Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
#17
(20-08-2020, 04:09 PM)mercedes elbo Έγραψε: Αν κρίνουμε από τη σύμβαση του ΟΑΣΘ δεν αποκλείεται να δούμε να φεύγουν μόνο γραμμές 12μετρων άντε και μίντι και να συνεχίσει να πηγαίνει το 122 Σαρωνίδα από την ΟΣΥ ή τα 304/5/16 στη Λούτσα όπως στον ΟΑΣΘ έχει μείνει το 72 στη Μηχανιώνα και το 52 στη Σίνδο. Σε μια τέτοια περίπτωση όντως και το Αεροδρόμιο θα μείνει στην ΟΣΥ.

Σαφώς και τα νέα οχήματα είναι το καλύτερο σενάριο και μακροπρόθεσμα συμφέρει οικονομικά αλλά και εγώ τείνω να πιστεύω ότι leasing θα δούμε..

Να μην ξεχνάμε κάτι, όταν κάνουμε σύγκριση με Θεσσαλονίκη. Ο ΟΑΣΘ μέχρι περίπου τις αρχές του 2000, εκτελούσε έργο εντός της πόλης της Θεσ/νίκης και μοναδικές γραμμές που έβγαιναν παραέξω, ήταν Σίνδος, Ωραίοκαστρο, Ασβεστοχώρι, Επανωμή και Μηχανιώνα.

Όλες οι υπόλοιπες γραμμές (Λαγκαδάς, Άδενδρο, Χαλάστρα, Σοχός, Ζαγκλιβέρι κλπ) ανήκαν στα ΚΤΕΛ (τα οποία έφευγαν από την οδό Γ.Ολυμπίου πίσω από την οδό Λαγκαδά.

Μετά ανέλαβαν (ανεξήγητα κατ' εμέ) οι αστικές συγκοινωνίες τις γραμμές αυτές, και έβλεπες αστικά λεωφορεία να πιάνουν ... Σέρρες.
Αυτό που έγινε τώρα στη Θεσ/νικη, απλά ξανάφερε τα πράγματα στη θέση τους.

Στην Αθήνα είναι διαφορετικά. Οι περιοχές που είναι υποψήφιες για "ΚΤΕΛοποίηση", ναι μεν δεν ανήκουν στον καθεαυτό αστικό ιστό της "Περιφέρειας Πρωτευούσης" αλλά οι γραμμές εκτελούνται εδώ και 40 χρόνια από αστικά λεωφορεία. Λούτσες, Σπάτα, Ελευσίνες, Μενίδια, Λιόσια, Αγ. Στέφανοι. Η μόνη περίπτωση που είχαμε επέκταση σε βάρος του ΚΤΕΛ, ήταν η Σαρωνίδα.

Συνεπώς, στην Αθήνα θα διαμορφωθεί ένα εντελώς νέο τοπίο και η αστική συγκοινωνία, όπως την ξέραμε, θα περιοριστεί από Παλατάκι Χαϊδαρίου μέχρι Σταυρό Αγ. Παρασκευής και από Πλ. Κηφισιάς μέχρι Ασκληπιείο Βούλας. Ίδωμεν.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ από ΚΤΕΛ - από Citaro - 24-08-2020, 03:19 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)