Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)
(04-10-2018, 10:41 AM)nikos1991 Έγραψε: Ο πελάτης δεν έχει μόνο δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις. Από τη στιγμή που χρησιμοποιεί το προϊόν (μεταφορά) έχει αποδεχτεί κάποιους όρους, με τους οποίους αν δεν συμφωνεί μπορεί να προσφύγει στα αρμόδια δικαστήρια. Οι νέοι όροι του ηλεκτρονικού εισιτήρίου έλεγαν ότι όσοι δικαιούνται μειωμένο θα έπρεπε από 1/11/2017 να εκδώσουν υποχρεωτικά κάρτα. Μετά την ομολογουμένως λογική κατακραυγή του κόσμου που προφανώς δεν θα προλάβαιναν σε 27 μέρες να εκδώσουν κάρτα όλοι οι τρέχοντες κάτοχοι μηνιαίου κομίστρου μαζί με δικαιούχους μειωμένου κομίστρου και δωρεάν μετακίνησης. Οπότε αρχικά δώθηκε παράταση στους δικαιούχους δωρεάν μετακίνησης, (ξεκίνησαν να βγάζουν κάρτες τον Ιανουάριο) και για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου ανακοινώθηκε τον Ιούλιο ότι έχουν δικαίωμα να βγάλουν κάρτα μέχρι τις 30/09/2018. Συνολικός χρόνος από την ημέρα πρώτης έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας 362 μέρες. Δεν πρόλαβαν;
Η επιχείρηση θέλει προφανώς να έχει έσοδα. Για να έχει έσοδα δεν χρειάζεται να καταγράφει απαιτήσεις, αλλά θα πρέπει να ξέρει από που θα εισπράξει τα έσοδά της. Όλοι όσοι εξέδιδαν μισό εισιτήριο αντί για ολόκληρο και δεν καταγράφονταν πουθενά ήταν φύρα για την επιχείρηση. Με αυτόν το τρόπο (όπως έχει ανακοινωθεί από πέρσυ) θα μπορεί να ταυτοποιεί ποιοι είναι πράγματι δικαιούχοι μειωμένου κομίστρου, για πιο λόγο και πόσο ξοδεύουν, ώστε να μπορεί να απαιτήσει το υπόλοιπο ποσό από το αρμόδιο υπουργείο, χωρίς εκείνο να έχει δικαίωμα αντίρρησης.
Κινητό με NFC έχεις δίκιο ότι δεν διαθέτουν όλοι. Έχουμε και τις ψωνάρες στην Ελλάδα που προτιμούν να δώσουν 1789€ σε γνωστό φρουτοκινητό, το οποίο για τόνωση της αξίας της εταιρίας, δεν επιτρέπει την χρήση του εγκατεστημένου NFC σε άλλες εφαρμογές, εκτός του εαυτού του. Οι υπόλοιποι νομίζω ότι έχουν αγοράσει κινητό την τελευταία τριετία, το οποίο με εξαίρεση τα πολύ φθηνά μοντέλα, έχει εγκατεστημένο NFC, το οποίο μπορεί ακόμα και να μην το γνωρίζει ο χρήστης του. Παρ' όλα αυτά δεν πρόκειται να κατηγορήσει κανείς τους χρήστες που δεν μπορούν να επωφεληθούν από αυτό, μπορεί όμως να κατηγορήσει αυτούς που δεν ξέρουν 1) ότι και τα περίπτερα φορτίζουν εισιτήρια και 2) πήγαιναν στο εκδοτήριο για να αγοράσουν ένα εισιτήριο των 0,60€ το οποίο το πετούσαν λίγο αργότερα και αγόραζαν ξανά καινούριο (εννοείται πάλι μόνο ένα).
Πάμε τώρα στη λογική της κάρτας για ΟΛΟΥΣ τους κατοίκους της Αττικής:
- η κάρτα έχει κόστος 0,84€ + ΦΠΑ και εργατικό κόστος 5' της ώρας ή περίπου 0,62€ στο μισθό του εκδότη, ενώ το εισιτήριο έχει κόστος έκδοσης 0,09€ + ΦΠΑ και εργατικό κόστος περίπου 2' ή αντίστοιχα 0,25€. Οπότε με 5 εκδόσεις εισιτηρίων εξισοροπείται το κόστος έκδοσης κάρτας.
- η κάρτα μπορεί να εκδοθεί και εξ' αποστάσεως, οπότε το παραπάνω κόστος μειώνεται, όπως ακόμη περισσότερο μειώνεται και η "ταλαιπωρία" του επιβάτη.
- η κάρτα λειτουργεί και σαν ψηφιακό πορτοφόλι, οπότε δεν χρειάζεται να εκδίδει ένα εισιτήριο αεροδρομίου και ένα απλό 90', απλά να βάλει 7,40€ στο πορτοφόλι και το μηχάνημα θα τα απομειώνει μόνο του. Αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι δεν το καταλαβαίνουν, αλλά όταν εφαρμοστεί το ζωνικό ή αναλογικό εισιτήριο θα φανεί ακριβώς η χρησιμότητά του (πήγαινε βάλε 2 εισιτήρια ζώνης Α και ένα ζώνης Γ πχ)

