Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#38
(14-11-2019, 05:59 PM)garvanitis Έγραψε: Έλα όμως που μας λένε πολλά (παρόλο που είναι γραμμένα κυριολεκτικά στο πόδι με νούμερα που αν τα αθροίσεις δεν ανταποκρίνονται στα αναγραφόμενα) αν ξέρεις να τα διαβάσεις.

Ειδικά για την ΟΣΥ μας λέει ότι αύξηση στα έσοδα της τάξης του 14,27% προερχόμενη από αύξηση εισιτηρίων κατά 11,42% (από την "γελοιότητα" της εισόδου από την πρώτη πόρτα που άλλωστε εφαρμόζουν όλες οι "γελοίες" πόλεις ανά την υφήλιο), ΜΕΙΩΣΗ 19,52% από τις κάρτες (γιατί δεν εφαρμόζεται στο 90% των περιπτώσεων με σημαντικές απώλειες για την ΟΣΥ έναντι της ΣΤΑΣΥ στην ποσόστωση αυτών - είναι και δείκτης παράλληλα για την εισιτηριοδιαφυγή αυτό), αύξηση κατά 184,27% (!) από τις επιδοτήσεις των μειωμένων εισιτηρίων από τα αρμόδια υπουργεία (χάρη στην προσωποποιημένη κάρτα που δίνει το πραγματικό ποσό που δικαιούται η εταιρία και όχι κατ' εκτίμηση) και πολλά ακόμα...

Η αύξηση εσόδων από ειστήρια και η ταυτόχρονη μέιωση από κάρτες (που δεν είναι φετινό φαινόμενο αλλά συμβαίνει εδώ και τουλάχιστον μια 5ετια) το μόνο που δηλώνει είναι ότι ο ΟΑΣΑ χάνει σταθερούς "πελάτες" λόγω κακών υπηρεσιών οι οποίοι γίνονται περιστασιακοί. Είναι αυτονόητο όταν ο μέσος εργαζόμενος με τις συνθήκες που επικρατούν (άθλια δρομολόγια που κάθε χρόνο μειώνονται περαιτέρω στην ΟΣΥ, διάλυση από το 2018 ακόμα και του μετρό όταν έχουμε ουρές για να εκδόσεις εισητήριο, μηχανήματα δεν υπάρχουν, συρμοί εκτός λειτουργίας και κενά 15λεπτα ακόμα και σε ώρες αιχμής και πολλά ακόμα) δεν μπορεί να βασιστεί στα ΜΜΜ πλέον έχει στραφεί κυρίως στο ΙΧ αφού δεν υπάρχει αξιοπιστία πλέον ενώ άλλοτε κινούταν με τις κάρτες απεριορίστων..

Κάπου το χάνεις.. Η πρώτη πόρτα που σε καμια περίπτωση δεν εφαρμόζεται παντού στον κόσμο και αλλου που εφαρμόζεται δεν περιλαμβανει έλεγχο το μόνο που άλλαξε είναι την πόρτα εισόδου των επιβατών και όχι αν θα επικυρώσουν κόμιστρο ή όχι. Και το μόνο που προσέφερε τους πρώτους μήνες εφαρμογής που εφαρμόστηκε κατά πλειοψηφία είναι εκατοντάδες χαμένα δρομολόγια κάθε μέρα και αρκετούς διαπληκτισμούς οδηγών-επιβάτων αφού μερίδα των πρώτων εκάνε ότι τους κατέβαινε...

Το 2017 είχε δοθεί επιπλέον 40+ εκατ. έκτακτη επιχορήγηση (όπως και σε προηγούμενα έτη) κάτι που το 2018 δεν συνέβη και δόθηκαν παραπανω λεφτά από υπουργεία.. Σε καθε περίπτωση αστείο το να αναφέρεται ολο αυτό, λες και ο ΟΑΣΑ και τα υπουργεία δεν ανηκουν και τα 2 στο κράτος..
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ - από mercedes elbo - 14-11-2019, 08:06 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 37.624 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)