Αξιολόγηση Θέματος:
  • 25 Ψήφοι - 2.56 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
#21
Οι "κούκλα" γραμμές του σταθμού Καλλιθέας μπορεί μεν να είναι πλέον τσιμεντωμένες, αλλά θυμίζουν επίσης και μίνι χωματερή μια και από τότε που τελείωσαν τα έργα δεν έχει σκουπιστεί ποτέ ο χώρος, με συνέπεια κάτω από τις αποβάθρες να έχουν συσσωρευτεί σκουπίδια, χώμα και λάσπη και καθημερινά να αντικρύζουμε ένα θέμα που προσβάλλει τόσο την αισθητική μας όσο και την οικολογική μας συνείδηση.
Μήπως κάποιος πρέπει να πάρει μια σκούπα στο χέρι και να συμμαζέψει τα πράγματα;
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, οι ΗΣΑΠ πρότειναν στους επιβάτες που τους ταϊζουν και ήθελαν να μετακινηθούν από Πειραιά για Κηφισιά τα ακόλουθα:

- Να πάρουν το τρένο από Πειραιά για Φάληρο
- Να κατέβουν στο Φάληρο και να πάρουν το λεωφορείο Χ13 για Καλλιθέα
- Να πάρουν άλλο τρένο από Καλλιθέα για Ομόνοια
- Να πάρουν το μετρό από Ομόνοια για Αττική
- Να κατέβουν στην Αττική και να πάρουν το λεωφορείο Χ8 για Πατήσια
- Να πάρουν άλλο τρένο για Κηφισιά

Αυτοί που το αποφάσισαν αυτό και αυτοί που το ενέκριναν, μπορώ να μάθω ποιοι είναι για να στείλω τα ονόματά τους στη NASA που ψάχνει για εξωγήινους; Γιατί κάποιος με μορφή ανθρώπου που ζει σε αυτόν τον πλανήτη θα πρέπει να είναι χιμπατζής ή πίθηκος για να βάλει την υπογραφή του σε κάτι τέτοιο, και μόνο αν του έδωσαν τουλάχιστον δέκα μπανάνες.
#22
Δεν μπορω να σου δωσω ουτε αδικο, αλλα ουτε και δικιο..

Ηταν ο μονος τροπος για να εξυπηρετησουν τον κοσμο με την καλυτερη δυνατη αξιοποιηση του δικτυου τους, αλλο εαν το τελικο αποτελεσμα σε γενικες γραμμες εμοιαζε με.. εξωγηινο.

Το κομματι του Πειραια, το παρακαμπτεις, αλλα εισαι σιγουρος οτι θες να κολλησεις καπου μεσα σε ενα λεωφορειο που δεν θα πηγαινει ουτε μπρος ουτε πισω? Γιατι οι δρομοι μετα την γεφυρα της Λαμπρακη στον Πειραια ειναι κατι παραπανω απο ΔΡΑΜΑ τις ωρες αιχμης.

Τελος παντων, λιγο πολυ το ιδιο ισχυει και για την υπολοιπη Αθηνα και θεωρητικα αν οι ανταποκρισεις δουλευαν οπως επρεπε δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα (Θεωρητικα, σε μια χωρα που το ονομα της δεν ξεκιναει απο Ε και τελειωνει σε λλαδα...).

Το εχουμε πει πολλες φορες οτι η συμβαση που εχουν υπογραψει προυποθετει την υποτυπωδη λειτουργια του δικτυου τους και αυτο εφαρμοζουν. Υπωτυπωδη λειτουργια.

Αλλωστε, επειδη ζουμε στην Ε-λλαδα, ειμαστε και Ε-λληνες, αρα γκρι-νιαζουμε για να γκρι-νιαζουμε. Απλα πραγματα..
#23
Εκεί που διαφωνώ είναι στο "ο μόνος" τρόπος.
Κατ' αρχάς και στο παρελθόν έκαναν έργα στη μία γραμμή και άφηναν την άλλη στην κυκλοφορία. Η τότε έκαναν λάθος ή τώρα, που κλείνουν και τις δυο γραμμές. Αρα εδώ υπάρχουν δύο τρόποι, ο ένας ήταν λάθος κι όμως δοκιμάστηκαν και οι δύο.

