Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Setra Buses] ΔΤ: Η Setra παρουσιάζει την σειρά ComfortClass 500
#1
Θέτει την νέα μόδα και νέα δυναμική - Η νέα σειρά ComfortClass 500 Θέτει νέα Standards

   

Στουτγάρδη - Neu-Ulm 18/4/2012

> Η Setra Παρουσιάζει τη νέα σειρά ComfortClass 500
> Μοναδικό, δυναμικό Design
> Δοκιμές για αποδοτικότητα καυσίμου - Κορυφαιες επιδόσεις στην αεροδυναμική
> Τα νεότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας απο την αρχή της μαζικής παραγωγής
> Άνεση για τον επιβάτη και τον οδηγό, σε νέο, Setra, επίπεδο

Η νέα γενιά τουριστικών λεωφορείων ComfortClass 500 στέλνει ένα καθαρό μήνυμα με την πρώτη ματιά: Πρόκειται για ένα λεωφορείο Setra με δυναμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση που επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις στην ασφάλεια και επαναπροσδιορίζει την κατηγορία του. Το διαξονικό S515HD και τα τριαξονικά S516HD και S517HD θα παρουσιαστούν το φθινόπωρο του 2012. Ξεχωρίζουν από τις εκτενείς αλλαγές στην σχεδίαση τους που συνεχίζουν να γεφυρώνουν το κενό μεταξύ των παραδοσιακών και των μοντέρνων αξιών. Τα γνωστά στοιχεία της εδράζουσας στο Ulm κατασκευάστριας της Daimler μεταδίδουν τις κλασσικές αξίες της Setra: καινοτομία, άνεση, αποδοτικότητα και ασφάλεια, αλλά με νέο στιλ.

Ο Lothar Holder, ο εκπρόσωπος τύπου της Setra στην Evobus GmbH εξηγεί: «Με τη νέα σειρά ComfortClass 500, θέλουμε να κάνουμε αρκετά περισσότερα από το να προετοιμάσουμε τους πελάτες μας για τις προκλήσεις των επόμενων ετών. Ως ηγέτης της τεχνολογίας, ο όμιλος θέτει νέα στανταρ για την σχεδίαση, την αεροδυναμική και την αποδοτικότητα με τη νέα γενιά οχημάτων, υιοθετώντας τεχνολογίες του μέλλοντος στο σήμερα.»

Ένα τυπικό χαρακτηριστικό της σειράς ComfortClass 500 είναι η καμπύλη πλαϊνή γραμμή, η οποία σταδιακά ανυψώνεται και κατέρχεται στο τελείωμα, με το νέο διακοσμητικό στοιχείο στην δεύτερη κολώνα να δένει αρμονικά με τον σχεδιασμό του οχήματος. Το εμπρός μέρος δίνει στο νέο λεωφορείο τουρισμού μιά πιό φιλικη και ταυτόχρονα ξεχωριστή όψη.

Δύο από τα πιό εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του οχήματος, στο εμπρός μέρος, είναι η εκτενής καμπύλη της οροφής και το ιδιαίτερα καμπυλωτό παρμπρίζ, το οποίο διατρέχει την πρόσοψη έως της μάσκα του οχήματος που περιέχει τρισδιάστατη αποτύπωση του λογότυπου της Setra. Η πρόσοψη, σε συνδυασμό με τους ανασχεδιασμένους εξωτερικούς καθρέπτες, βελτιστοποιήθηκε μέσω μιάς επίπονης διαδικασίας, η οποία περιλάμβανε πολύωρες δοκιμές σε αεροδυναμικό τούνελ. Σε συνδυασμό με το νέο αεροδυναμικό πίσω μέρος και με άλλα μεμονωμένα πρόσθετα μέτρα, η σειρά CC500 επιτυγχάνει αεροδυναμικό δείκτη 0.33, κάτι μου με τα μέχρι τώρα δεδομένα θεωρούνταν ακατόρθωτο σε αυτή την κατηγορία. Νέα είναι επίσης τα αρθρωτά φωτιστικά σώματα, με νέους δείκτες πορείας, δημιουργώντας μία αψεγάδιαστη διακοσμητική αίσθηση και υπογραμμίζοντας τα στοιχεία του οχήματος, όπως η ποιότητα, ή ασφάλεια και η αξιοπιστία, εισάγοντας κομψά τις πλαϊνές διακοσμητικές γραμμές που ανυψώνονται στο πλάι του οχήματος σα φτερά.

