Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορικά για γραμμές - Κορμούς
#10
(27-06-2016, 12:52 PM)abc Έγραψε: Δεν υπήρχε προκάταχος. Απλά κόπηκαν οι υπάρχουσες γραμμές στο Χαλάνδρι. Για το Α6 αυτές ήταν το Αθήνα-Πεντέλη (Α-Ε διαδρομές), Αθήνα-Νέα Πεντέλη (423), Αθήνα Ν&Π Πεντέλη (427), Κάνιγγος-Μεταμόρφωση 402, Κάνιγγος-Αγ.Παρασκευή 403.
Για το Β6, Αθήνα-Βριλήσσια (418 και 447), Πειραιάς-Ν&Π Πεντέλη (413, 438) και τα βραδινά Αθήνα-Βρ-Ν&Π Πεντέλη (429 και 442)

Noμίζω ανάποδα τα είπες. Οι Πεντέλες και τα 402/403 πήγαιναν από Σίδερα Χαλανδρίου (άρα είναι "προκάτοχοι" του Β6) και τα Βριλήσσια (418/447 και τα βραδινά 429/442 που επεκτείνονταν μέχρι τις Πεντέλες) μαζί με το 401 του Πολυδρόσου από Εθν.Αντιστάσεως. (άρα είναι "προκάτοχοι" του Α6) Επίσης τα 413/438 που περνούσαν κι αυτά από Εθν.Αντιστάσεως είχαν ήδη καταργηθεί από το 1989 και αντικατασταθεί από το 450: Δέλτα Φαλήρου-Χαλάνδρι και το τοπικό από Χαλάνδρι 451: Χαλάνδρι-Ν.&Παλ.Πεντέλη(μέσω Καλλιθέας). Άρα όταν ιδρύθηκαν τα Α6/Β6 αυτό που περνούσε από Εθν.Αντιστάσεως ήταν το 450 και όχι τα 413/438 και αυτό φυσικά παρέμεινε στη θέση του και είναι το σημερινό τρόλεϊ 10. Τα γράφω αναλύτικα και στο Κεφάλαιο για τα τρόλεϊ 18/19 για όποιον ενδιαφέρεται.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ιστορικά για γραμμές - Κορμούς - από pvuccino - 27-06-2016, 01:47 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)