Αξιολόγηση Θέματος:
  • 25 Ψήφοι - 2.56 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Έγινε λοιπόν το προφανές :

- Σπάει η γραμμή στα δύο, για να μπορέσει να λειτουργήσει.
- Στο τμήμα Ομόνοια - Κηφισιά τα πράγματα είναι απλά : Η γραμμή θα εχει τελειώσει, οι συρμοί θα εισέρχονται στη γραμμή ανόδου στην Ομόνοια, θα παλινδρομούν και θα φεύγουν για Κηφισιά. Χρονοαποστάσεις των 4-5 λεπτών είναι εφικτές.
- Στο τμήμα Ομόνοια - Πειραιάς δεν μας έχουν πει πώς το φαντάστηκαν. Αν παραμείνει ως έχει σήμερα η γραμμή, δηλ. αποκομμένη όλη η άνοδος από Θησείο μέχρι Ομόνοια, χρονοαπόσταση κάτω από 10-11' δεν γίνεται. Ούτε ψαλίδι από Θησείο πριν το Μοναστηράκι γίνεται , γιατί η καμπύλη είναι πολύ κλειστή, άσε που θέλει ειδική κατασκευή.
- Μόνη λύση (δυστυχώς) να κλείσει ο σταθμός Μοναστηράκι, τουλάχιστον για τη μια κατεύθυνση προς Κηφισιά (που ούτως η άλλως δεν λειτουργεί εδώ και 10 μήνες) και τα τρένα από Θησείο να διέρχονται σε 3:30'' προς Ομόνοια, να αναλαμβάνει άλλος οδηγός στην Ομόνοια στην αποβάθρα καθόδου, ώστε να γίνεται η παλινδρόμηση σε λιγότερο από 1 λεπτό και να ξαναφεύγουν τάχιστα προς τα κάτω. Και πάλι όμως κάτω από 9λεπτό δεν έχει ...[/align]


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 25-11-2009, 05:18 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 16-12-2009, 07:18 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 25-12-2009, 10:09 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Giannis - 30-12-2009, 03:58 PM
[Χωρίς Θέμα] - από abc - 26-03-2010, 02:11 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 27-04-2010, 12:05 PM
RE: - από Cmaniac - 27-04-2010, 02:56 PM
RE: - από N1Ellinikou - 27-04-2010, 05:28 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-04-2010, 08:18 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Giannis - 29-04-2010, 09:56 PM
RE: - από abc - 30-04-2010, 10:49 AM
RE: - από abc - 03-05-2010, 01:48 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 12-05-2010, 05:33 PM
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος - από Citaro - 13-05-2011, 05:56 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)