Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
202 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ
#19
(15-11-2013, 03:12 AM)ns_ Έγραψε: Η αποτυχία του 202 (που ήταν η απόπειρα κατά το 2010-2013 υποκατάστασης του κομματιού Αθήνα - Δάφνη του 057 Λόφος Σκουζέ - Δάφνη) ίσως να μη σημαίνει ότι η γραμμή πρέπει να κοπεί ("πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι") αλλά ίσως και ότι η γραμμή πρέπει να επανέλθει ως είχε.

Οι στάσεις μεταξύ τέρματος 057 και Ομόνοιας είναι 13 τον αριθμό - άλλες τόσες είναι και εκείνες του τμήματος Αθήνα - Δάφνη. Η γραμμή Λόφος Σκουζέ - Ομόνοια κάνει ""mirror" εκείνη της γραμμής 2 (ΣΕΠΟΛΙΑ, ΣΤ. ΛΑΡΊΣΗΣ, ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΊΟ, ΟΜΌΝΟΙΑ). Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, καθώς για τέτοιες μικρές διαδρομές, καλύπτει με πυκνές αλλά και "έκκεντρες" στάσεις τα κενά που αφήνει το Μετρό που εκ των πραγμάτων έχει αραιές στάσεις.

Η επαναλειτουργία του νότιου τμήματος του 057, θα κάλυπτε, αντίστοιχα με το βόρειο, 5 σταθμούς Μετρό (ΟΜΟΝΟΙΑ, που είναι το σημείο επαφής με το βόρειο τμήμα, ΣΎΝΤΑΓΜΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ, ΑΚΡΌΠΟΛΗ και ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ) καλύπτοντας τα σημεία εκείνα επί και πέριξ της γραμμής 2 που "δεν τους κάθησε καλά" το που είναι οι στάσεις της γραμμής αυτής. Θα γινόταν και τροφοδοτική 9 (από 4) σταθμών του Μετρό (φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακκούλι) και δεν απαιτεί και καμιά φοβερή επένδυση.

Ουσιαστικά το 057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΈ - ΔΑΦΝΗ είναι μια γραμμή του κέντρου των Αθηνών. Ειδικά ο πυρήνας της διαδρομής, ήτοι ΣΤ. ΛΑΡΊΣΗΣ - ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΊΟ - ΟΜΌΝΟΙΑ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ - ΣΎΝΤΑΓΜΑ - ΑΚΡΌΠΟΛΗ είναι "καρα-κεντρο" και μάλιστα (εξ αφορμής της σχετικής κουβέντας σε άλλο τόπικ) έχει και τουριστική αξία!: σύνδεση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού της χώρας με την Ακρόπολη μέσω Τριλογίας, της κεντρικής πλατείας της πόλης - Σύνταγμα - συν Βουλή, Εθνικός Κήπος, Ζάππειο, Πύλη Αδριανού!. Και συνδέει δύο ισαπεχουσες από το κέντρο γειτονιές, ήτοι τα Σεπολια και τη Δάφνη με το κέντρο, για τους κατοίκους των γειτονιων αυτών που δεν είχαν την τύχη να βρεθούν πάνω στους σταθμούς του Μετρό.

Η Δάφνη παρότι είναι ξεχωριστός Δήμος, είναι 45' με τα πόδια (και λιγότερο) από το Σύνταγμα. Δεν διαφέρει σ' αυτό από τα Σεπολια που έτυχε (όπως και ο Ν. Κόσμος στα νότια) να μείνουν συνοικίες του Δ. Αθηναίων και να μην αποτελέσουν ίδιους δήμους. Ο Ν. Κόσμος εξυπηρετείται από το τραμ - δεν είναι τίποτα το τρομερό η Δάφνη να εξυπηρετείται από λεωφορείο όπως τα Σεπολια - και δεν επρόκειτο ποτέ για κακό λεωφορείο το 057.

Τέρμα Αλκίνοου (όχι κυκλο για Στ. Δάφνης - όπως και από την πλευρά των Σεπολιων μιλάμε για λεωφορείο κέντρου Αθηνών) και συχνότητα ότι έχει ήδη, δηλ. 15'-20'.

Μωρέ εσύ καλά τα λες, από μια πλευρά, αλλά υπάρχουν κάποιες παράμετροι οι οποίες ρίχνουν την πρότασή σου στο κενό.

Η πρώτη και κυρία είναι η έλλειψη οχημάτων. Ακόμα και μια γερή τοπική, με 10λεπτη συχνότητα να δημιουργήσεις, λιγότερα οχήματα θα σου πάρει από την επαναφορά της 057 στην παλιά της διαδρομή.

Μια δεύτερη είναι το γεγονός ότι αν η Δάφνη μπορεί να είναι κοντά στο κέντρο, αλλά δεν είναι κέντρο. Έχει μια Χ απόσταση. Και το Δάφνη - Αθήνα θα πρέπει να καλύψει στη Βουλιαγμένης την ίδια απόσταση με μια τοπική της Ηλιούπολης (206, 237), οι οποίες έχουν κατά παρά πολύ μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.

Μια τρίτη είναι το γεγονός ότι η εν λόγω γραμμή θα είναι διακεντρική. Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό; Ότι στο παραμικρό γεγονός που κλείνει την Αμαλίας (καθημερινό φαινόμενο) η γραμμή θα σπάει στα δύο, με αμφίβολο το αν και οι δύο κλάδοι θα μπορούν να εξυπηρετηθούν όπως πρέπει.

Κατ' εμέ, αυτό που πρέπει να γίνει είναι το 057 να γίνει τροφοδοτική συο σταθμό "Μεταξουργείο", με κατάργηση της υπόλοιπης διαδρομής (μετά το Μεταξουργείο δηλαδή). Και για τη Δάφνη, μια καλή τοπική, με 12λεπτη συχνότητα, παράλληλα με απλοποίηση της διαδρομής της 218, γιατί μια διαδημοτική δεν έχει κάποιο λόγο να πηγαίνει μέσα από "στενάκια".
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: 202 ΣΤ.ΔΑΦΝΗ - ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ - από marios.ilioupoli - 15-11-2013, 05:42 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)