Η νέα σειρά CC500, όχι μόνο πληροί τις προδιαγραφές Euro VI που θα ισχύσουν από το 2014, αλλά η όλη σύλληψη ενσωματώνει πολυάριθμους κανονισμούς ασφαλείας και νομικές προβλέψεις που σχεδιάζονται για τα επόμενα χρόνια. Αυτές περιλαμβάνουν επιπρόσθετες απαιτήσεις για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που θα ισχύσουν από το 2015, όπως επίσης τον κανονισμό ECE-R66/01 που εισάγει αυστηρότερες προδιαγραφές στην δοκιμή ανατροπής για τουριστικά λεωφορεία και που θα ισχύσει σε δύο χρόνια. Παραμένοντας αφοσιωμένοι στην παράδοση του ονόματος Setra, αναπτύξαμε μία έξυπνη και ελαφριά κατασκευή η οποία είναι σχεδιασμένη να πληροί και τις μελλοντικές προδιαγραφές, συνδυάζοντας ισχυρότερη ακαμψία με μικρότερο βάρος.

Η σειρά CC500 θα περιλαμβάνει κινητήρες από τη γενιά BlueEfficiency της Mercedes - Benz. Ο νέος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας OM470 με κυβισμό 10,7lt έχει βελτιστοποιηθεί για οικονομία καυσίμων και επιδόσεις παράγοντας 315kW (428hp) στις 1800σ.α.λ. και αποδίδει 2100Nm ροπής μόλις από τις 1100σ.α.λ. Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός της σειράς CC500 και μία σειρά μέτρων για την μείωση του βάρους, προδιαθέτουν για την παρουσίαση το φθινόπωρο από την Setra ενός τουριστικού λεωφορείου το οποίο σε συνδυασμό με τον πλουσιότερο εξοπλισμό, θα έχει και το πλεονέκτημα της χαμηλότερης κατανάλωσης.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου στα Αγγλικά

Σύναψη:Setra presents the new ComfortClass 500

Exclusive, dynamic design
Benchmark for fuel efficiency – top marks achieved for aerodynamics
Latest safety features from start of series production
Travel comfort for driver and passengers at new Setra level

Stuttgart/Neu-Ulm – The new ComfortClass 500 generation of touring coaches sends a very clear message at first glance: this is a Setra bus with a dynamic, self-confident look, one that earns top marks for comfort and safety, and redefines the tour bus premium segment. The two-axle model S 515 HD, the two- and three-axle S 516 HD and the three-axle S 517 HD will all be launched in the autumn of 2012. They are distinguished by the systematic refinements in design that continue to bridge the gap between traditional and modern bus values. The familiar elements of the Ulm-based Daimler brand convey the classic Setra values of innovation, comfort, efficiency and safety, but in a new style.

Lothar Holder, Setra brand spokesman at EvoBus GmbH, explained: “With the new ComfortClass 500, we want to do more than just prepare our customers for the challenges of the next few years. As a technology leader, we are setting standards for design, aerodynamics and efficiency with this new generation of vehicles, making the future tangible today.”
A typical feature of the ComfortClass 500 is the curved side line, rising and falling gradually, with the new decorative element at the B-pillar, producing a gentle sweep that encircles the fully redesigned vehicle. In the front section, it gives the new tour bus a friendlier, yet at the same time more distinctive, face.

Two of the most striking features are the long roof drain at the front, and the much more rounded windscreen, which runs down as far as the front logo panel with the three-dimensional Setra lettering. The front, along with the redesigned outside mirrors, was optimised in the course of a painstaking development process that included countless hours of testing in the wind tunnel. In conjunction with the new aerodynamic rear section, and also additional individual measures, the CC500 achieves a drag coefficient of 0.33, a figure that up to now would have been considered unattainable in this segment. Also new are the modular-design headlight and indicator segments, featuring unmistakeable trim elements. These further underline the vehicle’s features such as high quality, safety and reliability, and gently introduce the encircling lines, which sweep upwards into the side areas like wings.

Not only does the ComfortClass 500 already comply with the Euro VI emissions standard for new vehicles, which is due to come into force in 2014, the overall concept also incorporates numerous safety regulations and legal provisions planned for the next few years. These include additional requirements for driver assistance systems, which will apply from 2015, as well as Regulation ECE-R 66/01, which introduces a stricter rollover standard for tour buses, and which will come into force two years later. In keeping with the Setra brand tradition, an intelligent lightweight construction concept was developed to meet the latter requirement, combining greater rigidity with less weight.

The new ComfortClass 500 will be powered by engines from the new BlueEfficiency Power generation from Mercedes-Benz. The new in-line, six-cylinder OM 470, with a displacement of 10.7 litres, has been optimised for fuel efficiency and performance, and generates 315 kW (428 hp) at 1,800 rpm. It achieves a maximum torque of 2,100 Nm at as little as 1,100 rpm. The aerodynamic design of the ComfortClass 500 and a raft of weight-reduction measures also mean that Setra will be presenting a tour bus in the autumn that, in addition to a host of exclusive equipment variants, has the added attraction of operating with reduced fuel consumption.

Μετάφραση για το leoforeia.gr / Translated by
Cmaniac
Nikolas86
Απάντηση
#2
Μάλιστα! Καλώς να δεχτούμε το νέο βασιλιά των πούλμαν!

