Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής
#9
036: ΣΤ.ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΣΤ.ΠΑΝΟΡΜΟΥ-ΓΑΛΑΤΣΙ-ΚΥΨΕΛΗ

Ιδρύθηκε την 1η Μαρτίου του 2003 με ίδια ονομασία και διαδρομή όπως σήμερα, αφετηρία επί της Μεσογείων στη συμβολή της με την Λεωφ.Παν.Κανελλοπούλου και τέρμα στην Πλατ.Κυψέλης, στη γωνία με τη Φωκίονος Νέγρη. Δεν ήταν μέρος του αρχικού σχεδιασμού για τις ανταποκρινόμενες τροφοδοτικές γραμμές που δημιουργήθηκαν με τα εγκαίνια της γραμμής 3 και του Σταθ.Κατεχάκη, το Νοέμβριο του 2000. Αντίθετα, δημιουργήθηκε ως «πείραμα,» μια διαδημοτική γραμμή που θα συνέδεε περιοχές που παρά την εγγύτητά τους, δεν είχαν συνδεθεί ποτέ συγκοινωνιακά μέχρι τότε, όπως η Πανόρμου και το Ψυχικό με το Γαλάτσι και την Κυψέλη. Μη γνωρίζοντας τι κόσμο θα είχε η γραμμή, οι υπεύθυνοι αρχικά τοποθέτησαν midi οχήματα, όμως πολύ σύντομα διαπίστωσαν ότι ο κόσμος όχι απλά είχε «αγκαλιάσει» τη γραμμή, αλλά γέμιζε τα midi μέχρι «σκασμού!» Big Grin Τέτοια ήταν η επιτυχία της γραμμής, που μέσα σ’ ένα χρόνο από την ίδρυσή της, οι συχνότητες είχαν σχεδόν διπλασιαστεί και τα οχήματα ήταν πλέον 12μετρα.

Ο αριθμός που χρησιμοποιήθηκε για τη γραμμή ήταν το 036, το οποίο είχε μείνει αχρησιμοποίητο από τις αρχές της δεκαετίας του ’80, όταν καταργήθηκε η γραμμή 036: Άνω Κυψέλη-Δοϊράνης για την οποία μάθαμε στο προηγούμενο κεφάλαιο και θα ξανααναφερθούμε στο Κεφάλαιο 224. Το 2006 και λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης στην Πλατ.Κυψέλης, η γραμμή γίνεται κυκλική με αφετηρία στο Σταθ.Κατεχάκη, ενώ από την 1η Φεβρουαρίου του 2010 και με την έναρξη λειτουργίας του Σταθμού Μετεπιβίβασης στο Νομισματοκοπείο, η γραμμή 407: Στ.Κατεχάκη-Ν.Ζωη-Στ.Δουκ.Πλακεντίας, καθώς και όλες οι γραμμές που ξεκινούσαν από το Στ.Εθν.Άμυνας αποκτούν αφετηρία εκεί. Έτσι, η γραμμή 404: Στ.Κατεχάκη-Στ.Χαλανδρίου μεταφέρει την αφετηρία της στο Στ.Εθν.Άμυνας, στο χώρο που εκκενώθηκε και το 036 έχει πια τον απαραίτητο διαθέσιμο χώρο να σταθμεύσει στο διαμορφωμένο χώρο του Στ.Κατεχάκη και όχι μες στη μέση του δρόμου, όπως έκανε μέχρι πρότινος. Έκτοτε έχει παραμείνει ίδιο, συνεχίζοντας την πολύ πολύ επιτυχημένη πορεία του και εξυπηρετώντας χιλιάδες επιβατών κάθε μέρα...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ιστορική Εξέλιξη Λεωφορειακών Γραμμών Αττικής - από pvuccino - 24-02-2015, 04:59 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)