Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα στην Θεσσαλονίκη (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
(20-09-2020, 11:45 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Για άλλη μια φορά βλέπουμε το voria να παραπληροφορεί, μιας και αναγράφει στον τίτλο ότι πήρε φωτιά λεωφορείο του ΟΑΣΘ, ενώ από κάτω μετά αναπτύσσει ότι τελικά ήταν του ΚΤΕΛ. Δε ξέρω εάν το επιτελείο της εν λόγω "φυλλάδας" έχει άγνοια ως προς τα συγκοινωνιακά ή έχει συμφέροντα και επίτηδες θέλει να αμαυρώσει αδικαιολόγητα την εικόνα του ΟΑΣΘ στον μέσο αναγνώστη.
Εκτός από αυτό φυσικά, εγείρονται και ερωτήματα πως κατάφεραν μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα να κατορθώσουν κάτι τέτοιο! Τα οχήματα είχαν δεχτεί πλήρη έλεγχο για την κατάσταση τους πριν αγοραστούν (εκτός κι αν μιλάμε για κάτι σύχριστα Citaro που κυκλοφουσαν στο Βουκουρέστι με μπουκάλια να κρατάνε ανοιχτό το καπάκι..) και είναι αδιανόητο εάν τους γίνεται ο τυπικός καθημερινός έλεγχος (λάδια, νερά, διαρροές, ιμάντες κτλ) να συμβεί κάτι τέτοιο!
Ίσως κάποιοι να μην το έχουν πάρει σοβαρά, παρά να νομίζουν πως η "κονομα" είναι καλύτερη από τα service των οχημάτων (τύπου "Αναψε λαμπάκι;/Κάνει θόρυβο; - Έλα μωρέ, δεν έγινε τίποτα, όσο πάει όλα καλά!), νοοτροπίες που υπάρχουν σε μεγάλη μερίδα εταιρειών με λεωφορεία στην Ελλάδα, όπου αν ζητήσεις μια χαζοεπισκευή από τον ιδιοκτήτη, σε αντιμετωπίζουν ακριβώς όπως σε μια δημόσια εταιρεία αντίστοιχη της Ο.ΣΥ., με αδιαφορία έως και χλευασμό για την "υπερβολή" σου, σε όχημα μάλιστα που ανήκει σε εκείνους!

Αν και τα αίτια δεν έχουν γίνει γνωστά (και ούτε πρόκειται φυσικά), αν μιλάμε για το Χαλκιδικής, είναι το τρίτο γνωστό περιστατικό μετά την στροφή του Λιβαδιου και την σύγκρουση στην πεσμένη κολώνα μέσα σε λίγους μήνες με μια εταιρεία 10 οχημάτων και 30 (; ) οδηγών! Αν είναι το Σερρών, μετά την κατρακύλα του ΜΑΝ στον Τ.Σ. Χαριλάου και τις βλάβες στα "καινούργια" οχήματα που τα καθηλώνουν στον δρόμο, αναρωτιέται κανείς αν μιλάμε για επαγγελματικές ιδεολογίες ή για εταιρείες με μερίδα διοικητικών, οδηγών έως τεχνιτών (αν υπάρχουν) άκρως απαίδευτων. Τυγχάνει άλλωστε να οδηγώ όχημα άνω της 10ετιας μεταχειρισμένο και μου έχουν συμβεί περιστατικά, αλλά για να καταλήξει σε φωτιά, ή απροσεξία του οδηγού είναι ή ελλιπής συντήρηση ή και τα δυο... 

ΥΓ :  Garvaniti, επειδή ξέρω ότι θα απαντήσεις, κρατήσου, αν θέλεις, να μου τα πεις από κοντά από μεθαύριο που θα είμαι πάνω! Wink
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Απρόοπτα συμβάντα στην Θεσσαλονίκη (βλάβες, ατυχήματα κλπ) - από MrVanHool - 20-09-2020, 03:25 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)