Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#12
Δεν έχει καμιά δουλειά η ΟΣΥ στο Μαρκόπουλο και στο Π.Ράφτη, όπως και καμιά δουλειά δεν είχε στην Π.Ε.Ο. ΑΘηνών - Θηβών (το 861/Χ63) που κοντεύει να πιάσει ... Θήβα.
Το ότι τετραπλασιάστηκε ο πληθυσμός του Μαρκοπούλου, δεν σημαίνει αυτόματα και την επέκταση της αστικής συγκοινωνίας. Εξ άλλου, όσοι αγόρασαν / έχτισαν εκεί, ηξεραν ότι εγκαταλείπουν τον αστικό ιστό της Αθήνας και πάνε στην .. εξοχή. Ε, την εξοχή λοιπόν την εξυπηρετεί η υπεραστική συγκοινωνία, της οποίας άλλωστε τα συμφέροντα είναι τόσο διαπλεκόμενα, που αποκλείεται να παραχωρήσει "αμαχητί" τη γραμμή στο Ελληνικό Δημόσιο.
Αυτό που πρέπει να γίνει εκεί οπωσδήποτε, είναι μια σωστη επαναχάραξη των δρομολογίων, ώστε να υπάρχει ανταπόκριση στο Κορωπί χωρίς μεγάλες αναμονές. Πχ. αν έβαζαν λεωφορείο στο :40 ή στο :10 από Μαρκόπουλο, ώστε να παίρνει ο επιβάτης το μετρό των :04 ή και :34 προς Αθήνα. Εύκολο και άμεσο στην υλοποίηση. Όμως, τα ΚΤΕΛ δεν μπορούν να δουλεύουν με ... 0,60 εισιτήριο.
Τέλος, όσο γκρίνια και να υπάρχει, μόνο άδεια δεν πάνε τα λεωφορεία τους από/προς Λ. Αλεξάνδρας και Πεδίο Άρεως. Και για να είμαι ειλικρινής, δεν υπάρχει χάσιμο χρόνου σε σχέση με την μετεπιβίβαση. Μία ώρα θές μέσω Κορωπίου, μία ώρα θες και αραχτός μέσα στο λεωφορείο. Επιλέγω το δεύτερο και πάω ξεκούραστα, χωρίς να με τρώει το αγιάζι στο στ. Κορωπίου.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από Citaro - 30-11-2014, 07:13 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)