Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕΘ
(09-01-2019, 02:57 PM)dim_thess Έγραψε: Απο την στιγμη που θα τεθει σε λειτουργια το μετρο ,οι γραμμες που ειναι κοινες προφανως δεν θα παραμενουν  ως εχουν.το θεμα ειναι οτι στους σταθμους του μετρο εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων δεν υπαρχει χωρος για σταθμους λεωφορειων.αλλα παραδειγμα η γραμμες 5και6 θα εχουν τροποποιησεις.
Καταλαβαινω το σκεπτικο σου κανείς δεν θελει μετεπιβιβασεις αλλα το 27 οταν θα τελειωσει το μετρο δεν θα χει λογο να πηγαινει πανεπιστημια αλλα μεχρι σταθμο.οπως κ 28 κ αλλα,καθως απο σταθμο στα πανεπιστημια με μετρο θα σαι σε 2 λεπτα ενω αν συνεχιζε το λεωφορειο αναλογως κ την κινηση θα ησουν σε 10 η 15 λεπτα

Το 27 έχει λόγω να μπαίνει κέντρο γιατί μετεπιβιβάζονται σε αυτό από 55,83Ν,84,85,86. Μπορεί απλά να αλλάξει την διαδρομή του μέσα στο κέντρο.

(09-01-2019, 02:40 PM)Pavlos.S Έγραψε: Παρατηρω εδω και καιρο τις γραμμες που γραφετε και εχω γραψει και εγω φυσικα, υπαρχει ενα λαθος, αρκετοι σπατε τις γραμμες που υπαρχουν σε μικροτερες κατι που κανενας επιβατης δεν θελει, κανεις δεν προκειται να πηγαινει βουλγαλη απο καλαμαρια για να περνει απο εκει το 31 για κεντρο, κανεις δεν προκειται να κανει 500 κυκλους για να παει σπιτι του, τα δρομολογια που γραφουμε ας ειναι ρεαλιστικα γραμμες του στυλ λευκος πυργος αριστοτελους και αλλες τετοιες μικρες γραμμες. ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΕΙΣ

Ακόμα και Βούλγαρη να πάνε 5 και 6 θα υπάρχει στάση στην Νομαρχία για να πέρνουν 3Κ. Λογικά από 5 και 6 όσα λεωφορεία περικοπούν, τα μισά από αυτά θα τα παν στις γραμμές κορμού. Αυτό θα γίνει για να υπάρχουν καλύτερες συχνότητες.

Οι μετεπιβιβάσεις γίνονται για να υπάρχουν καλύτερες συχνότητες. Τόσο σε συνοικισμούς όσο και σε Σταθμούς μετεπιβίβασης

(09-01-2019, 02:59 PM)nickbill_777 Έγραψε: Ένας με είχε πεί το 5 να πηγαίνει Βούλγαρη και το 6 και το 7 Χαριλάου; Βλακεία δεν είναι αυτό; 
Το 83 με είπε να πηγαίνει μέχρι Εύοσμο , μέχρι Ν.Σ.Σ. και γω λέω να πηγαίνει έστω Αριστοτέλους. 
Το 11 οκ ας πηγαίνει μέχρι το Στ. Παπάφη αλλά το 17 νομίζω μέχρι Ν.Σ. Σταθμό ή Στ. Έκθεση εσύ τι λες;;
Το 5 είχε πει να πηγαίνει μέχρι Δημαρχειακό Μέγαρο! Ότι νάνε. Αν ένας μένει ΑΓ. Ιωάννη και θέλει να πάει στην Αριστοτέλους τι θα πάρει 2 λεωφορεία ; Φυσικά και με ένα να πηγαίνει τι ενώ :

Νέα Κρήνη. 
Πέρνει το 5 ή  6 και πηγαίνει μέχρι Δ.Ε.Θ. και απο εκεί θα περπατήσει 20 - 25 λεπτά ; Με ΤΙΠΟΤΑ!

Πιο καλά! 5 Βενιζέλου στην στάση ή στην στάση ΠΛ. Αριστοτέλους στην Τσιμισκή το ίδιο και για το 39 τι να κοπή; Βλακεία μεγάλη.! Το 39 να πηγαίνει μέχρι ΠΑΜΑΚ; μέχρι ΔΕΘ ; Κανονικά μέχρι τα ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ!-

εγώ λέω:
5: αριστοτέλους τσιμισκή στάση!!!
6: καλαμαρια - δεθ
7: αγ. ιωαννης - παμακ
Για το 83 εσύ το είχες πει μέχρι Εύοσμο. Για το 7 δεν ειπώθηκε πότε να πειραχτεί γιατί, πρέπει να εξυπηρετηθεί και η Δελφών. Για το 5 και 6 είπα το ένα μέχρι ΔΕΘ και το άλλο μέχρι Χαριλάου ώστε, ο επιβάτης από Καλαμάρια να έχει δυο επιλογές διαδρομών. Το 5 έτσι πως το λες δεν θα έχει καμία διαφορά.  

Πρέπει να συμμαζευτεί το κέντρο οπωσδήποτε. Χίλια δυο να κάνουν, αν δεν λυθεί το κυκλοφοριακό δεν γίνεται τίποτα
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις αναδιάταξης / βελτιστοποίησης λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ - από GiannisB - 09-01-2019, 03:21 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών GiannisB 370 266.491 26-04-2024, 06:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: jimis2001
  Προτάσεις / τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών μετά το άνοιγμα του μετρό Θεσσαλονίκης irisbus57 40 39.019 28-08-2023, 08:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Jarre

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)