Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#7
(29-11-2014, 06:25 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το λες ξεκάθαρα. "Αστική συγκοινωνία". Η Ραφήνα, το Μαρκόπουλο, το Πόρτο Ράφτη, όπως αντίστοιχα και η Λούτσα, η Σαρωνίδα, ο Άγ. Σωτήρας και τα Παλαιοκούντουρα στα ΔΠ και -σύντομα, αν ισχύουν τα δημοσιεύματα- η Οινόη, δεν έχουν καμία σχέση με την αστική ζώνη. Όπως ακόμα και τα Σπάτα δε μπορούν να χαρακτηριστούν "αστική ζώνη". Αυτές οι περιοχές έχουν και πρέπει να έχουν εξυπηρέτηση από τα ΚΤΕΛ Αττικής.

Αυτό που χρειάζεται, και που ενδεχομένως προετοιμάζεται σιγά σιγά, με δεδομένη και τη συγκρότηση ομάδας εργασίας μεταξύ ΟΑΣΑ ("Συγκοινωνίες Αθηνών") και ΚΤΕΛ Αττικής, είναι μία αναδιάρθρωση του υπεραστικού δικτύου, με τη μετατροπή γραμμών σε τροφοδοτικές των ΜΣΤ και παράλληλα νέα τιμολογιακή πολιτική, που να λαμβάνει υπόψιν τη χρήση της αστικής συγκοινωνίας.

Για τη Ραφήνα ειδικά, με δεδομένη τη - σχετικά μικρή - απόσταση από το τέρμα του 314 στο Πικέρμι και των 305 / 316 / 322 / 323 στον Άγιο Νικόλαο Αρτέμιδας, θα μπορούσε σε μια εκ των 2 εκδοχών, να δοκιμαστεί επέκταση της αστικής συγκοινωνίας. Από την άλλη, σε Αρτέμιδα, Σπάτα που έχουν τόσα χρόνια αστικό λεωφορείο να τους εξυπηρετεί, θα γίνει ένας μικρός χαμός αν αλλάξει αυτό. Το κύριο θέμα είναι, να ενισχυθεί η συνοχή του υφιστάμενου δικτύου και να γίνονται βελτιώσεις όπου και όταν χρειάζεται. Τα ΚΤΕΛ Αττικής χρειάζονται, αλλά με τροποποίηση του συγκοινωνιακού τους σχεδιασμού.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από ELBO O405GN - 30-11-2014, 03:11 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)