Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο του ΟΣΕΘ
(23-09-2020, 11:21 PM)MrVanHool Έγραψε: Ο,τι έγραψα για το Σερρών, είναι διότι είναι εμφανές ότι πήρε σχετικά παλιά λεωφορεία. Το ραγισμένο παρμπρίζ με "σελοτειπ" είναι τρομερή γυφτιά, μόλις το ανεβάσω, θα καταλάβεις.. Κινητό συνεργείο στο ΙΚΕΑ και έβλεπα τον οδηγό του 19 να τσεκάρει για δεύτερη σερί φορά τα νερά μόλις γύρναγε από 79!! Το ίδιο είδα να κάνει και στην Επανομή πίσω, αλλά αν είναι δυνατόν! Ή δεν τα συντηρούν ιδιαίτερα και φοβούνται ή πρέπει να τσεκάρουν σε κάθε δρομολόγιο; 
Επίσης μόνο στο Σερρών και στο Χαλκιδικής, κάποιοι οδηγοί ελέγχουν τα εισιτήρια, στα υπόλοιπα πάει το τζάμπα σύννεφο!

Εγώ μπήκα στο 44 και το 49 σήμερα που έχουν φιμέ τζάμια. Δεν ξέρω αν και το 50 είναι στην ίδια κλίμακα με τα άλλα δυο, αλλά πραγματικά το ταξίδι είναι απόλαυση (το 49 ακούγεται λίγο καλύτερα!)

Μια παρατήρηση που θα έπρεπε να γίνει, ειδικά τώρα που λειτουργούν από ιδιώτες, είναι πως όταν το λεωφορείο βρίσκεται στην Αφετηρία, πρέπει να μπαίνει στην ρεμιζα και να φορτώνει. Είναι απαράδεκτο να μένει ο κόσμος να περιμένει στο πάρα ένα, ειδικά τώρα που ο καιρός αρχίζει και χαλάει. Στην Αθήνα, άρχισε να ατονιζει αυτό όταν οι σταθμάρχες μετακινήθηκαν στην Τηλεματική, αλλά εδώ είναι λάθος που συντηρείται αυτό.

Έχω μπει στο 22, το έχω δει πως είναι με τις ταινίες. Σίγουρα δεν αποτελεί εικόνα λεωφορείου προτύπου και δεν τιμά τα πολύ καλά λόγια που ακούγονται για «παραδειγματική» συγκοινωνία. Οχήματα που κυκλοφορούν στα περίχωρα - γραμμές 77, 61, 60 - έχουν επίσης κάποιες ζημιές/γρατζουνιές κλπ. Τουλάχιστον εκτελούν όλα τα δρομολόγια, ακριβώς όπως αναγράφονται και σε πολλές περιπτώσεις έχουν προσθέσει και αρκετά ακόμα, διευκολύνοντας έτσι τους κατοίκους. Επίσης τα ελάχιστα εφεδρικά οχήματα (σε όλα τα ΚΤΕΛ πέρα της Θεσσαλονίκης) ουσιαστικά τους ωθεί να τα κυκλοφορούν όλα καθημερινά χωρίς να έχουν χρόνο να στέλνονται τακτικά για μικροελέγχους, μικροεπισκευές κλπ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το συμβάν προχθές με Vanhool που χάλασε στη γραμμή 40, επισκευάστηκε επιτόπου και κυκλοφόρησε κατευθείαν μετά και όλες τις επόμενες μέρες. Λόγω έλλειψης εφεδρικού - το 48 ήταν εκτός κυκλοφορίας εκείνη τη μέρα - το 40 είχε μείνει με -1 λεωφορείο που αντικαταστάθηκε με όχημα της γραμμής 9, στην οποία μετά από αρκετή ώρα μπήκε το μέχρι πρότινος χαλασμένο.
 Έχει τύχει να ελέγξει εισιτήρια και οδηγός του Κιλκίς στο 42 και στο 43 αλλά γενικά σπανίως σε γραμμές πέρα από αυτές του Σερρών και της Χαλκιδικής ελέγχουν και κυρίως μόνο στην αφετηρία. Δεν ξέρω άμα δεν τα συντηρούν, πάντως οι οδηγοί μετά από κάθε δρομολόγιο ελέγχουν σχεδόν κάθε λεπτομέρεια μέσα και έξω, ίσως είναι απλώς από ενδιαφέρον των οδηγών για «τα οχήματα τους». 

Γενικά από τα 3 Vanhool το 1 δεν έχει φιμέ τζάμια και ο κλιματισμός δεν λειτουργεί τόσο καλά. Το 49 πάντως είναι το πιο καλό από τα τρία σε όλους τους τομείς. 

Πριν την μετατροπή σε 2Κ-3Κ, σχεδόν όλες οι γραμμές στον ΑΣ Ικεα ήταν παρκαρισμένες στις ρεμίζες τους και ο κόσμος επιβιβάζονταν αρκετά νωρίτερα. Πλέον μόνο στο 72 υπάρχουν τα λεωφορεία στη θέση τους, σε όλες τις άλλες γραμμές απλώς πάνε μερικά λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο του ΟΣΕΘ - από irisbus57 - 23-09-2020, 11:29 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)