Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#19
(30-11-2014, 08:04 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών δεν έχει καμία δουλειά στις επαρχίες και κωμοπόλεις του Νομού Αττικής. Ακόμα και τα σημερινά 122, 304/305/316, 322/323, 861 πρέπει να κοπούν (το 122 μέχρι Βάρκιζα, τα 304/305 μέχρι Σπάτα το πολύ, τα 322/3 και 861 εντελώς). Οι περιοχές: Σαρωνίδα, Π. Ράφτη, Μαρκόπουλο, Κουβαράς, Λεγραινά, Μαρκόπουλο, Λούτσα, Ραφήνα, Παλαιοκούντουρα, Αγ Σωτήρα, Οινόη, Βίλια ειναι περιοχές εκτός αστικού ιστού της Αθήνας, και εξυπηρετούνται ήδη επαρκώς από τα ΚΤΕΛ Αττικής.

To 861 είναι για κόψιμο σίγουρα. Τα 322/3 εφόσον πληρώνει ο Δήμος είναι κερδοφόρες γραμμές οπότε δεν έχει νόημα να κοπούν. Για τα 304/5/16 μπορεί να είναι εκτός της αστικής ζώνης αλλά ειδικά τα καλοκαίρια τα 18μετρα πάνε σαρδελοποιημένα και αμφιβάλλω αν γίνεται να εξυπηρετηθούν από τα ΚΤΕΛ. Επιπλέον, εφόσον έχουν τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση δεν θα ήταν προτιμότερο να μείνουν στην Ο.ΣΥ. Άλλωστε πλέον με τα νέα εισητήρια είναι πολύ δύσκολο να πάει κάποιος από την Λούτσα μέχρι το Σύνταγμα με 1 εισητήριο.

Όσο για το Μαρκόπουλο, Π. Ράφτη, Ραφήνα κλπ. εκτός ότι είναι τελείως εκτός αστικής ζώνης η Ο.ΣΥ. δεν μπορεί να επανδρώσει τις υπάρχοντες γραμμές της. Παράδειγμα το Ελληνικό: από 10/11 έχει γλιτώσει Α3~2, 164(Α4)~4, 154~2, 155~2, Τοπ. Γλυφάδας~2 και έχει δώσει 1 παραπάνω όχημα δηλαδή συνολικό κέρδος περίπου 10-11 οχήματα και πάλι λείπουν βάρδιες.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από mercedes elbo - 01-12-2014, 02:03 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)