Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα στην Θεσσαλονίκη (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
(05-01-2015, 01:28 PM)garvanitis Έγραψε: Για ψιλοβλάβη στον καυστήρα μου φαίνεται... Τίποτα το σοβαρό...


Άλλη χαρτογράφηση στον κινητήρα όχι, δεν έχουν... Έχουν όμως διαφορετικό βήμα στο διαφορικό τα 600αρια (πιο κοντό, ίδιο με τα 700αρια) κάτι που τους δίνει μια επιπλέον "ζωηράδα" στις ανηφόρες. Επίσης δεν έχουν κόφτη μιας και στα 80 απλά "τελικιάζουν"...


Έτσι ακριβώς όπως τα γράφεις είναι... Η αλλαγή έγινε το πρώτο εξάμηνο του 2007 και δεν είχε να κάνει μόνο με τα χιλιόμετρα αλλά - κυρίως - για το καλύτερο βήμα στις ανηφόρες. Αυτός είναι και ο λόγος που τα λεωφορεία του 26 παρέμειναν στην γραμμή τους.

θυμασαι πριν τα 671-679 ποια ειχε το 26??????
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Απρόοπτα-βλάβες και λοιπά - από "mitsos_neapolh" - 05-01-2015, 03:41 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)