Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα στην Θεσσαλονίκη (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
Στο 30 δεν ακούστηκε να είναι, είδα αρκετά στο 17, υπέθεσα ότι ήταν στο 17, όπως και να έχει για να λέει ανηφόρα Τριανδρίας, μάλλον σε μια από αυτές τις 2 γραμμες θα ήταν. Το ότι κατέβαινε την κατηφόρα, σημαίνει ότι προηγουμένως την ανέβηκε και ίσως αυτό το επηρέασε (θα το αφήσω να το κρίνεις εσυ ή τέλος πάντων κάποιος με γνώσεις επι του θέματος). Τεχνικός λεωφορείων δεν είμαι όποτε δεν ξέρω κατά πόσο αυτό έπαιξε ρόλο και τι είχε περάσει το λεωφορείο προηγουμένως ή τι προβλήματα μπορεί να έχει το όχημα. Μετά το συμβάν στο Πανόραμα που κάηκε ο καταλύτης, πάντα με βάση τα άρθρα που δημοσιεύθηκαν, θεώρησα ότι το «πείραξε» η ανηφόρα, από κεκτημένη ταχύτητα το έγραψα.

Η κακομεταχείριση τυγχάνει να παρατηρείται σε όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, από όσο μπορούμε να δούμε όλοι, όποτε δεν γίνεται τα της Λειψίας, ξαφνικά, να απέκτησαν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μπορεί να μην είχαν συντηρηθεί καλά πριν έρθουν εδώ, που δεν θυμάμαι τα προηγούμενα 2-3 χρόνια να αναφέρθηκε στη Λειψία ότι κάηκε κάποιο Urbino, πέρα από το 11010 τον Απρίλιο του 2017, που κάηκε κιόλας ολοσχερώς, μπορεί να είναι θέμα κακομεταχείρισης ΟΑΣΘ.

Σίγουρα είναι καλά λεωφορεία για μερικές γραμμες του πολεοδομικού συστήματος, αλλά σε κάποιες άλλες δυστυχώς δεν τραβάνε. Ας ελπίσουμε ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά που θα διορθωθούν και δεν θα βλέπουμε κάθε 2η εβδομάδα ή κάθε μήνα άρθρα που να λένε «κάηκε καταλύτης σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ από τη Λειψία».
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Απρόοπτα συμβάντα στην Θεσσαλονίκη (βλάβες, ατυχήματα κλπ) - από irisbus57 - 24-01-2021, 12:37 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 17 Επισκέπτης (ες)