το κόστος προμήθειας και εγκατάστασης εξοπλισμού τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Όλος ο εξοπλισμός ακόμα δεν ανήκει στην Ο.ΣΥ. αλλά κάθε μήνα πληρώνει στους αναδόχους και έχει ακόμα πολλά χρόνια για να τον ξεχρεώσει.
Απάντηση
(19-10-2020, 01:10 PM)mercedes elbo Έγραψε: ρέπει να δούμε όμως και ποιος θα πληρώσει τις εργασίες τοποθέτησης.. Κανονικά τα ΚΤΕΛ βάσει νόμου είναι υποχρεωμένα να καλύψουν το κόστος προμήθειας και εγκατάστασης εξοπλισμού τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Όλος ο εξοπλισμός ακόμα δεν ανήκει στην Ο.ΣΥ. αλλά κάθε μήνα πληρώνει στους αναδόχους και έχει ακόμα πολλά χρόνια για να τον ξεχρεώσει.

Από την στιγμή που είναι ευθύνη των ΚΤΕΛ τότε γιατί δεν άφηναν οι συνδικαλιστές να ξυλωσουν την τηλεματική από τα οχήματα που δεν πρόκειται να ξανά βγουν στο δρόμο για να μπουν στα ΚΤΕΛ τα οποία δεν θα είχαν έρθει αν οι ίδιοι άφηναν τα γραφεία και τους καφέδες και έπιαναν κάνα τιμόνι οι μεν οδηγοί και οι δε τεχνικοί κάνα κατσαβίδι;
Απάντηση
(19-10-2020, 01:26 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Από την στιγμή που είναι ευθύνη των ΚΤΕΛ τότε γιατί δεν άφηναν οι συνδικαλιστές να ξυλωσουν την τηλεματική από τα οχήματα που δεν πρόκειται να ξανά βγουν στο δρόμο για να μπουν στα ΚΤΕΛ τα οποία δεν θα είχαν έρθει αν οι ίδιοι άφηναν τα γραφεία και τους καφέδες και έπιαναν κάνα τιμόνι οι μεν οδηγοί και οι δε τεχνικοί κάνα κατσαβίδι;

Η νομοθεσία δεν ορίζει πουθενά ότι τα ΚΤΕΛ πρέπει να πάρουν τον εξοπλισμό από παροπλισμένα οχήματα της Ο.ΣΥ. Σίγουρα είναι καλή λύση να δοθεί εξοπλισμός από την ΟΣΥ που περισσεύει αρκεί όμως να μην επιβαρυνθεί η ΟΣΥ με τα έξοδα μεταφοράς-τοποθέτησης και να υπάρξει και κάποιο μίσθωμα ώστε να υπάρχει όφελος για την εταιρεία από την παραχώρηση του εξοπλισμού.

Τα προεδρεία των σωματείων της ΟΣΥ στην πραγματικότητα φαίνεται να είναι θετικά στην παραχώρηση στα ΚΤΕΛ...
Απάντηση
Μπήκαν τα ΚΤΕΛ στην "μάχη", αλλά και στις γραμμές που λειτουργούν ακόμα επικρατεί χυδαίος συνωστισμός.
Αναφέρομαι στο 122 και το 171, τα οποία υποτίθεται ότι θα ενισχύονταν σημαντικά. Αλλά πάλι στα λεωφορεία αυτά επικρατεί το αδιαχώρητο εξαιτίας της απαίσιας συχνότητας των γραμμών αυτών. Πρέπει να καταλάβουν ότι τις ώρες αιχμής αν οι γραμμές αυτές λειτουργούν με συχνότητα μεγαλύτερη από 10', τότε θα επικρατεί συνεχώς το αδιαχώρητο στα οχήματα και ειδικά τώρα με την πανδημία είναι το λιγότερο αστείο να παραπονιόμαστε για συνωστισμό 10 ατόμων σε πλατείες, αλλά να αγνοούμε συνωστισμό 200 ατόμων σε ένα όχημα
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)