Τώρα σχετικά με το επιπλέον κόστος για το απλό εισιτήριο, στην Ολλανδία ισχύει +1€ για κάθε εισιτήριο απλής διαδρομής ή +7€ για την έκδοση ανώνυμης ή προσωποποιημένης κάρτας. Και εκεί φυσικά οι εκπτώσεις μπαίνουν μόνο στην προσωποποιημένη κάρτα. Η αντικατάσταση, λόγω παλαιότητας, είναι δωρεάν.
Στην περίπτωση της Ελλάδας, όπου τα κόστη είναι χαμηλότερα μπορεί να μπει τέλος μόνο στην έκδοση πολλαπλού εισιτηρίου και όχι στην έκδοση κάρτας, αφού σκοπός του ΟΑΣΑ είναι να προωθήσει τη χρήση της κάρτας.

Κάθε επιχείρηση οφείλει όμως να αφουγκράζεται τις ανάγκες του κοινού που απευθύνεται και να πράττει με βάση αυτές, αν θέλει φυσικά να κρατήσει την πελατεία της και να την αυξήσει. Ο ΟΑΣΑ και οι θυγατρικές του ειδικά πλέον κάνουν ότι μπορούν για να την διώξουν με πολλούς τρόπους..

Για την υποχρεωτική έκδοση προσωποποιημένων των ομάδων που δικαιούνται μειωμένο κόμιστρο μέχρι τον Ιούλιο είχε αφεθεί να εννοηθεί ότι θα συνεχιστεί κανονικά.. Προφανώς μέχρι τότε κανείς δεν ήταν τόσο βλάκας να τρέχει αρχικά σε ΚΕΠ να πάρει βεβαίωση ΑΜΚΑ, έπειτα να ψάχνει σημείο έκδοσης προσωποποιημένης και μετά να κάθεται σα μ@λάκας στην ουρά με τις ώρες εφόσον έκανε τη δουλειά του με τα εισιτήρια.. Επίσης, η αίτηση από το site νομίζω απευθυνόταν μόνο σε άνεργους και ΑΜΕΑ και οι υπόλοιποι (φοιτητές, μαθητές, άνω των 65 κλπ.) μπορούσαν από εκδοτήριο. Περιττό να αναφερθεί ότι η ταχυδρομική αποστολή καθυστερούσε υπερβολικά πολύ σε σχέση με τη διαδικασία από το εκδοτήριο.. Και εννοείται βέβαια ότι οι ταχυδρομικές αποστόλες κόστισαν επιπλέον στον ΟΑΣΑ..

