Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.46 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μελλοντικές αναπτύξεις γραμμών Μετρό Αθήνας
#47
(03-12-2013, 03:57 AM)nikos1991 Έγραψε: Οπότε η ρίζα του 303 είναι 14,407 * 3 = 52.22km/h. Δηλαδή αν εφαρμοστεί κατά γράμμα το σχέδιο, όποιο τραίνο πάρει τη στροφή με πάνω από 53km θα βρεθεί στον τοίχο του τούνελ.
Συγχωρέστε με, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να τα γράψω πιο απλά..

Παρόμοια κούρμπα -με το μάτι- δεν κάνει και η Γραμμή 1 στο Πειραιάς-Ν.Φάληρο-Μοσχάτο; Αν και τα τρένα πάνε γενικά πιο αργά στη Γραμμή 1, η "καμπύλη" διαδρομή εκεί δε φαίνεται να προκαλεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα.

Επίσης, άσχετα με άλλους παράγοντες (πχ.περιπορεία, κόστος, κλπ), είναι δηλαδή τόσο μεγάλο πρόβλημα να γίνει έτσι η επέκταση της Γραμμής 2; Τι κι αν κόβει ταχύτητα και πάει με 50 αντί για πχ 70 για 1χλμ;

Τέλος, δε θα μπορούσε να γίνει τίποτα "ειδικό" που να επιτρέπει έστω και ελαφρώς μεγαλύτερες ταχύτητες (βλέπε: 60-70 kph) στο εν λόγω τμήμα;

ΥΓ. Οι ερωτήσεις γίνονται με εντελώς φιλική διάθεση. Έχω άγνοια στα περί ταχυτήτων των τρένων και ζητώ ταπεινά τη γνώμη σου - καθώς και τη γνώμη όλων όσων γνωρίζουν! Ευχαριστώ! Smile
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 24-11-2009, 09:55 AM
Ολοκλήρωση Επεκτάσεων - από abc - 26-11-2009, 01:19 PM
[Χωρίς Θέμα] - από abc - 18-03-2010, 12:12 PM
RE: - από abc - 26-07-2010, 04:26 PM
RE: Μελλοντικες Αναπτύξεις Γραμμων ΜΕΤΡΟ Αθήνας - από Track - 03-12-2013, 01:01 PM
ΣΤΑΣΥ - Μετρό γραμμή 5 - από sgkatsos - 17-01-2024, 02:42 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό γραμμή 5 - από Leon377 - 18-01-2024, 04:02 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό γραμμή 5 - από argy - 18-01-2024, 07:05 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό γραμμή 5 - από Leon377 - 19-01-2024, 01:21 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)