Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα στην Θεσσαλονίκη (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
(05-01-2015, 09:05 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: σιγουρα ειχε βολβο μετα τα 800αρια. δεν θυμαμαι ποια ακριβως.. τα 464-473 ηταν σιγουρα στο 28.. 452-455 ειχες αναφερει οτι ηταν στο 78.. μονο τα 456-463 περισευουν. λογικα αυτα ειχε.. παντως για τη διαφορα που ελεγες 600αρια-400αρια μια διαφορα ειναι οτι δεν δουλευουν και σε ιδιες στροφες!! αν παρατηρησεις το στροφομετρο τους θα το καταλαβεις.. μια μερα ειχα πετυχει το 694 και το 652 και γεμιζανε ολο το γκαζι τους 2800 εφτανε στο τερμα.. και σε ιδια γραμμη με ιδιο οδηγο το 491 εφτανε μεχρι τις 2000-2300 max στο kickdown

σημερα στην γραμμη 32- 32Α δουλευει το 733. στη μπροστινη προμετοπιδα το τζαμι ειναι σπασμενο και κολλημενο προχειρα με διαφανη ταινια για να μην παρει νερα σε περιπτωση βροχης... δραστης καποιο κλαδι σε δυσκολο σημειο η τιποτα αλλο? πχ λογω 12 και παοκ?
Eγω παντως θυμαμαι οτι τα 457-465 ηταν του 17...Ειδικα τοτε θυμαμαι που εβλεπα παντα μπροστα μου το 463 που ηταν δρομολογημενο στο 17 και ειχε και κολλημενη την ελληνικη σημαια διπλα στην πισω ταμπελα...Μιλαω για εποχη 2005...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Απρόοπτα-βλάβες και λοιπά - από george-oasth - 06-01-2015, 02:34 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)