Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#8
Παροτι το Μαρκοπουλο και το Πορτο Ραφτη "τεχνικα" πιανουν Αθηνα, νομιζω οτι η καλυτερη λυση θα ηταν μια τοπικη εταιρια μεταφορων που θα ανταποκρινοταν σε ενα καρφωτο λεωφορειο του ΚΤΕΛ η της ΟΣΥ που θα σκαει εκει, π.χ ανα μια ωρα. Ετσι, αφηνοντας την ΟΣΥ στο τεραστιο εργο που εχει (και δεν τα παει και πολυ καλα, ας τα λεμε ολα), με 3-4 mini bus και σταθερα δρομολογια με αναρτημενους χρονους ανα σταση (σαν τη Συγκοινωνια Αμαρουσιου) οι περιοχες αυτες αποκτουν μια σωστη μετακινηση με ανταποκριση για κεντρο!

@ ELBO, το προβλημα δεν ειναι οτι χτιζουν οπου θελου, οικοπεδα τους ειναι σας κανουν οτι γουσταρουν. Το θεμα ειναι οτι απο κει και περα ξεκιναει η αναρχια. Ακομα και σημερα, θα χτισεις το σπιτι διπλα στο αλλο, θα τα σφηνωσεις και μετα οταν αναπτυχθει η περιοχη, παλι δεν θα υπαρχουν χωροι για πεζοδρομια, για παρκινγκ για οτιδηποτε... για να μην χασεις τα 4 μετρα αυλης που θα πεταξεις 10 ξεροχορτα.

Πολυ θα γουσταρα μια νομοθεσια που να οριζει μινιμουμ 5 μετρα πεζοδρομιο απο καθε πλευρα και δρομο για 2 αμαξια εκατερωθεν +χωρο για παρκινγ και απο τις 2 πλευρες. Ακουγεται τραβηγμενο, αλλα αυτα ειναι τα "στενακια" στην Γερμανια... Και σε περιοχης που ξεκινανε απο το μηδεν ειναι τραγικο να εχουμε 2 και 3 μετρα πεζοδρομιο οταν γυρω γυρω δεν υπαρχει τιποτα!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από aquasonic - 30-11-2014, 01:10 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)