Επίσης υπάρχει και η πιο ριζοσπαστική λύση, που θα μας ταλαιπωρούσε όλους πολύ λιγότερο: Αντί να δουλεύουν 1-2 συνεργεία, ας έκλειναν ολόκληρη τη γραμμή, με 6-8 συνεργεία να δουλεύουν ταυτόχρονα για να την τελειώσουν σε 3-4 μήνες κι όχι σε 1-2 χρόνια. Αντί να ταλαιπωρείται 3-4 μήνες το επιβατικό κοινό ανά τμήματα, θα ταλαιπωρείτο μια και καλή όλο μαζί και θα τελείωνε η υπόθεση. Τα λεωφορεία-εξπρές τύπου Χ13 έτσι κι αλλιώς δεν τα προτιμά ούτε το 25-30% του επιβατικού κοινού, όπως βλέπω καθημερινά στο σταθμό της Καλλιθέας. Με 6λεπτες αναχωρήσεις προ Χ13, τα βαγόνια ερχόντουσαν τιγκαρισμένα σε ώρες αιχμής από Πειραιά. Τώρα που η αφετηρία είναι στην Καλλιθέα, τα 2 τελευταία βαγόνια είναι μονίμως άδεια, πάλι με 6λεπτες αναχωρήσεις. Πού πήγαν οι Πειραιοφαληρομοσχατιώτες; Πάντως όχι στο Χ13, αλλά ούτε και στον ηλεκτρικό.

Η γενική αίσθηση είναι πως η ταλαιπωρία με το σύστημα που επελέγη είναι πολύ μεγάλη και οι συνεχείς μετεπιβιβάσεις ιδιαίτερα κουραστικές. Ας πάρουν έστω τώρα την απόφαση κι ας κλείσουν τελείως τον ηλεκτρικό, με την υποχρέωση όμως να δουλεύουν πολλά συνεργεία ώστε να τελειώσει γρήγορα η δουλειά. ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ, ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
#24
Να σου που πήγαμε. Ψαχνόμαστε σαν τους μλκες κάθε μέρα πως θα πάμε στη δουλειά μας στον Πειραιά και πως θα γυρίσουμε σπίτι μας. Πάντως εγώ από Ζωγράφου πάω το πρωί με το μετρό μέχρι Κεραμεικό και από εκεί (Πειραιώς) με το 049. Αν αντέχεις τη μπίχλα και πάς ΠΑΠΕΙ/Δημ. Θέατρο, βολεύει μια χαρά και το κυριότερο: ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ πάνω από 5' ΧΡΟΝΟ σε σχέση με την "κλασική" διαδρομή (ΗΣΑΠ για Φαληρο και μετά λεωφορείο).
Στο γυρισμό : α) Αν μου κάτσει των 16:30 Ε90, είμαι άρχοντας. Κέρδος +15'.
β) Αν λόγω ωραρίου δεν μου κάτσει, κοιτάω πότε έχει 229. Με αυτό πάω Ωνάσειο και μετά συνεχίζω Συγγρού - Μετρό - Ευαγγελισμός κλπ. Απώλεια χρόνου : 0 - 10 λεπτά, ανάλογα πόσο περιμένεις στο Ωνάσειο για τα Ε22/Β2/550/126.
γ) Αν κοντεύει η ώρα του Προαστιακόυ (:44), πάω λιμάνι. Απώλεια χρόνου για Ζωγράφου : 10'
δ) Στην έσχατη παίρνω 218/232 που με πάνε Στ. Καλλιθέας σε 20-22' ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ, και απο εκεί παίρνω τρένο. Απώλεια : 5 - 15, ανάλογα με την αναχώρηση του ΗΣΑΠ από Καλλιθέα.
ε) Ακόμη και με τα 703/845/802/803 να πάω Αιγάλεω μέσω Θηβών και από εκεί να πάρω Μετρό, πάλι η απώλεια χρόνου είναι γύρω στα 10'.
στ) Το 049 στην επιστροφή πήζει το απόγευμα στην κίνηση. Άρα κόβεται.
ζ) ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ Χ13.

Το ίδιο πράγμα κάνουν ένα σωρό άλλοι. Να που πήγαμε και δεν πατάμε στο Χ13. Να μη σου πώ ότι με το 229 μου έχει τύχει να κάτσει στο Ωνάσειο αμέσως το Ε22, οπότε και έχω ΚΕΡΔΟΣ χρόνου σε σχέση με το τρένο.
#25
Τέλος ο ΗΣΑΠ για μένα μέχρι νεωτέρας! Μετά το 2πλο καψώνι που υπέστην το 3ήμερο της Καθαρής Δευτέρας αηδίασα και αγανάκτησα στο έπακρο.

Παρασκευή 12/2/2010 πήγαινα Πειραιά, να προλάβω το πλοίο για να ταξιδέψω. Επιβίβαση Νεραντζιώτισσα 15:55 και άφιξη Καλλιθέα 16:45! Τίγκα ο συρμός με μεγάλες αναμονές στους ενδιάμεσους σταθμούς. Ευτυχώς στην Καλλιθέα πέρασαν τα 218 και 232 σύντομα (άφαντο το Χ13 και η ουρά επιβατών στην αφετηρία, μεγάλη). Στο Φάληρο, 8λεπτη αναμονή συρμού στην αποβάθρα. Απλοί επιβάτες και ταξιδιώτες έβραζαν... Άφιξη Πειραιά 17:20!