Με προβληματίζει όμως η ονοματολογία της Setra: Comfort Class είναι η "φτηνή" σειρά με εκπροσώπους τα διάφορα GT ή GT-HD (πχ 315 παλιότερα, 415 στη σημερινή σειρά) ενώ στη νέα Comfort Class λείπει ο χαρακτηρισμός GT και έχουμε σκέτο S515HD... που παραπέμπει όμως σε διάδοχο του S415HD που ανήκει στην "ακριβή" σειρά Top Class. Τι παίζει; Και αν αυτή είναι η φτηνή σειρά, πως θα ονομάζεται το "ακριβό" S515;
Απάντηση
#3
Το δελτίο τύπου δίνει την αίσθηση του ότι θα παρουσιαστεί μιά νέα σειρά το Φθινόπωρο, αν και δεν είναι πλήρως αποσαφηνισμένο αυτό.

Λιγότερο πιθανό σενάριο είναι οι δύο σειρές να συγχωνευθούν, ενώ κυρίαρχο συμπέρασμα είναι ότι το ερχόμενο Φθινόπωρο θα έχουμε την άφιξη και της «μεγάλης» Top Class..
Απάντηση
#4
http://www.lineoz.net/forum/viewtopic.ph...5&start=50

Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες στο φόρουμ αυτό για τη νέα σειρά 500! Φαίνεται λοιπόν πως η Setra θα αντικαταστήσει τα τωρινά S415GT-HD και S415HD με ένα μόνο μοντέλο, το S515HD. Η "φτηνή" σειρά θα συμπληρωθεί λογικά με ένα μικρότερο μοντέλο διάδοχο του S411HD (ίσως S511HD) ενώ τα S516HD (διαξονικό και τριαξονικό) και S517HD (μόνο τριαξονικό) αντικαθιστούν τα αντίστοιχα S41*GT-HD. Η "ακριβή" σειρά Top Class θα έχει μόνο τριαξονικά μοντέλα S515HDH ως S517HDH στη θέση των σημερινών S41*HDH.

Γενικά έχουμε Confort Class <-> HD και Top Class <-> HDH.

Από κινητήρες θα πρέπει να περιμένουμε και τον ΟΜ471 με τα 12,8 λίτρα στα μακρύτερα-βαρύτερα μοντέλα, πχ το S517HDH ή το πιθανό μελλοντικό δίπατο S531DT. Ο V8 μας αφήνει χρόνους και προσωπικά χαίρομαι πολύ, ιδίως αν οι νέοι ΟΜ470 και ΟΜ471 έχουν καλή χροιά όπως ο τωρινός εξαιρετικός (από ακουστική πλευρά) ΟΜ457.

Αυτό που με στεναχωρεί πάντως είναι η αισθητική πλευρά της νέας σειράς: ενώ για μένα η σειρά 400 ήταν η πιο όμορφη ως τώρα και σε σχέση με τις προηγούμενες και σε σχέση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα, η νέα σειρά μου μοιάζει λίγο με κακό κινεζικό αντίγραφο...
Απάντηση
#5
Έτσι είναι, έψαξα κι εγώ χθες το ίδιο θέμα, αφού έπεσα πάνω του, για να αντλήσω πληροφορίες σχετικά.

Οι Γάλλοι αναφέρουν πως πλέον μόνο τα HDH (και το DT προφανώς) θα συγκαταλέγονται στη σειρά TopClass, ενώ φαίνεται από φωτογραφίες του πρωτότυπου πως θα παραμείνει η La Linea της σειράς S400 TopClass, ίσως κάπως αλλαγμένη για να ταιριάζει στις αλλαγές που έχει υποστεί το σύνολο του οχήματος.

Το "μικρό" 12μετρο, θα είναι διαθέσιμο μόνο με τον νέο 10,8 λίτρων κινητήρα, καθαρά λόγω των περιορισμένων χώρων και για λόγους κατανομής βάρους. Με την μείωση του βάρους (που δεν αναφέρεται πόση είναι τελικά), ίσως τα 428HP και η ροπή που αποδίδει να επαρκούν για να το κινήσουν σβέλτα..

Αναζητώντας περισσότερα στοιχεία, είδα κάποιους να πιθανολογούν πως ο OM471 θα έρχεται και στα 510 άλογα - ίσως ιδανικά για το διώροφο. Αυτό μου δίνει την αίσθηση του ότι θα ξεκινάει από πιό χαμηλές ιπποδυνάμεις στα τριαξονικά S516HD/H και S517HD/H, όπως οι κινητήρες της PACCAR (DAF), που το block MX αρχίζει στα 410HP (βλ. TemSA Safari HD, VDL Berkhof Axial) και τελειώνει στα 510HP για την "μεγάλη" έκδοση (βλ. Bova Synergy).

Προσωπικά συμφωνώ στο ότι η σειρά CC S500 αφήνει ανάμικτα συναισθήματα αισθητικά. Ίσως το S415GT-HD να .. παραήταν όμορφο Smile
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)