Επίσης, ξεχνάς ότι το καλοκαίρι συγκοινωνία στο μεγαλύτερο μέρος της Αθήνας σχεδόν δεν υπήρχε για να πας στα σημεία έκδοσης προσωποποιημένης (που ήταν ακόμα λιγότερα και με μειωμένο ωράριο το καλοκαίρι). Εκτός αν θεωρείται συγκοινωνία το 1 όχημα στο 550 σε μεσημεριανή αιχμή, το άλλο 1 όχημα στο 040, τα 2 αμάξια του Α7 κλπ. Δεν το συζητάμε για τοπικές που με μερικές εξαιρέσεις δούλευαν μόνιμα με συχνότητες της 1 ώρας και άνω και αν..

Στο ζουμί τώρα, όσοι εξέδιδαν μειωμένο κόμιστρο, όπως έχω ξαναπει, φαινόταν από τις πωλήσεις αυτών εδώ και δεκαετίες..! Ο ΟΑΣΑ έβλεπε κάθε χρόνο πόσα μειωμένα εισιτήρια είχε εκδόσει και ζητούσε από τα εκάστοτε υπουργεία τη διαφορά βάσει συμβάσεων.. Συνεπώς, ουδέποτε ήταν "φύρα"... Το ίδιο και με τις μειωμένες κάρτες.

Τα περίπτερα που διαθέτουν είτε εξοπλισμό για επαναφόρτιση είτε πακέτα εισιτηριών είναι ελάχιστα σε σχέση με το παρελθόν.. Τα δε που διαθέτουν μονά εισιτήρια (εστω και 1,40€) ανύπαρκτα.. Οπότε σε περιοχή που δεν υπάρχει κοντά κάποιος σταθμός μετρό ή κάποιο εκδοτήριο και δεν έχεις ήδη κάποιο κόμιστρο προφανώς θες δε θες μπαίνεις δωρεάν στο λεωφορείο/τρόλεϊ.

Τα κόστη για την έκδοση εισιτηρίου/κάρτας από που πηγάζουν;; Επίσης, η έκδοση εισιτηρίου απο μηχάνημα απαιτεί μερικά δευτερόλεπτα και οχι 2 λεπτά..!

Τέλος, δεν είμαστε στην Ολλανδία και δεν έχουμε εισοδήματα επιπέδου Ολλανδίας και ούτε ότι συμβαίνει στο εξωτερικό είναι ντε και καλά σωστό και ότι γίνεται εδώ είναι πάντα λάθος. Επίπλεον, το athena ticket δεν είναι και ότι πιο ανθεκτικό.. Έχω δει αρκετά εισιτήρια μετά από 1 μήνα χρήσης να είναι σε επιεικώς άθλια κατάσταση με κανονική χρήση...

(04-10-2018, 12:14 PM)ecoj Έγραψε: Τουλάχιστον προσβλητικό να αποκαλείς ψωνάρα κάποιον που αγόρασε κάτι ακριβό που εσύ είτε δεν θέλεις είτε δεν μπορείς με κριτήριο την έλλειψη NFC! Και επίσης στα τηλέφωνα μίας κινέζικης εταιρίας που είναι αρκετά δημοφιλής τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα λόγω value for money συσκευών τυχαίνει να μην υπάρχει καθόλου NFC μέχρι σχεδόν 200€. Οπότε γενικά το ''υπάρχει το NFC'' ξεχάστε το για την ώρα. 

Δεν θα  σχολιάσω καν ότι εμένα στην πρώτη επαναφόρτιση μέσω NFC μπλόκαρε και σταμάτησε στη μέση η διαδικασία και όταν πήρα τηλέφωνο στον ΟΑΣΑ στο τμήμα κομίστρου για να μου το ξεμπλοκάρουν μου είπαν μεταξύ άλλων να πηγαίνω στο μηχάνημα και να αποφύγω τη χρήση της εφαρμογής!

Πες τα! Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει 500+ προβλήματα/παραλείψεις και τελικά καταλήξαμε ότι για όλα φταίει ο επιβάτης...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) - από mercedes elbo - 04-10-2018, 02:19 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)