Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#13
Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών δεν έχει καμία δουλειά στις επαρχίες και κωμοπόλεις του Νομού Αττικής. Ακόμα και τα σημερινά 122, 304/305/316, 322/323, 861 πρέπει να κοπούν (το 122 μέχρι Βάρκιζα, τα 304/305 μέχρι Σπάτα το πολύ, τα 322/3 και 861 εντελώς). Οι περιοχές: Σαρωνίδα, Π. Ράφτη, Μαρκόπουλο, Κουβαράς, Λεγραινά, Μαρκόπουλο, Λούτσα, Ραφήνα, Παλαιοκούντουρα, Αγ Σωτήρα, Οινόη, Βίλια ειναι περιοχές εκτός αστικού ιστού της Αθήνας, και εξυπηρετούνται ήδη επαρκώς από τα ΚΤΕΛ Αττικής.

Αν πρέπει να γίνει κάτι είναι μια αναδιοργάνωση του δικτύου των ΚΤΕΛ, ώστε να μην μπαίνουν κέντρο Αθήνας, με ταυτόχρονη αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων. Ταυτόχρονα, τα ΚΤΕΛ πρέπει να προμηθευτούν ειδικά οχήματα αστικού και ημιαστικού τύπου (και όχι υπεραστικού τύπου που διαθέτουν σήμερα) και να υποχρεωθούν δια νόμου να τα έχουν ως εταιρική περιουσία (και όχι να ανήκουν σε φυσικά πρόσωπα) με έναν ενιαίο εταιρικό χρωματισμό.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από N1Ellinikou - 30-11-2014, 08:04 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)