Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#18
(30-11-2014, 08:46 PM)meganium Έγραψε: Μια μικρή διόρθωση είναι 322/323 όχι 324.

Σωστός, διαρθώθηκε Wink

(30-11-2014, 08:46 PM)meganium Έγραψε: Δεύτερον η περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ είναι:

Η σημερινή Περιοχή Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών έχει καθορισθεί δια νόμου και δεν μπορεί να μεταβληθεί χωρίς αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση. 

Η περιοχή που εξυπηρετείται σήμερα από αστική συγκοινωνία εκτείνεται Δυτικά μέχρι την Ελευσίνα, Μάνδρα και Μαγούλα (Θριάσιο Πεδίο). Ανατολικά μέχρι την Πεντέλη, την Παλλήνη, τα Σπάτα, τη Λούτσα και το Κορωπί (περιοχή Μεσογείων). Βόρεια μέχρι τη Φυλή, τη Πάρνηθα, το Κρυονέρι, το φράγμα της Λίμνης του Μαραθώνα, το Διόνυσο, τη Σταμάτα και τη Νέα και την Παλαιά Πεντέλη. Νότια μέχρι τη θάλασσα και νοτιοανατολικά μέχρι και την Σαρωνίδα. Η περιοχή αυτή περιλαμβάνει ένα σύνολο 84 δήμων και κοινοτήτων/οικισμών, που δίδονται στον παρακάτω πίνακα. Σημ.*:Με την εφαρμογή του N.3852/10, ΦΕΚ 87/τ .Α'/2010 «Καλλικράτης» οι 84 υφιστάμενες Τοπικές Αυτοδιοικήσεις συνενώνονται σε 52 Δήμους. (Ημερομηνία Εφαρμογής: 1/1/2011) 

http://www.oasa.gr/content.php?id=peo

Άρα η Αρτέμιδα η οποία επί της ευκαιρίας δεν εξυπηρετείται από κανένα ΚΤΕΛ δεν έχει και καμιά δουλειά να φύγει από την ΟΣΥ βάσει νόμου όπως αναφέρει και ο ΟΑΣΑ στο site του.

Όλο αυτό δε λέει κάτι. Ένας νόμος μπορεί να αλλάξει εν μια νυκτί (όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια άλλωστε).

Επίσης, χρεος των ΣΑ είναι να ξεκαθαρίσουν το πεδίο δράσης τους, δίχως αστερίσκους και παραπομπές. Παράδειγμα ο Δήμος Μάνδρας-Ειδυλλίας. Το οτι πλεον η Οινόη συγχωνευθηκε διοικητικά με την Μάνδρα, δε σημαίνει ότι το αστικό λεωφορείο πρέπει να φτάσει μέχρι εκεί. Επίσης, ο πρωην Δ. Ελληνικού ανήκει στον τομέα 1, ενώ ο πρώην Δ. Αργυρούπολης στον τομέα 2. Ο νέος ενιαίος δήμος όμως; Δεν γίνεται να "σπας" τον ίδιο Δήμο πλεον σε δυο τομείς...

Επίσης, οι εποχές όπου οι κυβερνήσεις ασκούσαν ψηφοθηρική πολιτική μέσω των αστικών συγκοινωνιών (βλέπε ''μπάνια του λαού") έχουν περάσει πλεον ανεπιστρεπτί. Άλλωστε η ίδια η πράξη έδειξε πως κάτι τέτοιο δε βγαίνει οικονομικά (ελλείμματα στις ΔΕΚΟ συγκοινωνιών). Καιρός είναι λοιπόν, να επανασχεδιαστεί όλο το δίκτυο από την αρχή, και να καθοριστεί ποιός θα εξυπηρετεί την αστική ζώνη και ποιός την υπεραστική.

(30-11-2014, 09:11 PM)meganium Έγραψε: Κοίταξε η λύση είναι όταν χρειάζεται η Λουτσα GN να πάνε κάποιες στην Ανθουσα πάλι.

Δεν είναι άδικο να έχει η Λούτσα νταλίκες, και οι υπόλοιπες γραμμές (Α1, Α7, Β9, Β12, ΒΓ18, 237), εντός Αθήνας, να ξεμένουν με 12μετρα;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από N1Ellinikou - 30-11-2014, 09:17 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)