Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
10-11-2011, 07:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-11-2011, 07:20 PM από Cmaniac.)
Εγκαινιάζω το θέμα, με την τελευταία φωτογραφία που πρόσθεσε ο doule.
Δημοσιεύσεις: 26
Θέματα: 1
Εγγραφή: 02-12-2009
11-11-2011, 10:06 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-11-2011, 11:55 AM από doule.)
Το συγκεκριμένο είναι κατασκευής Σαρακάκη; Αν ναι, τι μοντέλο ακριβώς;
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
11-11-2011, 12:42 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-11-2011, 12:42 PM από Cmaniac.)
Πρέπει να είναι βασισμένο στο Volvo B58, κατασκευασμένο τέλη της δεκαετίας του 70. Ένα παρόμοιο (δεν ξέρω αν είναι ίδιο) υπάρχει (υπήρχε; ) στη Θεσσαλονίκη και ανήκει στην βιομηχανία κατασκευής εσωρούχων Μινέρβα...
Δημοσιεύσεις: 168
Θέματα: 4
Εγγραφή: 21-09-2009
B59! Το Β58 έχει υποδαπέδια μηχανή, το Β59 όπως και όλα μάλλον τα SBAV στα ΚΤΕΛ είναι πισωμήχανα.
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Τώρα που το ξαναβλέπω, μήπως είναι SBAV 595;
Δημοσιεύσεις: 168
Θέματα: 4
Εγγραφή: 21-09-2009
Φυσικά και είναι 595 που είναι πλαίσιο του Σαρακάκη με την ίδια δομή με το Β59 της Volvo. Το θέμα είναι από που προέρχεται το συγκεκριμένο, είναι πρώην ΚΤΕΛ Έβρου, Ροδόπης ή κάτι άλλο;
Δημοσιεύσεις: 551
Θέματα: 90
Εγγραφή: 12-11-2009
Δημοσιεύσεις: 115
Θέματα: 4
Εγγραφή: 30-11-2009
Πολυ καλη ανακαλυψη Paul,αν και δεν μπορω να βοηθησω ως προς την ταυτοποιηση του..Ο αρ.κυκλοφοριας του δεν ταιριαζει με καποιον απο οσους θυμαμαι απο τα της εποχης.
Δημοσιεύσεις: 551
Θέματα: 90
Εγγραφή: 12-11-2009
Δημοσιεύσεις: 115
Θέματα: 4
Εγγραφή: 30-11-2009
Τεως #6 Χανιων το τελευταιο το πρασινο..