Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
Μερικές γραμμές θα ήταν καλύτερο να κοντυνουν για καλυτερο έλεγχο και εκτέλεση των δρομολογιων. Έτσι θα χρειάζονται λιγότερα οχήματα και θα μπορούσαν να μπουν τα λεωφ σε άλλες γραμμές που έχουν πρόβλημα. Δεν μπορεις να έχεις μια γραμμή πολύ μεγάλη σε μήκος γιατί η οποία καθυστέρηση ενός λεωφ φέρνει το επόμενο κολλητά. Το 2Κ.Δεν μπορεί μια γραμμή να ξεκινάει από το Α. Σ. ΙΚΕΑ και να περνάει από τον πιο πολυσύχναστο δρόμο κ. Καραμανλή-Εγνατία-Ν.σ.σταθμο και να καταλήγει στα ΚΤΕΛ. Αυτό δεν είναι αστική είναι σιδηροδρομικη η και υπεραστική γραμμή. Περιμένει ο κόσμος το 2Κ και μετά από 17-20 λεπτά έρχονται 2 λεωφορεια μαζί για τους λόγους που προανέφερα. Και το παραξενο είναι ότι ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ μιλάει για επιτυχία! Εάν αλλάζοντας 3 γραμμές 2-3-8 και αφηνο τας χωρίς λεωφ την Β. ΟΛΓΑΣ προς ΕΓΝΑΤΙΑ(από το 8 που γέμιζε στο μικρό 39),τη ΔΕΛΦΏΝ (από το 3 των 10 λεπτών στο μικρό 33 των 15 λεπτών, την ΕΓΝΑΤΊΑ προς παραλία-ΙΚΕΑ χωρίς λεωφορεια βλέπει κανείς επιτυχία ας μας το πει. Και κάτι τελευταίο. Το 33 το καημένο τι το έβαλες στην επιστροφή μέσα στη Δελφών όταν περνάει κάθε 15 λεπτά? Για να βοηθήσει? Ας έβαζες 2 ακόμα λεωφ στο 39.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ - από mirko - 17-01-2019, 12:16 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 370 266.496 26-04-2024, 06:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: jimis2001
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 39.019 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)