Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)
#28
(30-11-2016, 02:54 AM)MycenaeanKing Έγραψε: Παγκόσμια πρωτοτυπία πάντως το να χτυπάς την κάρτα και στην έξοδο από το λεωφορείο... Σε όσες χώρες έχω χρησιμοποιήσει λεωφορείο, και πίστεψέ με είναι πάρα πολλές, χτυπάς την κάρτα μόνο στην είσοδο. Φυσικά το χτύπημα σε είσοδο και έξοδο γίνεται μόνο στα μετρό, όπως άλλωστε θα γίνει και εδώ.

Μάλλον δεν έχεις πάει Ολλανδία.

(30-11-2016, 11:06 AM)Citaro Έγραψε: Αυτό το πράγμα δεν μπορεί να λειτουργήσει σε συνθήκες αθηναϊκές. Φανταστείτε ένα λεωφορείο, ας πούμε το 608, να σταματάει σε μία στάση της Λ. Παπάγου στου Ζωγράφου, κλείνοντας βέβαια όλη την κυκλοφορία (αφού είναι μια λώρίδα ανα κατεύθυνση) και να προσπαθούν να αποβιβαστούν 50 - 60 άτομα, με τον καθένα να πρέπει να περάσει την καρτα του από το μηχάνημα. Χρόνος αναμονής τουλάχιστον δύο λεπτά. Για να δούμε αν θα εκτελεστεί δρομολόγιο με χρόνο κάτω από δύο ώρες.

Πάνω - κάτω το ίδιο συνέβαινε στην Θεσσαλονίκη, όσα χρόνια είχαν εισπράκτορα οι νταλίκες στην πίσω πόρτα : Ουρές δέκα μέτρα με τον κόσμο να στριμώχνεται και να επιβιβάζεται ΕΝΑΣ- ΕΝΑΣ ώστε να καταφέρει να δείξει στον εισπράκτορα την κάρτα απεριορίστων ή να κόψει εισιτήριο. Οι χρόνοι διαδρομής ήταν τραγικοί και οι αναμονές στις στάσεις απαράδεκτες.

Και για να μη θεωρούμε ότι μόνο εδώ έχουμε πρόβλημα : Στο Αμβούργο της Γερμανίας υπάρχει η περίφημη γραμμή Metrobus 5. Κάτι σαν 608, 040 και 550 μαζί. 40.000 επιβάτες την ημέρα, χρονοαποστάσεις 4-5' και λεωφορεία διπλοφυσούνες VanHool 25μετρα. Πήγαν να εφαρμόσουν σύστημα εισόδου από την πόρτα του οδηγού. Το κατήργησαν την πρώτη μέρα εφαρμογής του, όταν είδαν ότι διαλύθηκε η συγκοινωνία.
Μέχρι και στο Λονδίνο που λειτουργεί χρόνια αυτό το σύστημα, στα λεωφορεία έχουν flat rate 2 λίρες και δεν κάνουν check out λόγω επιβατικού φόρτου.
Αυτά τα "κόλπα" με τα check-in / check-out γίνονται μόνο σε γραμμούλες με 20-30 επιβάτες. Στους κορμούς και σε βαριές γραμμές το ζητούμενο είναι να γίνεται γρήγορη και άνετη επιβίβαση/αποβίβαση από όλες τις πόρτες και στο συντομότερο χρόνο.

Το πρόβλημα δεν είναι το Check Out ούτε η είσοδος από την πρώτη πόρτα. Το θέμα είναι ότι πάμε να εφαρμόσουμε αυτά τα μέτρα που εφαρμόζει η "πολιτισμένη" Ευρώπη σε συγκοινωνίες επιπέδου Ινδίας. Για να γίνω πιο κατανοητός: Οι περισσότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες εφαρμόζουν δρομολόγηση τέτοια ώστε να μην υπάρχουν όρθιοι επιβάτες ακόμα και σε αστικά λεωφορεία, κοινώς βλέπεις γραμμές με 50-60 επιβάτες στην αιχμή να παίρνουν αρθρωτό όχημα, ενώ στην Ελλάδα μπορεί να τους έβαζες και midi (βλ. 230), άρα δεν υπάρχει σε καμία των περιπτώσεων πρόβλημα να γίνει επιβίβαση από την πρώτη πόρτα και να ελέγξει ο οδηγός ότι έκανες check in και αντίστοιχα ακόμα και να κατέβουν όλοι αυτοί οι επιβάτες σε μία στάση, έχεις 2 μηχανήματα * 3 πόρτες = 6, άρα θα πάρει το πολύ 20-25" για να κάνουν check out και να κατέβουν. Το flat rate είναι κατ' εμέ ένα δείγμα ότι απέτυχε το μέτρο, καθώς αν είναι να φτιάχνεις ηλεκτρονικό εισιτήριο για να εφαρμόζεις τις τακτικές με τα χάρτινα εισιτήρια, τότε μιλάμε για πεταμένα λεφτά... Ένα ακόμα λάθος για μένα είναι το 1 μηχάνημα ανά πόρτα. Θα έπρεπε να υπάρχουν 2, δηλαδή όσοι είναι και οι επιβάτες που μπορούν να απο/επιβιβάζονται παράλληλα από κάθε πόρτα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ηλεκτρονικό εισιτήριο - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) - από nikos1991 - 30-11-2016, 12:40 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)