Δευτέρα 15/2/2010, προσγειώνομαι Σπάτα και με το ΜΕΤΡΟ πάω μέχρι Αττική (Μ3+Μ2). Άφιξη Αττική 15:30. Επιβίβαση ΗΣΑΠ 15:36, ο συρμός ξεκινά και ακινητοποιείται πιο πάνω λόγω βλάβης, η οποία ανακοινώθηκε μετά από 15 λεπτά! Παλινδρομεί και επιστρέφει Αττική ο συρμός ενώ βγαίνει ανακοίνωση για ξαφνικό τεχνικό πρόβλημα στο δίκτυο! Είχε πάει 16:10 περίπου και κανείς από τους υπεύθυνους του σταθμού δεν έπαιρνε πρωτοβουλίες! Όταν διαμαρτυρηθήκαμε σε έντονο τόνο σε υπαλλήλους του σταθμού, μας λέγανε να πάμε Πατησίων να πάρουμε τρόλλεϋ... (2χλμ περίπου απόσταση και με αποσκευές, δεν είναι λογικό). Τελικά στις 16:25 εδέησε να φύγουμε από Αττική (ως δια μαγείας λύθηκε το πρόβλημα) και φτάσαμε Άνω Πατήσια 16:36!Μια ώρα μετά! Και εις ανώτερα...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
#26
Μα Πατησίων απο Αττική? Είναι διεστραμμένοι? Αν βγείς Λιοσίων και πάρεις το σωστό λεωφορείο, αν θυμάμαι καλά το 703 πρέπει να είναι ανεβαινεις Αχαρνών και απο κεί αλλάζεις και έχει ότι θές προς Άνω Πατήσια... Πραγματικά το δίαβαζα και σε λυπόμουν...
#27
Παντως η κατασταση στον ΗΣΑΠ δεν ειναι η καλυτερη δυνατη. Εκει που εκανα Ανω Πατησια-Καλλιθεα 22 λεπτα τωρα εχουμε πιασει αισιως τα 30-35 λεπτα. Το μεσημερι δε για την επιστροφη κατεβαινω στο Μοναστηρακι και απο κει μετρο για Κατεχακη και παιρνω το 036! Μια η αλλη με παει γιατι με τις καθυστερησεις του ΗΣΑΠ χανω το 623 και μετα περιμενω και 40 λεπτα για να περασει οποτε εκανα την εναλλακτικη που βρισκομαι και πιο συντομα σπιτι και χωρις πολλες αναμονες.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#28
Πω πω! Απορω πως αντεξες φιλε ΕΛΒΟ... Τετοια καψονια κανουν, για να μισησει ο κοσμος τα ΜΜΜ. Κανονικα για να εκσυγχρονιστει η γραμμη θα 'πρεπε για 6 μηνες να κλεισουν το πρωτο κομματι (Πειραιας-Ομονοια) και τους υπολοιπους 6 το δευτερο τμημα (Ομονοια-Κηφησια). Ετσι τα εργα θα τελειωναν μια και καλη σε ενα χρονο χωρις να προξενουν τετοια αγανακτηση στο επιβατικο κοινο. Τελος παντων οτι εγινε, εγινε και δεν αλλαζει. Μακαρι να τελειωσουν οσο το δυνατον γρηγοροτερα...
#29
Τώρα πια ο ΗΣΑΠ μου χρησιμεύει για τοπικές διαδρομές π.χ. Βικτώρια-Μοναστηράκι. Τα συνεργεία δουλεύουν σε εντελώς...χαλαρό ρυθμό! Είναι σχεδόν βέβαιο ότι πριν το φθινόπωρο δεν τελειώνουν τα έργα, καθότι το τμήμα Μοναστηράκι-Αττική είναι κομματάκι δύσκολο και συγκεντρώνει μεγάλο κομμάτι επιβατικής κίνησης.

Εύχομαι και ελπίζω, με την ολοκλήρωση των έργων, να δούμε υψηλές ταχύτητες και να εξαφανιστούν οι βραδυπορίες και οι μεγάλες αναμονές στους σταθμούς: άφιξη-αποβίβαση-επιβίβαση και αναχώρηση άμεσα.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
#30
επισης να σας πω το γεγονος πως:
παρασκευη που μας περασε,[οχι χτες,της προηγουμενης βδομαδας] γυρνουσα απο ομονοια με ηλεκτρικο,περιπου 16:00,και απ τα μεγαφωνα λεει πως υπαρχει τεχνικο προβλημα και τα τρενα σταματανε ταυρο...περασε η σκεψη απ το μυαλο μου να παρω 049..αλλα λεω θα πηξω στη κινηση..οποτε μας κατεβαζει στον ταυρο...και να βλεπετε ολους τους επιβατες να πηγαινουμε με τα ποδια ταυρος - καλλιθεα για Χ13! αστειο και ταυτοχρονα? για κλαμματα...


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)